کد خبر: ۸۰۷۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

نماینده ملایر: اگر آمریکا غدیر و اربعین را داشتند، دنیا را می‌گرفتند

هادی بیگی نژاد نماینده ملایر: اگر آمریکا و کشور‌های اروپایی غدیر و اربعین را داشتند، دنیا را می‌گرفتند.
نماینده ملایر: اگر آمریکا غدیر و اربعین را داشتند، دنیا را می‌گرفتند
آفتاب‌‌نیوز :

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: امروز پس از ۵۰ و چند روز از این قائله، صحنه روشن است؛ کسی که پس از حادثه شاهچراغ، حادثه اتوبان کرج-تهران و پس از این عملیات‌ها وارد خیابان می‌شود، معترض نیست و نمی‌توان نام غافل را روی او گذاشت.

سلمان اسماعیلی پنجشنبه ۱۹ آبان ماه در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در حوادث اخیر کشور، تکلیف ما با معاندان و با کسانی که به این خورشید درخشان خاک پاشیدند مشخص است، اظهار کرد: روی صحبت ما با افرادی است که غفلت کردند و فریب خوردند. در اسناد و فایل‌های صوتی منتشر شده، این دشمنان به صراحت اعلام کردند که خیرخواه مردم ما نبودند و فقط به دنبال تجزیه و ویرانی ایران هستند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی کشور تا به حال مماشات کردند و پس از این هم بنا بر خویشتن داری، مماشات و حفظ جان مردم است، گفت: همه ما فرزندان این کشور و از یک خانواده هستیم.اختلاف سلیقه فرهنگی یا اختلاف ذائقه اجتماعی، سیاسی در همه جای کشور وجود دارد، اما همه یک خانواده مجتمع و مهربان با یکدیگر هستیم.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه فضا برای گفتگو باز و مهیاست، خاطرنشان کرد: من در هر جمعی منطبق با اسلام و قانون اساسی حاضر به صحبت و گفتگو هستم چراکه این نظام بر منطق پایه گذاری شده است بنابراین ترسی از گفتگو نداریم.

وی با اشاره به اینکه کشور پر از اشکالات است، گفت: بسیاری از پروژه‌ها هنوز به سرانجام نرسیده است و این مشکلات را کتمان نمی‌کنیم و کم و کاستی‌ها را با شجاعت می‌پذیریم. فضا برای گفتگو و تعامل در یک فضای صمیمی با همه منتقدان فراهم است. هیچ انسداد سیاسی در کشور وجود ندارد و کشور منسجم است و نگاه رو به آینده دارد. صحنه‌های بی بدیلی که طی این روز‌ها در ۱۳ آبان و مراسم تشییع شهید «علی نظری» در ملایر خلق شد، دفاع مردمی بود آنچنان که پایه ریزی این انقلاب مردمی بود.

اسماعیلی با بیان اینکه کشور، استان و شهرستان ملایر صحنه یک فعالیت عظیم شبانه روزی است، گفت: کافی است به عدد و آمار‌ها مراجعه کنیم تا تفاوت بودجه‌های امسال با سال‌های قبل در تمام حوزه‌های اجرایی و خدماتی را ببینیم.ستاد بازآفرینی شهرستان برای نخستین بار در تاریخ ملایر پروژه‌هایی به مبلغ بیش از ۸۷۰ میلیارد تومان در مناطق هدف باز آفرینی تعریف کرده است.

اسماعیلی با اشاره به تحولی که در حوزه آبفا قرار است اتفاق بیفتد، مطرح کرد: قرارگاه تحول اقتصادی ملایر با پنج کمیته شکل گرفته که در برخی کمیته‌ها پروژه‌هایی نیز تعریف شده است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه چند هزار میلیارد پروژه در ملایر برنامه ریزی و تعریف شده است، افزود: برای نخستین بار بانک پروژه‌های عمرانی ملایر ایجاد شده است که تمام پروژه‌های عمرانی ملایر دارای شناسنامه شده و هر لحظه میزان پیشرفت پروژه و اعتبار تخصیص یافته به آن رصد می‌شود.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اینکه باید به دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی، خدمات دستگاه‌های مختلف و داشتن چنین رهبری افتخار کنیم، گفت: خدمتی که در حال حاضر در همه حوزه‌ها ارائه می‌شود بسیار بیشتر از سال‌های گذشته است.

هادی بیگی نژاد با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در روستا‌ها طی دو سال قبل، مطرح کرد: طی یک سال گذشته در حوزه برق به اندازه هشت تا ۱۰ سال کار انجام شده است.

بیگی نژاد با بیان اینکه اگر آمریکا و کشور‌های اروپایی غدیر و اربعین را داشتند، دنیا را می‌گرفتند، افزود: ما باید شرایط حال حاضر را با قبل مقایسه کنیم؛ با مطالعه تاریخ می‌توانیم عملکرد شاهان قاجاری و پهلوی و قرارداد‌های امضاء شده و وابستگی‌های ایجاد شده را با امروز مقایسه کنیم. اغتشاشگری که در خیابان حضور پیدا می‌کند، دستاورد مدیران و شهدا را زیر سوال می‌برد. طی یک ماه آینده ۹ پروژه در ملایر افتتاح می‌شود و همه ما وظیفه داریم خوشحالی حاصل از این پیشرفت در شهرستان را به بدنه دانش آموزی، دانشجویی و مردمی منتقل کنیم.

بیگی نژاد با تاکید بر تزریق امید و خوشحالی به جامعه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: ساده زیستی و خدمت بی منت به مردم باید در دستگاه‌های مختلف نمود داشته باشد.

دیگر نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز تنها راه نجات را اتحاد بین مردم و مسئولان و گروه‌های مختلف دانست و بیان کرد: همه ما در یک جبهه هستیم، اما در حال حاضر برخی بچه‌های انقلابی به اسم انتقاد و مطالبه گری یکدیگر را تخریب می‌کنند.

احد آزادیخواه با تاکید بر ضرورت اتحاد بین جریان انقلاب ادامه داد: در شهرستان ملایر همه باید دست به دست هم داده و یک صدا شویم.

آزادیخواه با بیان اینکه این انقلاب بیدی نیست که به این باد‌ها بلرزد، افزود: هنوز آرمان‌هایی هستند که در آرمان انقلاب حاضرند زجرکش شوند، اما یک توهین به رهبر انقلاب نکنند. این انقلاب در تاریخ نسخه دیگری ندارد. باید با بازنشر اقدامات انجام شده به جامعه امید تزریق کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین