کد خبر: ۱۱۲۲۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۲:۱۷
نماینده ابهر، پس از جلسه غیرعلنی:

مردم برای مقاومت و صرفه‌جویی آماده باشند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مردم خواست در آستانه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها برای ایستادگی و مقاومت آماده باشند و صرفه‌جویی در مصرف را مدنظر خود قرار دهند. 

احمد مهدوی نماینده ابهر پس از جلسه غیرعلنی مجلس در خصوص طرح هدفمندی یارانه‌ها، در بیان توصیه‌های خود به دولت و مردم در خصوص طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها گفت: مردم باید با اجرای هدفمندی یارانه‌ها بیش از پیش صرفه‌جویی کنند و الگوی مصرف را با استفاده از کالاهای کم مصرف رعایت کنند. 

وی با تاکید بر اینکه مردم باید صرفه‌جویی را در زندگی الگوی خود قرار دهند، افزود: تمامی صنوف، مراکز خدماتی و حمل و نقل نیز باید در زمینه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها کمک کنند. 

مهدوی تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده تخلفات حتما آن را به مراجع قانونی گزارش دهند و در زمینه هدفمندی یارانه‌ها نیز با دولت همکاری کنند و همچنین ایستادگی و مقاومت داشته باشند. دولت نیز باید به تخلفات رسیدگی کند و در این زمینه نظارت موثری داشته باشد. 

وی تاکید کرد: دولت باید قانون هدفمندی یارانه‌ها را به صورت صحیح اجرا کند و مهمترین موضوع در اجرای این قانون مدیریت خوب در اجراست که از مشکلات جانبی پیش‌گیری می‌کند. دولت باید با برنامه‌ریزی در عرصه اجرا گام بردارد و همچنین در این زمینه شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی درست به مردم داشته باشند. 

مهدوی تاکید کرد: شفاف‌سازی در زمینه هدفمندی یارانه‌ها می‌تواند از طریق رسانه‌ها به خوبی انجام شود و موجب می‌شود که از هر‌گونه مشکلات جانبی و زیان‌های احتمالی در اجرای این طرح پیشگیری شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین