کد خبر: ۷۸۴۵۶۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

دلیل قطع برق در استان مرکزی چه بود؟

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: بارش‌های سیل‌آسای عصر پنجشنبه قطع برق برخی نقاط استان و شهرستان اراک را به دنبال داشت که با تلاش اکیپ‌ها و کارکنان این شرکت برق تمامی نقاط استان وصل شد.
دلیل قطع برق در استان مرکزی چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

محمود محمودی بامداد جمعه  افزود: در نتیجه بارش‌های سیل‌آسای عصر پنجشنبه ۳۷ فیدر فشار متوسط خروجی از پست‌های برق ۶۳ به ۲۰ کیلوولت در نقاط مختلف استان از مدار خارج شد که از لحظه اول این حادثه، اقدامات کارشناسی شرکت توزیع برق برای حل این مشکل و وصل برق آغاز شد.

وی ادامه داد: ۴۳ تیم تخصصی شامل ۳۰ تیم خودرویی و ۱۳ تیم همراه با بالابر برای وصل برق در نقاط مختلف استان مرکزی بسیج شد که در همان لحظات اولیه بعد از بارش‌ها شمار زیادی از فیدرها وصل شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی اظهار داشت: تمامی تیم‌های سازماندهی شده این شرکت در اراک بکار گرفته شدند و ۱۶ فیدر از ۱۹ فیدر قطع شده اراک تا ساعت ۱۲ وصل و مشکل سه فیدر باقی مانده نیز دقایقی پیش حل و برق تمام نقاط اراک نیز وصل شد.

محمودی شکستگی و درگیری شاخه‌های درختان با کابل‌های برق را مهمترین دلیل قطعی برق و ایجاد خسارت در زمان بارندگی عنوان کرد و افزود: شهرداری باید نسبت هرس درختان در اسرع وقت اقدام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین