کد خبر: ۹۰۷۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
هافبک جوان مقابل فولاد هست یا نیست؟

نکونام خواهان اعلام سریع حکم انضباطی حامدی‌فر

جواد نکونام امیدوار است هرچه سریعتر تکلیف امید حامدی‌فر از سوی کمیته انضباطی مشخص شود.
نکونام خواهان اعلام سریع حکم انضباطی حامدی‌فر
آفتاب‌‌نیوز :

درگیری پیش آمده میان امید حامدی‌فر هافبک جوان استقلال با مهرداد رضایی در پایان دیدار اخیر باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هر دو بازیکن را احضار کند و درباره اتفاق رخ داده با آن‌ها به گفتگو بنشینند.

حامدی‌فر و رضایی روز گذشته در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا کردند؛ در این جلسه هافبک استقلالی‌ها عذرخواهی خود از مهرداد رضایی را بابت حرکتش انجام داد و در مصاحبه‌ای نیز این مسئله را اعلام کرد. او در جلسه کمیته انضباطی نیز ضمن ندامت از کرده خود ابراز امیدواری کرد بتواند در آینده این حرکت را جبران کند.

در چنین شرایطی همه در انتظار صدور حکم کمیته انضباطی درباره اقدام امید حامدی‌فر هستند. با توجه به گمانه زنی‌های مطرح شده درباره احتمال محرومیت این بازیکن از مسابقه آینده با فولاد خوزستان، حالا جواد نکونام سرمربی آبی‌ها هم دوست دارد هرچه زودتر تکلیف هافبک جوان خود را بداند.

اینکه امید حامدی‌فر با محرومیت مواجه می‌شود یا نه، می‌تواند روی ترکیب استقلال در بازی آینده تاثیر مستقیمی داشته باشد و به همین خاطر جواد نکونام خواهان آن شده تا تکلیف این بازیکن جوان تیمش هرچه زودتر روشن شود. نکونام دوست دارد که اگر حامدی‌فر را در اختیار دارد یا او را نمی‌تواند به زمین بفرستد زودتر این موضوع را متوجه شود تا بتواند برای بازی با فولاد بهتر برنامه‌ریزی بکند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
0
1
به نظر میاد نگارنده بیشتر عجله داره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین