کد خبر: ۲۳۲۸۴۷
تعداد نظرات: ۱۸۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶
ضرورت بهبود وضعیت نظارت بر صداوسیما؛

صداوسیما کی می‌خواهد رسانه ملی شود؟

رسانه‌ای که با بودجه بیت‌المال اداره می‌شود و با خود عنوان «رسانه‌ ملی» را به همراه دارد، قاعدتاً عملکرد و رویکرد آن نیز باید با توجه به خواست مردم و نماینده افکار عمومی باشد. مدیران چنین رسانه‌ای باید متناسب با آراء و تفکرات گروه‌ها و سلیقه‌های گوناگون جامعه برنامه‌های خود را تهیه و پخش کنند. همچنین سیاست‌های خود را باید با توجه به تغییر و تحولات جامعه هماهنگ و مطالبات روز مردم را در سیاست‌ها و برنامه‌های خود مدنظر قرار دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
 سپهر کیانفر: اما رابطه صداوسیمایی که نهایت مهرورزی را نسبت به دولت‌‌های نهم و دهم از خود نشان داد با دولت تدبیر و امید، روندی قابل تامل دارد. رسانه‌ایی که باید نگاه ملی داشته باشد و با تهیه و پخش برنامه‌هایی که دربردارنده افکار و نظرات گوناگون مردم باشد، به ایجاد ثبات و آرامش و حل چالش‌های موجود کمک کند، متاسفانه گاهی به عنوان عاملی برای ایجاد تنش و بحران در جامعه تبدیل شده است. 

بعد از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، انتظار می‌رفت صداوسیما نیز همگام با تغییرات صورت‌گرفته در ساختار قدرت و مطالبه اعتدال و میانه‌روی از سوی مردم، عملکرد و رویکرد خود را همسو با خواست مردم و منافع ملی اصلاح کند؛ اما نه تنها چنین نشد بلکه این رسانه که باید صدای ملت باشد، تبدیل به تریبونی برای گروه و جناحی شد که مخالف وفاق و آشتی ملی و رفع تنش‌ها و چالش‌های داخلی و خارجی است. 

صداوسیما که در حمایت از احمدی‌نژاد به تریبونی یکطرفه برای وی و دیگر اصولگرایان علیه جناح‌ مخالف و منتقدان تبدیل شده بود، با چرخش قدرت و تغییر دولت، گویی که متوجه این تحولات در جامعه نشده و گاهی به تریبونی برای بیان نظرات و دیدگاه‌‌های چالش‌برانگیز افراد و گروه‌هایی علیه دولت یازدهم تبدیل شد که در سال‌های اخیر اداره امور کشور را برعهده داشتند و عامل عمده‌ترین مشکلات کشور بوده‌اند. رویکرد تخریبی و هدف‌دار صداوسیما علیه دولت سبب شد تا رئیس‌جمهور نیز به این مسئله واکنش نشان دهد: «رویه‌ای که صداوسیما در روزهای آخر عمر دولت گذشته در پیش گرفته بود از هم‌اکنون با دولت تدبیر و امید در پیش گرفته است.» و «گزارشی به من داد‌ه‌اند که حتی اخبار مهم کشور و رئیس‌جمهوری بعد از پخش برخی اخبار بی‌اهمیت قرائت می‌شود. از طرفی دیگر صداوسیما تلاش می‌کند به نیروهای رادیکال و مخالف دولت تریبون بدهد. اخبار آن‌‌ها را پخش کند و دولت را نزد مردم بی‌اعتبار جلوه دهد.»

با وجود گلایه صریح رئیس‌جمهور از عملکرد صداوسیما، جنجال‌سازی‌های این رسانه علیه دولت به پایان نرسید. دولت تدبیر و امید همچنان که بارها نیز تاکید کرده‌‌ است از انتقاد هراسی ندارد و حامی و مدافع ایجاد فضای آزاد برای رسانه‌ها و منتقدان است. اما صداوسیما از هر فرصتی برای ایجاد حاشیه و نشان دادن مخالفت‌های جناحی و غرض‌‌ورزانه خود علیه دولت استفاده می‌کند تا جایی که برای منفی نشان دادن عملکرد دولت و تضعیف آن در افکار عمومی، به انتشار اخبار کذب و تحریف‌شده نیز اقدام می‌کند.

با یک نگاه کلی به موارد زیر، شاهد نوعی عملکرد جهت‌دار صداوسیما در راستای منافع برخی جناح‌های خاص هستیم که متاسفانه برخلاف منافع ملی است.


البته این موارد تنها مربوط به عملکرد حوزه سیاسی صداوسیما است و علاوه‌بر موارد ذکر شده، می‌توان به نمونه‌های دیگری از این‌گونه رفتارها در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز اشاره کرد. اما همین موارد نشان می‌دهند که صداوسیما هنوز نمی‌خواهد متناسب با تحولات صورت گرفته در جامعه، رفتار و عملکرد خود را اصلاح کند و اعتماد از دست رفته مخاطبان خود را به‌دست آورد.

اصرار صداوسیما بر رویکرد تخریبی خود علیه دولت با وجود اعتراض‌ و گلایه‌های صریح رئیس‌جمهور و دلسوزان کشور همچنان ادامه داشت تا اینکه باعث واکنش حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور شد. آشنا در نامه‌ای ضمن انتقاد از عملکرد صداوسیما، خواستار اصلاح رفتار این رسانه در برخود با دولت شد. نامه‌ای که گویا مدیران صداوسیما اصلاً آن را ندیده‌اند چه‌بسا اگر دیده بودند لاقل تغییراتی هرچند اندک در برنامه‌‌های خود و ارتباط و تعاملش با دولت ايجاد می‌کردند. بایکوت کنفرانس خبری ظریف و اشتون در مذاکرات هسته‌ای وین و انتشار اظهارات غیرواقعی و فضاسازی منفی درباره این مذاکرات، نشان‌دهنده این نکته بود که موضع‌گیری‌ها افاقه‌ای نکرده و باعث عکس‌العمل دوباره مشاور رئیس‌جمهور شد. وی با انتشار یادداشتی در صفحه فیس‌بوک خود، از بی‌اعتنایی صداوسیما نسبت به نامه خود به ریاست آن سازمان، انتقاد کرد.

بی‌توجهی مدیران صداوسیما به انتقادات و عدم اصلاح رویه خود شاید بخاطر عدم وجود نهادی قوی برای نظارت بر این رسانه باشد. گرچه شورای نظارت بر صداوسیما این وظیفه را برعهده دارد اما به قول آشنا «گویی این شورای نظارت برصداوسیما نیست، بلکه شورایی برای دفاع از صداوسیما مقابل قوای دیگر است. از نگاه رییس سازمان صداوسیما شواری نظارت بر این سازمان جلسه‌ای تشریفاتی است که هر دو هفته یکبار برای گپ زدن و گعده کردن تشکیل می‌شود. انگار این شورای نظارت بر سازمان صداوسیما نیست، شورای نظارت صداوسیما بر رئیس‌جمهور است. صداوسیما خود را مدعی نظارت بر همه قوا و کشور می‌داند، اما خود به نظارت تن نمی‌دهد. کاش تکصدایی موجود در صداوسیما تکصدایی ملت بود، نه تکصدایی یک جناح و گروه سیاسی.» متاسفانه عدم نظارت قوی بر عملکرد این رسانه باعث شده است که پاسخ‌گوی اقدامات خود نباشد. این مسائل ضرورت قوی‌ترشدن و بهبود وضعیت نظارت بر صداوسیما را می‌رساند. همچنین در کنار نظارت بر صداوسیما، امکان ایجاد تلویزیون و رسانه‌های بخش خصوصی و فضای رقابتی در این زمینه می‌تواند به بهبود عملکرد صداوسیما کمک کند.

صداو سیما – به‌خصوص در مسائل سیاسی- که باید برخورد بی‌طرفانه داشته باشد و بدون جانبداری از جناح و موضع سیاسی خاصی -با درنظر گرفتن منافع ملی- مسائل را به‌صورت شفاف و صادقانه در اختیار مردم قرار دهد، برخلاف این اصل عمل می‌کند. کسی توقعی ندارد که صداوسیما ارگان تبلیغاتی دولت شود و نقدی به دولت وارد نکند اما این انتظار می‌رود که این رسانه در حوزه‌های مختلف جامعه نگاه ملی داشته باشد، اهداف و منافع ملی را پیگیری نماید و نماینده واقعی افکار عمومی باشد نه نماینده منافع یک تفکر و جناح خاص. البته شاید علت این اقدامات صداوسیما در مقابل دولت یازدهم را بتوان در ماجرای بازپس‌گیری زمین‌های اهدایی احمدی‌نژاد به صداوسیما توسط دولت تدبیر و امید و نمونه‌هایی دیگر از این نوع جستجو کرد. اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور در همین زمینه گفته بود: «ای کاش زمین‌های اهدایی احمدی‌نژاد به صداوسیما پس گرفته نمی‌شد. پس‌گرفتن زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی از صداوسیما آن‌ها را عصبانی کرده و سبب شده تا رفتار یک رسانه مستقل را فراموش کنند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۸۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
39
528
صدا و سيما كاملا ميلي است نه ملي
پاسخ ها
گنجی پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
صدا وسیما باید فراجناحی باشد و از انقلاب دفاع کند البته این روش باب میل اصلاح طلبان نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
گرچه اصلا از رفتارها و توهین های صداسیما راضی نیستم اما اینجور جبهه گرفتنای سیاسیم قبول ندارم واقعا دیگه از این بازیای سیاسی عوام فریبانه خسته شدم خواهش میکنم از اصلاح طلبها و اصول گراها که دست از سر مردم بردارن
yas
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
یعنی اگر باب میل افراطیون به اصطلاح اصلاح طلب بشه اون موقع ملی شده؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
بعدا میگن چرا مردم میرن سراغ ماهواره و شبکه های اون ور آب .. تلویزیون ایران رو ارزونی خودشون باشه.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
اصلا نمی خواهد رسانه ملی شود مگه زور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
هر صدا وسیمایی در جهان سیاستهای خودش را دارد، طبیعی است صداوسیمای ما اصولگرا باشد. باید صدا وسیمای با سیاستهای دیگر ولی در چهار چوب قانون راه اندازی شود. مانند دنیای دموکراتیک چند صدا در راستای منافع ملی باشد. آیا از روزنامه ایران این دولت می توان دفاع از دولت قبل را انتظار داشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
من نفهمیدم این چه تحلیل آبکی بود. "پخش زنده فوتبال ..." یعنی زمان احمدی نژاد فوتبال زنده همزمان اگر بود پخش نمیشد؟
در مورد مذاکرات هم باید گفت وقتی مرذم و نظام و صدا و سیما نامحرمند و جزییات در اختیارشون قرار نمیگیره چطور میتونن قضاوت کنند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
22
305
وقتي ... خودمختار بشه از اين بهتر نميشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
می خوای اینم اختیارشو بدیم به دست ...
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اینکه صدا و سیما از دولت انتقاد کنه خوبه، چون باعث میشه که دولت هواسش رو جمع کنه
ولی مشکل سر رفتارهای دوگانه ی صدا و سیما نسبت به این دو دولت هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
18
259
مشکل جای دیگه ایست ... یعنی هنوز نفهمیدی؟ مخالفت با دولت کار ... صدا و سیما فقط یکی از ابزارهای ...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
صدا و سيما به هزينه ملت ولي براي منافع شخصي و گروهي خاص مورد استفاده قرار مي گيرد. البته منظورم تبليغات براي كالاهاي تقلبي، چيني و ... نيست .
عبدلله
|
Germany
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
30
208
روزی که به آقای روحانی رای دادیم امیدوار بودیم این حقوقدان از حقوق ملت دفاع کند اما به نظر می‌رسد از گرفتن حقوق خود... خدا به ملت ما رحم کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
دفاع کرد دیگه دیگه چیجوری درست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
چی شده؟
آقای روحانی نتونسته مجری مورد نظرش رو بیاره به به و چه چه بگه از کار دولت وسبد کالاش نارحتی؟
یا عده محودی آدم بی سواد انتقاد کردن؟
رادمهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
حرفت کاملا عوام فریبانست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
در کدوم شعبه دادگاه دفاع را انجام دهد شما راضی میشوی؟ ها؟
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
13
132
سلام. خودتان را خسته نکنید. هیچ وقت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چشم خوب شد شما راهنماییون کردید
reza
|
-
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
19
181
خدا بخواهد رييس صدا وسيما هم يك فرد معتدل
كه دلسوز نظام باشد انتخاب خواهد شد
ضرغامي با حسن نيت تمام نشدني اما به ضرر نظام در حال فعاليت است و از اين لحاظ خيلي شبيه احمدي نژاد است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
عاشقتمونم که انقد دلتون برای نظام می تپد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
امام : نظام = مردم
نثقفث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
133
39
امیدوارم صدا و سیمای موافق دولت سر کار نیاد! چون ممکنه مجلس هم موافق دولت بشه و اون موقع ست که دیگه مملکت ... خواهیم داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
موافقم وحشتناک چون دقیقا میشه زمان احمدی نژاد
رادمهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
مخالف با دشمنی و سنگ اندازی دو چیز متفاوت هست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
دروغ نگه بیسوادها نباشن بی برنامه نباشه با همه مشورت کنه مسخره نکنه با همه مصاحبه کنه زیاد حرف نزنه... هرکار خواست بکنه من راضی ام.
دوست از تالش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
14
177
واقعا ضرغامی با این رفتار ناشایست و توهین به ملت ایران واقعا ایرانی و معتقد به ..... است !؟ و نمی دانم کسی در این مملکت نیست که مانع این رفتارهای او شود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چرا تو هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
اقای مهندس ضرغامی فردی کاملا معتدل انقلابی ضد فتنه ومومن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
14
121
تا این رویه و تا ضرغامی و دارو دسته‌اش باشند و تا نوع نگرش شان عوض نشه همین آش و همین کاسه است. مردم نباید از رسانه باصطلاح ملی!! انتظار بیشتری داشته باشند. البته اینها کور نیستند... خواب هم نیستند بلکه خودشان را به خواب زده‌اند. و نتیجه اینکه هیچوقت نه می بینند نه بیدار میشوند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
میگما شما فتنه گر 88 نیستی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
21
174
با 28400کارمند و انبوهی از اصولگرایان کم سواد جز این چه باید انتظار داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بابا باسواد ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
16
126
پیشنهاد می کنم دولت با تصویب بخشنامه ای نسبت به راه اندازی تلویزیونی یه نام شبکه دولت اقدام کند .
Hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
15
139
بنده الآن سالهاست حتی اطمینان نمیکنم ساعتم را با صدا و سیمای ضرغامی تنظیم کنم !
ایشان بیشترین کمک را به اشاعه ماهواره در سطح کشور کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
داداش یعنی میگی ماهواره بده؟؟؟اگ بده پس چرا می بینی اگ خوبه پس چرا انتقاد میکنی
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
نخیر منظورشون اینه انقد دروغ توش هست که مردم رفتن سراغ ماهواره، گرچه اونجا هم خیلی اوضاع خوب نیست.
صدای مردم
|
Italy
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
13
86
در اینکه رئیس صدا و سیما بزودی عوض خواهد شد شکی نیست ولی مطمئنا رفتار ضرغامی در این مدت با دولت روحانی که منتخب مردم ایران و دومین مقام رسمی کشور بر اساس قانون اساسی است هیچ گاه از اذهان مردم پاک نخواهد شد.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
حالا فکر می کنی ضرغامی از صدا و سیما بره میره تو یه کارخونه کارگری میکنه یه شغل مهم تر براش از حالا آماده شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
ضرغامی!!!مگه هنوز ضرغامی رئیس صداوسیماست .مگه الان سزافراز نیست؟
پارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
14
99
یکی از بزگترین افتخارات زندگیم نگاه نکردن به برنامه های صدا وسیما ایران هست، خدارو شکر که من اصلن برنامه هاشون رو نگاه نمیکنم، مگه اینکه چی بشه بخوام نگاه کنم. اونجوری که ما اتفاقی و بعضی وقتا میبینیم باید صداسیما رو ... صدابزنیم تا رسانه ملی وتصویری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
نگاه نکردی این شدی؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
من فقط فوتبال نگاه میکنم
وسط دونیمه هم تلویزیون رو خاموش میکنم
بهناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
کار خوبی میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
البته من ماهواره هم نمیبینم گهگاه رادیوگوش میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
17
86
دل خوش سیری چند.
چی این مملکت رو حسابه که حالا صدا و سیماش باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
19
81
ضرغامی باید کنار برود و فرد معتدل عاقل باسواد ... سرکار بیاد که لااقل مجریهاش قابل تحمل باشند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
15
70
افرادی مانند ضرغامی می خواهند .. ملت نباشد ولی حرفهایشان را به کرسی بنشانند و سیای‌کاری‌ها و ... را به مردم تحمیل کنند نمی دانم تاکی باید این مرد چوب ندانم کاری های این افراد را بخورند .خدایا زودتر به فریاد این مردم برس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
منظورت از ملت پنجاه درصدی هستند که به روحانی رای دادند؟!
ماشالله خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
13
52
مردم خوب می دانند که این دارودسته کاملا ... دل‌دردی هستند!! به این مفتی‌ها هم خوب نمی‌شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
80
21
دم صداسیما گرم که آژیر بنفش روزنامه های زنجیره ای در اورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
تاحالا توی این چند سال دیدی یک گزارش خلاف حرف رسانه میلی پخش بشه ؟
طاهر
|
Germany
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
14
77
اخه اگه صدا وسیما کارش رو بلدبود که اینقدر گرایش به ماهواره و... زیادنمی شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
همچین میگی گرایش به ماخواره یکی ندونه فک میکن منظورت گرایش به قتل
منوچهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
آنهایی که ماهواره نگاه میکنند با هوای نفسشان نمیتوانند مخالفت کنند والا صدا و سیما خیلی متنوع شده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
78
27
طاهرآ آقای ضرغامی پیام 24 خرداد را نگرفتند . لطفآ یکی به آقای ضرغامی بگوید دولت تدبیر وامید که همان عصاره دولتهای سازندگی واصلاحات است به قصد خدمت به مردم نیا مده است بلکه در صدد خود نمائی " تبلیغ برای خود و بطریقی جبران کمبود گذشته کارگزاران واصلاح طلبان است .
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
متنوع؟
انشالله که ...
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
12
66
بگذاريد بدبخت بيچاره آنتن صداو سيما را به برنج محسن و هايلي و آوازه و ... بفروشه و 2 زاركاسبي كنه جديدا" هم كه آهنگهاي نوستالژيك و دوست داشتني مردمو و روتبليغهاي سخيف تن ماهي ايليكا گذاشته و صداي هيچكي هم درنمياد من اگر به جاي مردم بودم هيچكدوم ازاين كالاها رو نمي خريدم تا حساب دستشون بياد تا به شعورمردم توهين نكنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
همان بهتر که جای مردم نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
ساندیس خورها را تن ماهی مفتی بهشون میدن ببرن سر سفره با خانواده بخورن حالشو ببرن.احتیاجی به تبلیغ نیست.
Team Sar Dadbin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
14
58
... چقد بدبختیم ما که دولت از پس این ضرغامی بر نمیاد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اخه بیچاره دولت در امورصداوسیما هیچچچچچچچچچچچچکارس
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
10
53
چقدر بدبختيم كه همه قوا و صداو سيما بايد به ميل و اراده مردم عمل كنند ولي تنها جيزي كه برايشان مهم نيست، راي و نظر مردم است.
بسیج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
112
26
رئیس صدا و سیما رو حضرت [آیت‌الله] خامنه‌ای انتخاب کردند و من تردیدی ندارم که این انتخاب درست بوده و هست و خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
بنی صدر را هم حضرت امام حکمش را تنفیذ کردند و نهایتا کمر به قتل امام و مردم بسته بود.نکنه فامیل کشمیری هستی........؟!
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
21
72
ضرغامی باید برود
امیر حسین زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
18
56
صدا وسیما درجهت تبلیغ افراط گرایی و به موازات کیهان و دیگر افراطیون وتندروها عمل کرده و میکند و هیچ توجهی به نیازهای دم به دم روزافزون جامعه ندارد .همین عملکرد ارتجاعی و عقب مانده و خطی باعث گردیده که بسیاری از مردم به تماشای ماهواره ها بنشینند .این صدا وسیما ضد منافع و مصالح ملی بوده و هست که با بودجه خود مردم اداره میشود . ضرغامی یک فرد از یک جریان است درحالی که سیستم حاکم بر صدا و سیما است که باید در جهت تحولات و خواست به حق مردم تغییر اساسی کند .ایران اگر قصد رشد و پیشرفت و امروزی شدن را دارد باید بر اساس تحولات امروزی تحول و تکامل یابد و فرهیخته ترین و شایسته ترین افراد جامعه آن را اداره کنند نه عده ای انحصار طلب طرفدار جریانهای خاص !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
این که مردم ماهواره را تماشا می کنند مشکل از خودشان می باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
28
12
هرگز هرگز هرگززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
12
44
.. تازه مگه نظر مردم واسه صداو سیما مهمه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
14
58
امروز استادیوم تختی بندرعباس مملو از جمعیتی بود که به عشق رئیس جمهور آمده بودند اما با دیدن اخبار ساعت 14 شبکه یک اعصابم به هم ریخت .دریغ از نمایش حتی یک لحظه بصورت نمای باز ازجمعیت حاضردرورزشگاه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
آنقدر استقبال از روحانی ضعیف بودکه تازه سیما با هنرمندی آن را زیاد جلوه داده بود
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
بابا انتقاد با دشمنی تفاوت داره اقای ضرغامی بخاطر نمایشگاه ناراحته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
اگه ضرغامی بخاطر نمایشگاه ناراحته خب آبو میریزیم . مثل رفیقش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
13
28
راهش ... تحریم شورای نظارت توسط دولت تا تغییر مدیریت و رویه موجود است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
8
21
.. از روز برام روشنتره واقعا ما ایرانیا کی میخواهیم با خودمون روراست باشیم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
4
2
بارسا تی وی
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
9
27
امان از این همه ریا کاری و تظاهر. امان ازاین همه شعار مدینه فاضله. امان ازان همه افراط در حمایت از سیاستهای احمدی و محافظه کاری با دولت روحانی. امان از این ترویج یاس و افسردگی، با فیلم وسریالهای باصطلاح مفاخر جناب ضرغامی. گویی هدف سیما چیزی غیر از سرگرمی وایجاد نشاط در جامعه است. طنزپرداز امروز جدی کار و جدی کاران بازیگر طنز شده اند ان هم چه طنزی. سریالها همه تکراری وتبدیل به سینمایی می شوند. اخباری که یا تحریف یا کلی گویی ان هم به تفسیر خودشان پخش می شود. واقعا دلم به حال خودم می سوزد که در چه برهه دروغینی نفس میکشم.
مام وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
12
38
آخ بدم میاد از اون لحن مجری های صدا و سیما که می خوان یه خبر بخونن انگار دارن آژیر جنگ رو سر می دن.با این صدا و سیمای چندسال اخیر شدیم مثه عربها که فقط داد و هوار می کنند.بابا اینقدر ما رو هالو فرض نکنید ما همه چیز رو درک می کنیم صدا و سیماست که مثه کبک سرش رو کرده زیر برف.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
عزیزم یکم ازون درک کرده هات بگو ببینم چه چیزی بوده که اینقد لجت رو در آورده...
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
21
12
سلام.امان از وقتی فقط دیدگاه جناحی بر سایتی غلبه داشته باشد.همه چیز رو با یه عینک بد بینی نگاه می کنین اینکه همزمان فوتبال بوده دیر وقت بوده زود بوده زمین کج بوده یا...
یک بی سواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
20
16
همین متن دال بر عدم تحمل منتقدان است
پخش فوتبال رو جرم میدونید ، اگه مخاطب واقعا خنده داره
من وافعا از صدا و سیما متشکرم که باعث برملا شدن حقایق در نتیجه ناراحت شدن شما میشه
خداشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
14
23
رسانه ملی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
11
23
رئیس جمهور محترم همانطور که جرأت وشجاعت خود را نشان داد و در بحث هسته ای به توافق رسید و هم با اوباما تلفنی صحبت کرد همین جرأت را نشان دهد وبراساس قانون اساسی یک رسانه رادیو تلویزیونی برای دولت ایجاد کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
11
26
آیا صدا و سیما فکر نمیکنه که الان دیگه عصر حجر نیست و مردم هر طور شده به حقایق دست پیدا می کنند؟ پس آیا بهتر نیست صدا و سیما هم رو راستی با مردم پیشه کنه که مثل آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم و گرامی ملت ایران؛ عزیز و محبوب بشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
12
31
صدا وسیما ملی نیست. اگر ملی بود مردم ما به ماهواره پناه نمی بردند.صدا وسیما فقط مخصوص یک قشر خاص این جامعه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
کسی که به ماهواره پناه ببردبهتر از این فکر نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
قشر مومن فهمیده ضد منافق پیرو ولایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
34
10
صدا سیما رسانه ملی است
شاید شما متوجه نمی شوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
اصولا بایدملی باشد ولی خصوصی است.
reza
|
Canada
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
10
26
...صداو سیما برای تحمیق و نا اگاهی مردم با تحریف وقایع سیاسی واجتماعی,وحتی دینی به نام دین..ابروی دین واخلاق رو به حراج گذاشته ودست به هر کار وعمل زشتی از دروغ پراکنی تا هتک حرمت شخصیتهای مورد اقبال مردم میزند
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
11
20
باید مردم همانطور که گوگل را به خاطر توهین به مقدسات تحریم کردند برنامه های صدا و سیما را نیز تحریم کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
چشم بسته غیب گفتید
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
بخاطر همین من از کانال های ماهواره ای استفاده میکنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
7
7
هماهنگي لازم با لاليگا و ساير ليگ هاي اروپايي براي جلوگيري از تداخل ساعات بازي هاي فوتبال با برنامه ها و سفرها بعمل خواهد آمد
پاسخ ها
رسواگر پایداری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
کاش فهم برخی دوستان بیش از این بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
1
12
چرا بخش کامنت تعطیل شده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
10
8
هر وقت رئیسش یک اصلاح طلب باشد یعنی هیچ وقت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
4
23
اگه کشور ما تلوزیون خصوصی داشت اونا دیگه ای کارو نمیکردن و اگه میکردنم هیچ مهم نبود . چه را که دیگه کسی تلوزیون اونا را تماشا نمیکرد...
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
7
15
صدا وسیما وقتی رسانه ملی میشود که اول به عامل اصلی وشروع کننده بودن آن مبنی بر توهین به قومیهای ایرانی اعم از ترک ولر و....رسیدگی شود.تا حالا ندیدیم که حتی خود شمای منتقدین به این قضیه اهانت افتضاح بار صدا وسیما که باعث زد وبند وآسیب وحتی مرگ شهروندان ساده دل وزحمتکش قومیتهای خاص میشود :اعتراض وحساسیت درست وحسابی نشان دهید.هر گروهی به فکر دوروبر خودشه.تا اونجا که یادم میاد صدا وسیما همیشه اولین قدم رو در عصبانی کردن قومیتها بر داشته وبر میدارد.بعد افتضاحشون یه نمایش عوام فریبانه در میارن وتموم میشه. کجای این رسانه ملی هست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
6
29
صدا و سیما نماد واقعی یک بام و صد هواست
حمید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
10
28
ضرغامی خود مختاره هر کاری بخواد انجام میده سرتون رو درد نیارین ما که امیدی به این رسانه نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
25
9
در همین سایت که ادعای آزادگی دارد هیج ندیدم که مطالب مخالف خود را منعکس کند
کسانی که با این جریان به اصلاح اصلاح طلب مخالف هستند اصلا به سراغ این سایت ها نمی آیند چون می دانند این اصلاح طلب ها اصلا تحمل انتقاد و مخالف را ندارند شما با بررسی این سایت ها می توانید از روی آمار مثبت و منفی به خوبی به این نتیجه برسید.
این ها مخالف خود را یا بی سواد یا متحجر و یا... معرفی می کند و صدای انتقاد را با شدیدترین وجه خفه می کنند.زمان سازندگی زمان اصلاح طلبی و زمان به اصلاح امید و اعتدال
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
نه اینکه صدا وسیما صدای مخالفان را پخش میکنه
حتی درمورد مصر فقط سخنان افراد طرفدار اخوا المسلمین رو پخش میکنه
درمورد اوکراین هم همینطور
واقعا ...
آدم از خودش هم بدش میاد
از این همه یکطرفه رفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
نمونش رفتار با خانم الهه راستگو
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
دوست گرامی؛
اگر واقعا مشتاق شنیدن سخن حقی به این استدلال دقت کن، بعد با خودت رو راست ببین رفتار صدا و سیما تا چه حد نادرست و نامنصفانه و انحصارطلبانه است و ناحق.
گفتی مگر این سایت مطالب مخالف را منعکس می کند... بسیار خوب، از انتشار همین کامنتهای شما که بگذریم به نکته بسیار بسیار مهمتری می رسیم و آن اینکه صدا و سیما رسانه ملی است، صدا و سیما به بودجه عمومی اداره می شود، صدا و سیما متعلق به مردم ایران است، صدا و سیما انحصاری است، دولت جمهوری اسلامی صدا و سیمای دیگری در اختیار ندارد، مواضع صدا و سیما موضع رسمی جمهوری اسلامی تلقی می شود حال آنکه قانون اساسی این امر را به دولت منتخب مردم واگذارده است، صدا و سیما حق موضع گیری سیاسی ندارد، صدا و سیما حق فعالیت اقتصادی و ... ندارد، صدا و سیما رسانه ای تحت قانون مطبوعات است که متاسفانه به قانون هیچ التزامی ندارد و ... . امیدوارم این قدر آزاده باشی که این جملات را بخوانی و به تک تک آن فکر کنی. به امید خدا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
الهه دروغگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
12
20
ضرغامي يه تنه مي خواد مردم به فقر و بدبختي بكشونه
ضرغامي ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
4
12
رسانه ملی با روی کار امدن هر دولت فقط چیزهایی را نشان میدهد که ان دولت میخواهد . چگونه زمان دولت قبلی همه چیز خوب بود و لی به محض پایان دولت به طور کل ورق برگشت و صدا وسیما چیز دیگری می گوید
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
2
14
وقت گل نی ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
27
6
اگر صدا و سیمادر اختیار شما باشد ملی است یعنی دست 7درصد مردم پس 93 درصد مردم عددی نیستند
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
اگه 93درصد مردم حامی صدا وسیما ... هستن
چرا با پارازیت ها پدر مردم و درآوردن که ماهواره نگاه نکنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اين 7 درصد و 93 درصد رو من متوجه نشدم دقيقا كيا 7 درصدن كيا 93 درصد ؟ حالا چرا 7 و 93؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
25
7
صدا وسیما ملی است وبه وظیفه خود آشناست و درست به انقلاب خدمت میکند ولی میخوهند عدهای باهجمه های بی خود آن را مصادره کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
گل گفتی
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
صدا و سیما میخواهد مردم به سازش برقصند ولی این حق مردم است که بخواهند تلویزیون ملی به ساز آنها برقصد خوب هم برقصد مثل همه کشورهای مترقی دیگر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
4
18
رسانه میلی بهترازاین نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
چون به میل اسلام وضد فتنه است این قدر ناراحتی ؟
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
چرا صد برابر کانال من و تو بودجه از بیت المال تلف میکند و یک در صد کانال من و تو تماشاچی ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
بچه جون!.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
4
24
رسانه ای که به تنها چیزی توجه نمیکنه نظره مردمه هرگز رسانه ملی نیست و نخواهد بود.رسانه ای که تریبون این جناح و آن جناح بشه رسانه ملی نیست.رسانه ای که فقط درآستانه انتخاباتها و 22بهمنها دم از مردم میزنه رسانه ملی نیست و نخواهد بود.رسانه ای که نظر سیاسی شخصی رییس خودشو ترویج وابلاغ کنه رسانه سیاسی نیست.رسانه ای که عقیده سیاسی توده ملتو انعکاس نده رسانه ملی نیست.رسانه ای که..
بیخیال با این حرفا ما هرگز نمیتونیم رسانه ملی داشته باشیم و .... خودمون باشیم.بدرود
رادمهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
10
10
نیمه پر لیوان لطفا!!!!!
از صدا سیما متشکرم که با تماشای اون به این جمله زیر ، جامه عمل پوشاند:
ادب از که آموختی از بی ادبان
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
6
24
باید خیلی ساده باشیم که بخواهیم صداوسیما ملی باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
8
28
دوستان مگه روی رسانه بودنش به اطمینان رسیدید که حالا روی ملی بودنش بحث میکنید.
بهروز پرنیاک
|
United States of America
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
5
19
صدا سیما خاص است منحصر بفرد است نمونه مثل ان نمی توان پیدا کرد چون رضایت اکثریت مردم برایشان مهم نیست مردم چه برنامه دوست دارند چه میخواهن مهم نیست نتیجه عملکرد غلط صدا سیما فعال شدن پر بینده شدن شبکه های ماهواره است و به هدر دادن بودجه های کلان در زمینه ساخت برنامه با کم بینده است ای کاش روزی برسد ما شاهد پخش 90سیاسی اقتصادی فرهنگی باشیم
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
15
8
اگر رییس جمهور در مقام پاسخ گویی به ملت در مورد عملکردش است پس چه فرقی دارد مجری چه کسی باشد ...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
26
9
این آرزو را دشمنان به گور خواهند برد که صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران مانند تلویزیون ها. و رادیوهای فاسد شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
احسنت
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
منظورت از دشمنان همان مردم هستند آق حسین!!
sourena
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
5
14
چه جالب دوستم می گفت یک گروه هایی هست که کارشون تخریب تو فضای مجازیه... من باور نمی کردم ... بچه ها برگردین نظرات بخونید درست بی نام و نشونه ولی انشاء یکسانی که داره کاملا داد می زنه!!!!!!!!!!!!خدا به همون رحم کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
دقيقا
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
1
9
همه راجع به متن نگارش شده نظر دادن ولی من میخوام راجع به نگارنده نظر بدم چرا مباحثی مطرح میکنید که تنش در بین جامعه و افکار مردم بیفته و این وضعیت به وجو بیاد .اگر واقعأ نظر انتقاد که انتقاد ابتدأ باید به طرف مخاطب اعلام شود واگر اقدامی در این راستا انجام نپذیرفت بعد رسانه ای گردد. خواهشأ برگردید و از طرح موضوعات به شیوه کنونی که چیزی جز تفرقه انگیزی و دشمنی ندارد اجتناب کنید.
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
4
12
سالهاست که به صداوسیماتوجه نمی کنم واعصابم هم راحت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
3
8
نظرات خیلی متنوع است . بنده خودم چی بشه که این صدا سیمای کاملا جناحی و غیر ملی رو نگاه کنم و واقعا جای افسوس داره که چه بودجه کلانی هم بهش میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
3
11
رسانه ای ملی در اختیار منافع گروهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
در اختیار اصلاح طلبها باشه منافع گروهی نمی شه یهو میشه ملی دیدیم
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
4
15
تاوقتی انحصار و تکصدائی هست.همین آش هستو .همین کاسه.مردم کینندوچکاره هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
4
11
این آرزو را با خود به گور خواهیم برد.
زیاد فکرش را نکنید. به دنبال اخباری که خود می خواهید در اینترنت باشید و نه به دنبال اخبار تحمیلی ضرغامی در تلویزیون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
4
7
نمیدونم چرا هرچقدر صداوسیما بانظریات نظریات روسیه موافقت میکنه درمقابل شما با نظریات غرب و آمریکا موافقید؟
آیا این دلیل خاصی داره؟
یادتون باشه
نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی
شعاری که دولت تدبیروامید سرلوحه کارهاش قرار داده.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
عزیزم، شما چطوری فهمیدی که مردم با نظرات غرب و آمریکا موافقند؟؟؟ بعد هم، مردم حق دارند با هر که دوست داشتند موافق یا مخالف باشند، اما رسانه ملی از آن ملت است و باید او هم مطابق نظر ملت باشد.
علی
|
Japan
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
4
9
وقت گل نی!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
3
15
از ماست که بر ماست
چه حجمه ای برای مثبت جلوه دادن اشتباهات دولت قبلی و همینطور دولت جدید
انگار که اشتباه وجود نداره
واقعا چه اجهافی در حق ملت میشه
...
ما ها خیلی وقته که تلوزیونهامونو خاموش کردیم
...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
28
7
درود بر ضرغامی و بر رسانه ملی » شما افراطی ها چرا از ضرغامی میترسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
چون تو فتنه 88 بسیار عالی بود گاهی هم به روزنامه های زنجیرهای گیر میده
sasan
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
دوست عزیز و هموطن گرامی
ما از دوستان نادان میترسیم بخدا دشمن دانا خیلی بهتر از دوست نادان است
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
6
20
نام واقعی اش صدا وسیمای ضرغامی هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
مثلا این روزنامه ایران مالیه ایرانه یا مال اصلاح طلب ها؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
2
7
نمی دونم بعضی ها؟؟ چرا می گن نظام.؟؟
بابا کشور ایرانه... برای همه هست.
وقتی می گید نظام، یعنی فقط...
یک وطن پرست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
3
12
همه نظر ها را خوندم واقعا هم عقیده هستم وقتی با این همه مشکلات وبیکاری به همدردی مسولین احتیاج داریم رسانه ی ملی من صحبت های رییس جمهور من را باسانسور وتاخیروسلیقه ای پخش مینماید دیگه بدبخت ترین ها هم شرایط رادرک کرده اند به نظر من سکوت انها فقط بخاطر خون شهیدان وطن پرست جنگ است
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
3
8
درود بر تمام فرزندان ایران درود بر کسانی که به حق دنبال حفظ ارزش ایرانی بودن خود هستند ...
دوست عزیز که فرمودید از چی ضرغامی میترسید یا به کسانی که دنبال حق خود هستند میگویید افراطی اصلاح طلب .دوست گرامی صحبت های شما خنده داره حالا ما شدیم افراطی.
در انتخابات سال ۸۴ به نقل از آقای هاشمی میگفتند اگه احمدنژاد رییس جمهور بشه تو پیاده رو ها را زنانه و مردانه میکنه خیلی ها به این جمله خندیدند ولی دید که داشت این کارو میکرد
دوست عزیز به اصطلاح غیر تند رو شما با این صدا و سیما که چاپلوسی را ترویج داده به جایی نمیرسید
...
یک روستایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
4
13
واقعا جالب است کاملا واضح است که نظراتی که از صدا و سیما حمایت کرده اند همه آنها توسط یکی دو نفر نوشته شده است از کجا فهمیدم بماند
من به اینا حق میدم چون واسه این کار ...
آقا کی میخواین به %95 ملت بپیوندین
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
3
13
صدا و سیما ، نه صداش بی طرفه و نه سیماش ... ای کاش حداقل از یه تابلوی نقاشی همه جای اون رو نشون میداد نه اونی رو که باید بیبینیم و نتیجه بیگیریم ...
جعفری یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
2
12
رییس صداو سیما داره یه طرفه میره کاری جز خراب کردن دولت نداره چرا 8 سال گذشته داد مردم دراومده بود نشون نمیداد حالا یه چیز کوچک را بزرگ نشون میده تا افکار مردم را نسبت به دولت بدبین کنه
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
آن مورد کوچک هم در اغلب قریب به اتفاق موارد به استناد مصادیق فراوان، اساسا دروغین، ساختگی و تحریفی است تا آنجا که برخی تندروهای جناح راست هم از این کار رسانه به اصطلاح ملی انتقاد می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
9
5
چشمم روشن هر بار که ما نظری در مورد مطالب دیگه می ذاریم انتشار نمی دید اما تا مطلب رسید به انتقاد از صدا و سیما نظرات زیادی اون هم اکثرا مخالف صدا و سیما رو انتشار می‌دید! این کار یعنی اینکه مردم برن و بی بی سی و صدای آمریکا ببینن!
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
نه عزیزم، یعنی چرا کاری کردید که مردم از رسانه واقعا ملی محروم بشوند و مجبور به تماشای صد کانال مختلف بیگانه شوند تا بتوانند مطلب صحیحی را پیدا کنند.
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
3
6
درطول 35سال فعالیت صدا وسیما همیشه یکسویه عملکرده ونشان داده که فقط رسانه دولتی است ودرطول این مدت ماندیدیم صدای ملت هم شنیده شود.درصورتیکه بودجه آن راازجیب ملت تامین میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
2
7
اقدام غیر قانونی سیما در پخش ساعات متمادی تبلیغات شرکت های خصوصی بعنوان برنامه های علمی و آموزشی بایستی توسط مدعی العموم مورد سوال قرار گیرد هزینه این تبلیغات را در اصل ملت در حال پرداخت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
1
8
بد تر از برخورد دوگانه و آشکار صدا و سیما با دولت ها، این فیلم ها و سریال های خشونت باری است که پخش می کند. آقا مگر فیلم و سریال هایی نشان دهید که در آن آرامش و رفتار اخلاقی و مودبانه ی شخصیت ها نشان داده شود چه اشکال دارد؟

مگر اخلاق و ادب و احترام و زندگی ساده و بی آلایش و بزرگوارانه رفتار کردن چه ایرادی دارد که بیشتر سریال های صدا و سیما مثل جن و بسم الله از این فضایل گریزان اند؟
راستگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
4
9
من فقط فوتبالو نگاه ميكنم آخرش از ماهواره دوباره نتيجه رو گوش ميكنم نكنه صدا وسيما نتيجه را عوض كرده باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
4
6
واقعا صدا سيما ديگه ملى نيست
حسن حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
6
2
با سلام. واقعاً بعضی ها چقدر پول می گیرند که از ... دفاع کنند و هدف آنها از این ماجرائی که در متن مقاله مطرح کردند چیست؟ یک روزی که خیلی هم دور نیست، دست ... شاغل ... رو می شود و آن وقت روز پشیمانی خواهد بود و ...
ayobbahrami
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
9
3
تلویزیون ایران عاااااااااااااااااااااااااااااااااالیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
3
7
هم از تبلیغات میخوره هم بودجه از دولت میگیره!عجب شیر تو شیری؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
2
9
صدا و سیما کشور با وجود پخش های عالی و متنوع گاها جهت گیری معنا دار حزبی داشته و اغلب این جهت گیری ها بر علیه اصلاح طلبان و اعتدال گرایان می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
1
8
هر وقت از انحصار یک جناح خارج شود
زیبا کلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
4
2
این دولت که با تدبیررررررررررررررر و امیددددددددددد همه چیز را داره رو به راه میکنه همین مونده که صدا و سیما را هم به اصطلاح خودش ملییییییییییییییییییییییی کنه !!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
3
6
iهر وقت یک فرد فرا جناحی برای این امر انتخاب شد و مسلماً صدا و سیما هیچ وقت ملی نخواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
6
2
اگر آمریکا راست میگه 1 رسانه و شبکه جهانی بده دست انقلاب، نکنه طمع کردن همین شبکه داخل ایران را هم بدیم اونا برنامه هاشو بریزند. اون کسی که به این دلایل میره سراغ ماهواره همون بهتر که بره. ماهواره مگه چی یاد یمده که دوست دارند بعضی ها شبکه ملی هم مثل ماهواره بشه تا دیگه سراغ ماهواره نرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
بیاه.اینم بگیر توش ان قلاب کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
2
0
شما چفدر از اینکه ضعفاتون رو شه میترسین؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
0
الهه راستگو کیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
یه دروغگوی دلواپس.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
3
0
البته شمادرست میگید ولی خوب دولت باید یه کاری کرده باشه تاصداوسیمانشون بده
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
چقدر بی انصاف!؟
بازگشت کشور به شرایط پایدار، کنترل و کاهش حیرت انگیز تورم، افزایش ارزش پول ملی، خروج از رکود اقتصادی، بهبود چشمگیر نظام سلامت، توجه گسترده به اقشار کم درآمد، بازسازی صنایع بویژه نفت و گاز، پیروزی در عرصه دیپلماسی، تقویت جایگاه منطقه ای و بین المللی ایران، دستاوردهای متعدد علمی از جمله هسته ای و فضایی، باز کردن فضا و کاهش خفقان و افزایش امید و نشاط، شایسته سالاری، جلوگیری گسترده از فساد و چپاول، بازگشت اخلاق دینی و رفتار انسانی به تدریج به جو غالب اجتماعی و ... خدا یا ملت و دولت ایران اسلامی را پیروز و سربلند دار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
4
و این جوری شد که بزرگترین دزدی ها هیچ تلقی شدند و 11 روز خانه نشینی ولایت مداری !
هامون
|
United States of America
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
4
جبههگیری تلویزیون ما باعث هجوم اکثر مردم به طرف رسیورماهواره شده واینم تاثیر خودشو بر جامعه گذاشته...واقعا بعد از مقایسه اخبار تلویزیون ایران با تلویزیون .... میفهمیم مردم حق دارن برن طرف ماهواره..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
4
صدا وسیما در همه عرصه ها بسیار بد عمل کرده ومتاسفانه مروج دروغ بوده است. شایسته است فکری شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
3
0
آقایان مخاطبان باسواد آفتاب، رئیس صدا و سیما عوض شده دیگه ضرغامی رئیس نیست. آفتاب واقعا که!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
...اما عملش همان است. در ضمن مطلع بودن از اخبار ربطی به سواد ندارد آقای روزنامه خوان! زیادی روزنامه بخوانی سوادت سر ریز میکنه! به جای روزنامه کمی کتاب و مقاله بخوان با سواد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
چه فرقی دارد فقط
حسین
|
United States of America
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
2
سلام. رسانه ملی موقعی رسانه ملی است که متعلق به همه جریانات سیاسی درون نظام باشدخوب وبد وزشت را به یک دید بنگرد ان موقع رسانه موفقی در جذب مخاطب ومردمی خواهد بود.انشاا..به امید چنیین روزی/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
1
صداوسیما غیر از جناحی و سیاسی عمل کردن شده جولانگاه موسسات کنکور و سودجویانی که دنبال بازار و سرکیسه کردن مردم هستند متاسفانه. هر کانال یا شبکه را که میگیری دارند تبلیغ کنکور و کتاب و دی وی دی می کنند و این صداوسیما در این فریبکاری داره نقش بزرگی ایفا می کنه
باید واقعا تاسف خورد به حال خودمون
لیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
0
وقتی هیچکس تلویزیون ایرانو تماشا نمیکنه چه فرقی میکنه چیکار میکنه یا نمیکنه باور کنید هرکسی هم نگا کنه برنامه مهران مدیری یا خندوانه بود و دیگه هیچ هیییییییییییییییییییییییچ هههههههههههههههیچ هیچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
ناشناس
|
France
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
تاريخ اين گزارش اسفند 92 بوده و امروز دوم خرداد سال 99 است صدا و سيما هنوز منتظر است كه اصلاح شود . اي بابا ننه سرما عمو نوروز اومدو رفت تو خواب بودي .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین