کد خبر: ۷۸۳۴۱۶
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

کاهش دمای تهران تا ۵ درجه

گرمایش زمین و تغییرات اقلیمی این روزها موجب گرمای شدید هوا در نقاط مختلف جهان شده است، تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست و روزهای گرمی را پشت سر می‌گذارد اما در برخی روزها اندکی خنک می‌شود. به گفته معاون اداره کل هواشناسی استان تهران دمای هوای این استان طی هفته آینده بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.
کاهش دمای تهران تا ۵ درجه
آفتاب‌‌نیوز :

مازیار غلامی اظهار کرد:بر اساس بررسی و تجزیه و تحلیل جدیدترین نقشه‌های هواشناسی تا اوایل هفته ماندگاری هوای گرم در سطح استان و هوای صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از اواخر وقت جمعه(۳۱ تیرماه) تا یکشنبه (۲ مردادماه) در نیمه‌شمالی استان افزایش ابر و در بیشتر نواحی استان وزش باد شدید و در نیمه‌جنوبی وزش باد خیلی شدید و خیزش گرد و خاک مورد انتظار است.

به گفته معاون اداره کل هواشناسی استان تهران برای روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه(۲ تا ۴ مردادماه) کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

غلامی در پایان درباره میزان کاهش دما تصریح کرد: میزان کاهش دما در نقاط مختلف استان به دلیل اختلاف ارتفاع در نقاط کوهستانی و جنوب استان، متفاوت است و به‌طور متوسط ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد کاهش دما در سطح استان خواهیم داشت.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین