کد خبر: ۸۴۱۸۳۱
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۶

دومین شکست متوالی بارسلونا پس از قهرمانی/ وایادولید از منطقه خطر فرار کرد

تیم فوتبال بارسلونا با قبول شکست برابر رئال وایادولید، شرایط خوبی را برای بقای رقیبش در لالیگا فراهم کرد.
دومین شکست متوالی بارسلونا پس از قهرمانی/ وایادولید از منطقه خطر فرار کرد
آفتاب‌‌نیوز :

در سومین دیدار از روز اول برگزاری هفته سی و ششم رقابت‌های لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه در دیداری خارج از خانه میهمان وایادولید بود که در نهایت با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد.

بارسا هفته‌ها قبل قهرمانی خود را در این رقابت‌ها مسجل کرد، اما به دنبال بهبود شرایط بود چرا که چند روز قبل یک شکست خانگی را مقابل سوسیداد تجربه کرد.

از طرفی وایادولید که به شدت خطر سقوط را بیخ گوش خود حس می‌کرد، به دنبال این بود تا با کسب امتیازات این دیدار مقابل قهرمان، امیدهایش را برای بقا بیشتر کند.

وایادولید در دقیقه ۲ مسابقه با گل به خودی کریستینسن مدافع بارسا از حریف پیش افتاد. در شرایطی که بارسا برای جبران تلاش می‌کرد، میزبان با گل کایل لارین ستاره کانادایی خود برای دومین بار دروازه ترشتگن را باز کرد.

در نیمه دوم هم درخشش مدافعان و دروازه‌بان وایادولید اجازه خودنمایی را به ستاره‌های بارسا نداد. در دقیقه ۷۵ پلاتا روی پاس لارین برای سومین بار در این مسابقه دروازه را در صحنه‌ای مشکوک باز کرد و داور هم پس از چک کردن VAR این گل را صحیح اعلام کرد تا اختلاف به سه گل برسد. لواندوفسکی، اما در دقیقه ۸۴ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

این جدال در نهایت با برتری سه بر یک میزبان خاتمه یافت تا شاگردان پزولانو امیدهایشان برای بقا بیشتر شود.

بارسلونا که در این مسابقه دومین شکست متوالی را تجربه کرد با ۸۵ امتیاز قهرمانی خود را قطعی کرده، اما وایادولید ۳۸ امتیازی شد و به رده هفدهم جدول بیست تیمی لالیگا صعود کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین