کد خبر: ۷۹۸۷۱۳
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳

قهرمانی تیم بوشهر در قهرمانی کشور پیشکسوتان ناشنوا

تیم بوشهر قهرمان دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور فوتبال پیشکسوتان ناشنوایان به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی ناشنوایان شد.
قهرمانی تیم بوشهر در قهرمانی کشور پیشکسوتان ناشنوا
آفتاب‌‌نیوز :

دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور فوتبال پیشکسوتان ناشنوایان از ۹ الی ۱۲ مهر در مجموعه فرهنگی ورزشی ناشنوایان برگزار و در پایان تیم بوشهر موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد و تیم های تهران و مازندران در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

این مسابقات با حضور ۶ تیم از استان های تهران ، بوشهر ، مازندران ، خوزستان ، کرمان و البرز با قضاوت ۲ داور ناشنوا برگزار شد که در دو گروه سه تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت پس از صعود چهار تیم از دو گروه، تیم های تهران و بوشهر به دیدار نهایی و تیم های مازندران و خوزستان به دیدار رده بندی راه یافتند.

در آخرین روز این مسابقات تیم بوشهر در فینال با نتیجه ۱ بر صفر تیم تهران را شکست داد و در جایگاه نخست ایستاد و در رده بندی تیم مازندران با نتیجه ۱ بر صفر تیم خوزستان را مغلوب کرد و دوم شد.

مراسم اختتامیه و اهدای کاپ و مدال با حضور عبدالحمید احمدی (مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی ورزش و جوانان) ، مهران تیشه گران (رئیس فدراسیون)، مهدی نصیبی (دبیر) ، فراهانی (نایب رئیس مردان) ، علیرضا بسیح (مسئول کمیته فنی)، سلکی (رئیس انجمن فوتبال و فوتسال ناشنوایان) و نادر بزرگمهر (رئیس کمیته پیشکسوتان ناشنوایان) برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین