کد خبر: ۸۰۸۸۵۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵

روزنامه جام جم هنرمندان و ورزشکاران حامی اعتراضات را «سلبریتی‌های سخیف» خواند؛ بازیچه آن‌ها نشویم

روزنامه جام جم هنرمندان و ورزشکارانی را که از اعتراضات مردمی حمایت کردند، «سلبریتی‌های سخیف» خواند و نوشت این افراد روحیه و اعتماد به نفس جامعه را تحت‌تاثیر قرار داده‌اند و نباید گول آنان را خورد.
روزنامه جام جم هنرمندان و ورزشکاران حامی اعتراضات را «سلبریتی‌های سخیف» خواند؛ بازیچه آن‌ها نشویم
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جام جم نوشت: امروزه این افراد در صفحات مجازی خود تجویز دارو می‌کنند، در امور دستگاه قضایی و احکام دادگاه‌ها کمپین به راه می‌اندازند، خطوط هوایی را تحریم می‌کنند، سگ‌گردانی را رواج می‌دهند، در محیط‌زیست، سیاست، ورزش و اقتصاد دخالت دارند، ‌قمار را ترویج می‌کنند، ‌مواضع شریعت را تضعیف می‌کنند، بدون توجه به اخبار واقعی، دائم در تضعیف امکانات و نخبگان کشور عمل می‌کنند و حتی در شرایط بحرانی به جای هلال‌احمر از مردم پول جمع‌آوری می‌کنند؛ موضوعی که نه‌تنها کمک‌کننده نیست، بلکه به جرأت باید اذعان کرد که روحیه و اعتماد به نفس جامعه را به‌شدت تحت‌تاثیر قرار داده است.

در ادامه این مطلب که با عنوان «سلبریتی‌های سخفی، بدون روتوش» چاپ شده، آمده است:‌ بی‌شک مشکلات و مصیبت‌ها برای همه کشورها وجود دارد اما تنها در کشور ماست که به حسن وجود سلبریتی‌ها و برخی که در فضای مجازی جایی برای خود باز کرده‌اند، فضایی سیاه تصویر می‌شود تا مردم روز به روز ناامیدتر شوند. باید مراقب بود تا بازیچه دست سلبریتی‌هایی نشویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین