کد خبر: ۸۱۲۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

کلاهبرداری ۴۸ میلیاردی با رسیدساز جعلی

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری یک نفر کلاهبردار حرفه ای با ۴۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در فاروج خبر داد.
کلاهبرداری ۴۸ میلیاردی با رسیدساز جعلی
آفتاب‌‌نیوز :

 سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فاروج، فردی که با استفاده از یک دستگاه رسید ساز جعلی، اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد، مورد شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر و بی وقفه کارآگاهان و همچنین حساسیت موضوع، فرد مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، افزود: متهم از طریق خرید نگین زعفران و نشان دادن رسید های جعلی اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تاکنون در رابطه با این پرونده ۶ نفر شاکی شناسایی شده است، تصریح کرد: در بررسی های به عمل آمده، کلاهبرداری صورت گرفته از شکات پرونده توسط این فرد، ۴۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در بررسی سوابق این فرد مشخص شد که وی به همین روش در شهرستان زاوه استان خراسان رضوی نیز از یک شهروند کلاهبرداری کرده است، افزود: متهم همچنین چندین فقره پرونده قضائی با ترفند افتتاح حساب بنام اشخاص کارتن خواب نیز در سوابق خود داشت که در نهایت توسط پلیس فاروج دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: ۲ نفر همدست این متهم نیز توسط پلیس شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفته اند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش در سطح جامعه خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا توصیه و هشدار های پیشگیرانه پلیس را مورد توجه قرار داده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین