کد خبر: ۸۱۲۵۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲

درخواست غیرمنتظره خواهر رونالدو از کریستیانو!

خواهر کریستیانو رونالدو به او التماس کرده که به خانه برگردد و تیم پرتغال و جام جهانی ۲۰۲۲ را ترک کند.
درخواست غیرمنتظره خواهر رونالدو از کریستیانو!
آفتاب‌‌نیوز :

کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی پرتغال در بازی مقابل سوئیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور نداشت. او نیمکت‌نشین شد و کسی که به جای او به زمین رفت «گونسالو راموس» هت‌تریک کرد. پرتغال بازی را با نتیجه ۶-۱ پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، که به شدت از نیمکت‌نشینی برادرش ناراحت بود، پیامی احساسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و از برادرش خواست که تیم پرتغال را ترک کند و به خانه نزد خانواده‌اش بازگردد.

کاتیا آویرو نوشت: «پرتغال برد. خدا را شکر. استعدادهای جدید درخشیدند. شگفت‌انگیز است. آیا قرار است قهرمان شویم؟ من این طور فکر می‌کنم!! در زمین نام رونالدو را فریاد می‌زدند. دلیلش این نبود که پرتغال داشت بازی را می‌برد... این را من نمی‌گویم. جهان تماشا کرد...چرا؟ من خوشحالم که پرتغال پیروز شد.. (بارها پیروزی پرتغال را دیده‌ام). و حتی این هم حقارت بخش بزرگی از مردم پرتغال را باطل نمی‌کند. و این همان چیزی است که درست نیست، چراکه آنها به فحش دادن ادامه می‌دهند، همچنان بر توهین و ناسپاسی پافشاری می‌کنند.

بسیار ناراحتم از آنچه که می‌خوانم و می‌شنوم، نه اینجا در قطر بلکه در کشورم، در کشور او... واقعاً غم‌انگیز است. و من واقعا می‌خواستم به خانه بیاید، تیم ملی را رها کند و کنار ما بنشیند تا بغلش کنیم و بگوییم همه چیز خوب است، به او یادآوری کنیم که چه افتخاراتی کسب کرده و از کجا آمده است. من واقعاً می‌خواستم او دیگر به آنجا نرود، ما به اندازه کافی زجر کشیدیم، آنها هرگز بزرگی تو را درک نمی‌کنند، آدم‌های حقیر متوجه نمی‌شوند که چقدر بزرگ هستی ... به خانه خود بیا. جایی که تو را درک می‌کنند، جایی که تو را در آغوش می‌گیرند. مثل همیشه. جایی که فقط سپاسگزاری ببینی، و نه ناسپاسی.

متشکرم رونالدو. متشکرم. متشکرم. متشکرم. متشکرم. متشکرم. من واقعاً این را می‌خواستم ... اما هر تصمیمی بگیری ما پشتت هستیم. تا زمان مرگ. متشکرم.»

کاتیا قبل از پست کردن این پیام، از سرمربی پرتغال در استوری اینستاگرام انتقاد کرده بود. او گفت: «بله رونالدو ابدی نیست، بله رونالدو برای همیشه بازی نخواهد کرد، متأسفانه او اکنون گل نمی‌زند، او پیر است، پرتغال به رونالدو نیازی ندارد. (با اموجی‌های تشویق) ما در مورد چیزهایی که شنیدیم صحبت کردیم، تمام کارهایی که او انجام داد مهم نیست، همه کارهایی که انجام داد فراموش شد. حالا طلب بخشش می‌کنند و به او نیاز ندارند. من این چیزها را ثبت می‌کنم و بعدا صحبت می‌کنیم. سانتوس برای چه عذرخواهی کرد؟ شرم‌آور است کسی را تحقیر کنی که خیلی کارها انجام داده.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین