کد خبر: ۸۰۹۱۴۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

دیدار سلاجقه با رییس سرویس اطلاعاتی مصر؟

رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست با تکذیب خبر دیدار علی سلاجقه با رییس سرویس اطلاعاتی مصر در قاهره، گفت: رییس سازمان محیط زیست در سفر به کشور مصر با وزیر امور خارجه این کشور و برخی از همتایان محیط زیستی خود در سایر کشورها دیدار و گفت و گو کرده است.
دیدار سلاجقه با رییس سرویس اطلاعاتی مصر؟
آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسین موسوی فر، ادعای یک رسانه عربی مبنی بر دیدار علی سلاجقه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با رییس سرویس اطلاعاتی مصر در قاهره را قویا تکذیب کرد و افزود: دیدارهای رییس سازمان محیط زیست در کشور مصر کاملا مشخص و معلوم است و این دیدارها تنها با مقامات سیاسی و محیط زیستی کشورهای مختلف صورت گرفته است.

به گزارش سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست که ریاست این سازمان را در سفر به مصر همراهی کرده است، اظهار داشت: دکتر سلاجقه در سفر به کشور مصر علاوه بر سخنرانی در بیست و هفتمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی، با وزیر امور خارجه مصر و برخی از همتایان محیط زیستی خود در سایر کشورها دیدار و گفت و گو کرد که محور این گفت و گوها نیز مباحث مربوط به تغییر اقلیم و تلاش برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای بوده است.

پس از سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به مصر برای شرکت در بیست و هفتمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد (کاپ ۲۷)، برخی از سایت های داخل کشور به نقل از رسانه العربی الجدید از دیدار دکتر سلاجقه با رییس سرویس اطلاعاتی مصر در قاهره خبر دادند.

بیست وهفتمین کنفرانس متعاهدین کنوانسیون تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد(COP۲۷) از ۱۵ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ (۶ تا ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲) در شهر شرم الشیخ مصر برگزارشد، علی سلاجقه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز از ۲۳ تا ۲۵ آبان در این کنفرانس حضور داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین