کد خبر: ۷۹۶۷۱۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

بهترین نسخه خانگی برای مقابله با ویروس زگیل

زگیل تومور‌های خوش خیم پوستی ناشی از ۳۵ عضو مختلف خانواده پاپیلوماویروس هستند.
بهترین نسخه خانگی برای مقابله با ویروس زگیل
آفتاب‌‌نیوز :

محققان دریافته اند که افراد دارای دستگاه ایمنی ضعیف‌تر اغلب بیشتر از دیگران مستعد ابتلا به زگیل هستند. گیاهانی برای مقابله با ویروس‌های آزاردهنده مقاوم زگیل وجود دارد.

غان، پوست درخت غان در مناطق مختلفی از دنیا برای درمان زگیل مصرف می‌شود. این گیاه دارای دو ترکیب بتولین و اسید بتولینک با خواص ضد ویروسی است. پوست غان سالیسیلات هم دارد که توسط اداره غذا و داروی امریکا هم برای درمان زگیل تایید شده است.

کرچک، بسیاری افراد در کشور‌های مختلف روغن دانه کرچک را برای درمان زگیل توصیه می‌کنند. را ه‌های مختلفی برای استفاده از خاصیت ضد زگیلی روغن کرچک وجود دارد. مشتی پوست بید را در روغن کرچک بریزید و بگذارید چند روز خیس بخورد پوست بید ترکیب شبه آسپرین سالیسیلات دارد که در درمان زگیل هم مفید است برخی درمانگر‌ها چند حبه سیر در آن میریزند و قبل از مصرف می‌گذارند تا چند روز خیس بخورد.

مامیران هم برخی از ترکیبات موثر در بلادروت را دارد. به گفته رئیس انجمن گیاه درمانگر‌های آلمان و نویسنده کتاب پزشکی گیاهی، عصاره مامیران می‌تواند از گسترش زگیل روی بدن جلوگیری کرده و حتی آن را از بین ببرد.

می‌توانید عصاره مامیران را تا یک هفته روزی یک یا دوبار مستقیما روی زگیل بزنید در غیر این صورت می‌توانید با خشک کرده گیاه چای غلیظ درست کرده و روی زگیل بمالید.

۴- بید، اداره غذا و داروی آمریکا هم مصرف اسید سالیسیلیک را که در پوست بید فراوان است برای درمان زگیل تاکید کرده است. تکه‌ای پوست بید را مرطوب کرده و روی زگیل بگذارید و این کارا را تا ۵ تا ۷ روز ادامه دهید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین