کد خبر: ۸۰۹۹۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
سندروم تساوی بدون گل در جام بیست و دوم؛

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر/ نایب‌قهرمان جهان متوقف شد

تیم ملی فوتبال کرواسی در جدال برابر مراکش موفق به ثبت پیروزی نشد و کارش را در گروه ششم رقابت‌های جام جهانی با یک امتیاز آغاز کرد.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر/ نایب‌قهرمان جهان متوقف شد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های ملی فوتبال کرواسی و مراکش از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفت‌ی نخست دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه ششم و در ورزشگاه البیت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ۲ تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

ترکیب ابتدایی کرواسی:

دومینیک لیواکوویچ، ایوان پریشیچ، دیان لوورن، متئو کواچیچ، آندره کراماریچ، لوکا مودریچ، مارسلو بروزوویچ، نیکولا ولاشیچ، بورنا سوسا، یوسکو گواردیول، یوسیپ یورانوویچ.

سرمربی: زلاتکو دالیچ

ترکیب ابتدایی مراکش:

یاسین بونو، نایف آگرد، رومین سیس، اشرف حکیمی، نصیر مضروعی، عزالدین اوناهی، سفیان امرباط، سفیان بوفان، سلیم امالله، حکیم زیاش، یوسف النصیری.

سرمربی: ولید الرکراکی

تیم داوری: فرناندو راپالینی، خوان پابلو بلاتی، دیگو یامیل بونفا، کوین اورتگا

مسابقه در نیمه‌ی نخست گلی در بر نداشت اما هر ۲ تیم با سرعت بالایی بازی کردند و فرصت‌هایی روی هر ۲ دروازه خلق شد که سهم کرواسی در خلق این موقعیت‌ها بیشتر بود. شوت ایوان پریشیچ با فاصله‌ای کم به بیرون رفت و دقایقی بعد ولاشیچ در یک قدمی دروازه ضربه‌ای زد که با واکنش خوب یاسین بونو همراه شد.

در نیمه‌ی دوم بازهم ۲ تیم با رعایت جانب احتیاط به میدان آمدند. کروات‌ها بازهم یکی ۲ فرصت نصفه و نیمه ایجاد کردند اما راه به جایی نبردند. شوت از راه دور اشرف حکیمی هم توسط لیواکوویچ مهار شد. مصدومیت نصیر مضروعی و بیرون رفتن‌اش از زمین در دقیقه‌ی ۶۰ از اتفاقات قابل ذکر این نیمه بود.

بازی با همان نتیجه‌ی مساوی بدون گل تمام شد تا امتیازات بین مراکش و کرواسی تقسیم شود و نایب‌قهرمان جام جهانی قبلی با توقف در ایستگاه نخست، کارش را در قطر استارت بزند. این ۲ تیم یک امتیازی باید منتظر دیدار ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه‌ی بلژیک و کانادا باشند تا تکلیف گروه ششم در پایان روز اول مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین