کد خبر: ۸۲۱۰۹۸
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

استقبال تلویحی مورایس از انتقال سیاوش یزدانی به سپاهان

سرمربی سپاهان در واکنش به جذب مدافع استقلالی‌ها می‌گوید سیاوش یزدانی مدافع باکیفیتی است و خوب است هر تیمی او را داشته باشد.
استقبال تلویحی مورایس از انتقال سیاوش یزدانی به سپاهان
آفتاب‌‌نیوز :

ژوزه مورایس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: ابتدا تشکر می‌کنم از کسانی که اجازه دادند هواداران به ورزشگاه بیایند. برای من خوشحالی در فوتبال ارزشمند است. یادم است وقتی در کره جنوبی بودم، فقط هواداران تیم‌های میزبان اجازه داشتند، به زمین بیایند. این به خاطر بحث کرونا بود. بازی فوتبال با هوادار زیباست و ما برای مردم فوتبال بازی می‌کنیم. اولین بارم است که به مازندران می‌آیم و جای تشکر دارد که اینگونه از ما تشکر کردند.

او ادامه داد: بازی از نظر تاکتیکی جذاب بود. نساجی استراتژی مشخصی داشت و تهاجمی بازی می‌کرد. آنها تیم با کیفیتی هستند و باید به بازیکنانم تبریک بگویم چون بازی ساده‌ای نبود. مهم گلزنی و پیروزی بود که به آن رسیدیم. یک گل دیگر هم می‌توانستیم بزنیم اما مهم این بود که گل نخوریم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که گل نخوردند و از نظر احساسی خودشان را کنترل کردند و قدرتشان را نشان دادند. تیم ما در حال پیشرفت است.

سرمربی سپاهان درباره داوری این دیدار بیان کرد: من هیچوقت از داورها انتقاد نمی‌کنم و فقط خواستم نظرم را بگویم چون هر سه دقیقه یک بار بازیکن حریف روی زمین می‌افتاد. هواداران در ورزشگاه هستند که بازی زیبا ببینند. من مخالف توقف در بازی هستم. داور کارش خوب بود اما بالاخره بعضی وقت‌ها مخالفت هم وجود دارد. در کل داوری خوب بود.

او ادامه داد: من زیاد لب خط نمی‌آیم چون اینجا هستم تا به بازیکنانم کمک کنم، نه این‌که آن‌ها را گیج کنم. من در تمرینات کارم را انجام می‌دهم. شاید کنار زمین به آن‌ها ایده بدهم اما نیاز به آرامش دارند تا کارشان را انجام دهند.

سرمربی سپاهان درباره فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: شاید تا ۱۲ شب اتفاقاتی رخ دهد. من خبر ندارم. زیاد جابجایی را دوست ندارم و به دنبال ثبات هستم اما اگر موقعیت خوبی به دست بیاوریم چرا که نه. بعضی از بازیکنان به دنبال دقایق بیشتری برای بازی کردن بودند و شاید جای دیگری می‌خواهند از موقعیتشان استفاده کنند. من خوشحال می‌شوم اگر بازیکنانم خوشحال باشند.

او در رابطه با جذب سیاوش یزدانی عنوان کرد: درباره نظر ساپینتو چیزی نمی‌توانم بگویم. بالاخره یزدانی بازیکن خوبی است و اگر ساپینتو تصمیم گرفته او را کنار بگذارد، نظری نمی‌توانم بدهم اما هر تیمی شاید دوست داشته باشد چنین بازیکن خوبی را داشته باشد. ما دو مدافعمان را در این نقل و انتقالات از دست داده‌ایم.

مورایس درباره ورود احتمالی کمک داور ویدیویی به فوتبال ایران گفت: این سیستم همیشه شک‌ها را برطرف می‌کند. باید یک بازی منصفانه داشته باشیم و VAR فوتبال را منصفانه می‌کند.

او درباره آینده سپاهان بیان کرد: من هیچ وقت نمی‌توانم قول بدهم اما تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که تمام دانشم را در اختیار باشگاه قرار می‌دهم تا در مسیر قهرمانی قرار بگیرند. توان من همین است و نمی‌توانم چیزی را از قبل پیش بینی کنم. اگر می‌توانستم پیش بینی کنم از یک دنیای دیگر بودم. ۱۶ تیم در لیگ داریم و خیلی از باشگاه‌ها برای قهرمانی می‌جنگند.

مورایس درباره ناراحتی فرشاد احمدزاده از تعویضش نیز گفت: شاید فکر می‌کرد، زمانی تیم می‌برد که او در زمین باشد. من چنین چیزی احساس نکردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین