کد خبر: ۸۱۰۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

کی‌روش برای هر برد در جام جهانی چه قدر پاداش می‌گیرد؟

بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان یکی از خبر‌هایی بود که طرفداران فوتبال از آن بسیار راضی بودند، اما چیزی که تعجب همگان را برانگیخته بود رقم دستمزد او برای قرارداد با ایران بود. این طور که مشخص است مربی پرتغالی تیم ملی برای هر برد پاداش بسیار ویژه‌ای دریافت خواهد کرد.
کی‌روش برای هر برد در جام جهانی چه قدر پاداش می‌گیرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

چند ماهی بیشتر به آغاز رقابت های جام جهانی 2022 قطر نمانده بود که ناهان خبر آمد اسکوچیچ رفتنی است و کارلوس کی‌روش قرار است دوباره هدایت تمی ملی را در جام جهانی را بر عهده بگیرد.

وقتی کارلوس کی روش سرمربی ایران شد، بسیاری از توافق مالی او با فدراسیون فوتبال و اینکه حاضر شده با حقوق ماهیانه ۵۰ هزار دلار کار کند و فقط تا پایان جام جهانی قطر ۲۰۲۲ قرارداد ببندد ابراز شگفتی کردند. برخی مدعی شدند این مسئله نمی‌تواند همه مفاد مالی موجود در قرارداد کی‌روش باشد، چون او حتی اگر به عنوان مفسر تلویزیونی با شبکه های اروپایی کار می کرد شاید می توانست چنین پولی را در بیاورد؛ به همین خاطر تمام نگاه‌ها معطوف به تبصره های محرمانه قرارداد کی روش شد.

برخی شایعات تایید نشده حکایت از آن دارد که سرمربی پرتغالی تیم ملی بابت هر پیروزی ایران در مرحله گروهی حداقل ۵۰ هزار دلار پاداش می گیرد و در صورت راهیابی ایران به مراحل حذفی نیز ارقام به مراتب بالاتری دریافت خواهد کرد.

هرچند که فدراسیون فوتبال در این رابطه هیچ توضیحی نداده و شایعات را تایید نمی‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین