کد خبر: ۷۹۹۲۷۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

کنایه جواد نکونام به استقلالی‌ها

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از تساوی برابر استقلال گفت: در دو صحنه مشکوک داور به درستی عمل کرد چرا که بازیکنان استقلال می‌خواستند زرنگی کنند و پنالتی بگیرند.
کنایه جواد نکونام به استقلالی‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد در هفته هشتم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز جمعه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید. مجید علیاری (۱۶) برای فولاد و محمد محبی (۶۱) برای استقلال گل زدند.

جواد نکونام پس از این دیدار گفت: می‌دانستیم که استقلال به خاطر قدرتی که دارد تیم با برنامه‌ای است. با این حال ما می‌دانستیم چطور باید تیم را کنترل کنیم. بازیکنان ما برای حمله کردن هجله داشتند به همین خاطر چند موقعیت به حریف دادیم، اما در نیمه دوم این روزنه‌ها را بستیم، اما روی یک اشتباه فردی گل را خوردیم.

بعد از آن استقلال روی توپ‌های بلند کار کردند که می‌دانستیم برنامه هایشان چه بود. می‌توانستیم یک گل دیگر هم بزنیم، اما نشد. بازی همانطور که باب میل ما بود پیش رفت. استقلال پنج شش ملی پوش دارد و این شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کند. بازیکنانم زحمت کشیدند و کار‌های تاکتیکی را در نیمه دوم خوب انجام دادند. نیاز داریم که به این شرایط ادامه دهیم. فصل سختی خواهیم داشت مخصوصا این که در سال جام جهانی هم هستیم. امیدوارم بتوانیم شرایط را برای ادامه کار فراهم کنیم.

تعویض گلر به تیم ما ضربه زد. وقتی گل بخوریم همه عصبانی می‌شویم. عملکرد تیم ما رضایتبخش بود. امروز تاکتیک ما نسبت به دیدار‌های قبل فرق می‌کرد و می‌دانستیم نباید به استقلال فرصت بدهیم.

من با واقعیت زندگی می‌کنم. ما هم می‌جنگیم به که بهترین عملکرد را داشته باشیم. نباید به تیم‌های دیگر فکر کنیم. تیم‌های قویتر از ما خیلی جلوتر هستند. فوتبالیست هست که درون زمین نتیجه را تعیین می‌کنند.

من هر دو صحنه مشکوک به پنالتی را دیدم. هر دو مورد داور درست تصمیم گرفت. به بازیکنانم گفته بودم که درون محوطه هجده قدم پا پرت نکنند. در هر دو صحنه بازیکن استقلال می‌خواست زرنگی کند، اما داور درست قضاوت کرد. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین