کد خبر: ۷۸۱۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

پلیس راهور: معابر پایتخت خلوت است، تند نروید

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه سرعت و سبقت در معابر خلوت، استقبال از خطر است تاکید کرد شهروندان از افزایش سرعت و حرکات نمایشی پرهیز کنند.
پلیس راهور: معابر پایتخت خلوت است، تند نروید
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبحگاه پنج شنبه ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ صورت پذیرفت، شاهد خلوتی در سطح معابر شهر تهران هستیم.

وی افزود: امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نشده و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم.

سرهنگ شریفی بیان کرد: ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود از این اقدام پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین است پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی شهر تهران تردد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین