کد خبر: ۷۸۳۴۰۲
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

ملی‌پوشان والیبال ایران پس از حذف از لیگ ملت‌ها چه گفتند؟

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران می‌گوید که لهستان برای انتقام شکست گذشته وارد میدان شده بود.
ملی‌پوشان والیبال ایران پس از حذف از لیگ ملت‌ها چه گفتند؟
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال در رقابتی مهم به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

عبادی پور: لهستان برای انتقام آمده بود

میلاد عبادی‌پور پس از مسابقه تیم ملی ایران برابر لهستان اظهار کرد: از قبل می‌دانستیم که مسابقه بسیار دشواری پیش رو داریم و با توجه به نتیجه‌ای که در مرحله مقدماتی مقابل تیم لهستان کسب کرده بودیم مشخص بود که حریف برای انتقام می‌آید، اما بازیکنان ایران که کم کاری نکردند.

او ادامه داد: به هر حال مسابقه برد و باخت دارد و ما نتیجه را واگذار کردیم. شرمنده مردم شدیم و از آن‌ها بابت این نتیجه عذرخواهی می‌کنم، چون لیاقت مردم این بود که به جمع چهار تیم برویم و تلاش کنیم که در فینال حضور خوبی داشته باشیم، اما این اتفاق نیفتاد. امیدوارم در آینده جبران کنیم.

اسفندیار: مسابقه پر فراز و نشیبی مقابل لهستان داشتیم

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران درباره این مسابقه گفت: مسابقه پرفراز و نشیبی مقابل لهستان داشتیم و با واگذاری نتیجه شرمنده مردم شدیم.

امیرحسین اسفندیار ادامه داد: بازی خوبی بود، اما ست نخست را بد شروع کردیم. در مجموع دیدار پر افت و خیزی بود. تیم ایران در ست‌های دوم و چهارم به بازی برگشت، اما در ست پنجم نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کردیم. باید بگویم که بازیکنان تلاش خود را کردند، اما با این نتیجه شرمنده مردم شدیم و عذرخواهی می‌کنیم که نتوانستیم مردم ایران را خوشحال کنیم.

سعادت: بازی خیلی خوبی داشتیم

بردیا سعادت پس از شکست تیم ملی ایران مقابل لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ درخصوص این مسابقه اظهار داشت: بازی خیلی خوب، سخت و پایاپایی داشتیم. تمام بازیکنان از جان مایه گذاشتند. بازی بسیار خوبی بود و به تیم لهستان هم خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: هر دو تیم شانس نزدیکی برای کسب پیروزی داشتند، چون هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند. به بازیکنان تیم ایران هم خسته نباشید می‌گویم، چراکه از جان و دل مایه گذاشتند.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بازیکنان با تمام توان بازی کردند، اما متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم. هیچگاه از مسیری که هستیم پا پس نمی‌کشیم و به تلاش خود ادامه خواهیم داد و سعی می‌کنیم که در مسابقات آینده بهتر شده و قوی‌تر از این ظاهر شویم.

وادی: در لحظاتی احساسی بازی کردیم

محمدطاهر وادی پس از شکست تیم ملی ایران مقابل لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ درخصوص این مسابقه اظهار کرد: هر چه در توان داشتیم، گذاشتیم، اما لهستان بهتر بازی کرد و توانست برنده این مسابقه شود. خیلی حیف شد که نتوانستیم برنده باشیم و به نیمه نهایی برسیم.

وی ادامه داد: یک ماه فرصت داریم که اشتباهات خودمان و کم و کاستی‌ها را جبران کنیم. به امید خدا که بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان با قدرت بیشتری ظاهر شویم. قطعاً تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا نمایش بهتری داشته باشیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: لهستانی‌ها باتجربه‌تر از بازیکنان ایران بودند. در لحظاتی اسیر جو بازی شدیم و احساسی بازی کردیم، اما آن‌ها وارد احساسات نشدند.

اسماعیل نژاد: در آخر مسابقه فشارمان افتاد!

امین اسماعیل‌نژاد پس از مسابقه تیم ملی ایران برابر لهستان اظهار کرد: از همه مردم ایران تشکر می‌کنم. ما را ببخشید که نتوانستیم در بازی با لهستان پیروز شویم. از جان و دل مایه گذاشتیم و تمام تلاشمان را کردیم. حتی آخر مسابقه فشارمان افتاد، ولی گاهی نمی‌شود.

وی افزود: مسابقه حساسی بود و جا‌هایی که می‌توانستیم ورق بازی را به نفع خود برگردانیم، نشد. امیدوارم از این به بعد بتوانیم جواب محبت مردم را بدهیم. دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم.

جلوه: تمام توان خود را گذاشتیم

مهدی جلوه پس از بازی برابر تیم ملی لهستان گفت: ۱۰۰ درصد خودمان را گذاشتیم، اما نشد، به تیم ملی لهستان تبریک می‌گویم. البته این طور نخواهد ماند. آن‌چه لازم است از این مسابقه به دست آورده و با کسب تجربه در مسابقات بعد با این تیم و تیم‌های دیگر شرایط را بهتر خواهیم کرد. بابت تمام زحمات کادر فنی، مربیان، دوستان در فدراسیون والیبال و حمایت‌های مردم ممنون هستم. به امید که خدا شرایط روز به روز بهتر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین