کد خبر: ۸۳۰۸۷۹
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

تاج: اتفاقات خوبی برای انتقال پول‌ها در حال رقم خوردن است

رییس فدراسیون فوتبال گفت: استقلال، پرسپولیس و فدراسیون فوتبال پول‌های زیادی از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا طلب دارند که برای انتقال آن‌ها تلاش زیادی شده و اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است.
تاج: اتفاقات خوبی برای انتقال پول‌ها در حال رقم خوردن است
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی تاج در حاشیه مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال، گفت: امروز مجمع فوق العاده را برگزار کردیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا هم اساسنامه خود را هر سال به روز می‌کنند. ماهم باید در بند یک اساسنامه تغییراتی را ایجاد می‌کردیم و این نشست را برگزار کردیم.

وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا روی بعضی از بند‌ها حساسیت دارند مثل استقلال فدراسیون فوتبال و نقش نداشتن نهاد‌های دولتی در کار فدراسیون که البته ما به آن‌ها ورود نکردیم، اما در بعضی از بند‌ها براساس پیشنهاد اعضای مجمع ورود کردیم.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: بخش دیگر نشست امروز در خصوص عملکرد فدراسیون فوتبال در جام جهانی بود که اتفاقا ما به خوبی از شیطنت‌ها در جام جهانی عبور کردیم و در کنار این مساله سه بازی قابل قبول در جام جهانی داشتیم. بازی اول را به صورت طبیعی شکست خوردیم، اما در بازی دوم مقابل ولز به پیروزی شیرینی رسیدیم و در بازی سوم هم عملکرد بسیار قابل قبولی داشتیم.

وی تصریح کرد: کی روش در تیم ملی عملکرد قابل قبولی داشت و بعد از جام جهانی قطری‌ها با سرمربی ما مذاکره کردند و این نشان می‌دهد که انتخاب کی روش از سوی ما قبل از جام جهانی غلط نبوده است.

وی اظهار داشت: الان هم خوشبختانه سرمربی بسیار خوبی به نام امیر قلعه‌نویی که عملکرد درخشانی در لیگ و حتی در دوره حضور در تیم ملی داشته را انتخاب کردیم و از این انتخاب هم بسیار رضایت داریم. با توجه به شرایط فدراسیون فوتبال از عملکرد خود بسیار راضی هستیم.

تاج گفت: تیم جوانان ما هم در رقابت‌های انتخابی جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت و با بدشانسی راهی این مسابقات نشد. در کنار این مسابقات تیم ساحلی ما هم راهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی شده که امید زیادی به قهرمانی این تیم و صعود به جام جهانی داریم.

وی افزود: وضعیت تیم‌های بانوان و همچنین تیم ملی فوتسال هم بسیار خوب است و از عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های تایلند هم بسیار راضی هستم.

تاج با اشاره به چالش‌های مالی فوتبال ایران، گفت: باید چالش‌های مالی با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا را حل کنیم. باید تلاش کنیم تا پول استقلال و پرسپولیس انتقال داده شود و البته اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات ما این است که از وزارت ورزش و جوانان پولی دریافت نمی‌کنیم و از مجموعه درآمد حق پخش هم درآمدی نداریم با مشکلات زیادی روبه رو هستیم و اگر بتوانیم پول‌های خود را زنده کنیم بسیار از مشکلات فدراسیون فوتبال برطرف خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین