کد خبر: ۳۷۷۳۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۸۴ - ۰۹:۱۵

سخنگوي خاتمی را به دادگاه می برند

آفتاب‌‌نیوز : وي با بيان اين كه اينجانب در سال 1379 از وزير وقت كشور در خصوص چگونگي واگذاري و فروش غير قانوني آراد سهميه امور اتباع سوال كردم، گفت: پرونده مذكور در شعبه ديگري رسيدگي شده كه پس از ارائه نامه‌اي با امضاء شخص آقاي رمضانزاده تحويل آرد سهميه استانداري كردستان به خراسان، راي برائت صادر و اسناد آن نيز در چند روزنامه به چاپ رسيد.اما وي تلاش مي‌كند تا از چالش موجود بين اينجانب و تشكيلات قضايي بنفع خود بهره برداري نمايد. 

نماينده سابق بيجار در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه آقاي رمضان‌زاده زماني كه استاندار كردستان بوده در مصاحبه با شبكه سراسري سيما ادعا مي‌كند روزانه با بيش از 150 نفر از شهروندان ملاقات دارد، افزود: اين موضوع از سوي مدير ارتباط مردمي وقت استانداري كردستان تكذيب شد. همچنين شكايت بي‌شمار مردمي و ملاحظه فرمهاي درخواست ملاقات كه حاكي از سرگرداني چند ماهه و بعضا چند ساله صدها متقاضي ديدار با ايشان بود، نشان از دروغ بودن اين ادعا بود. 

محمدرضايي افزود:ايشان به دليل مدير پروازي بودن به ندرت اتفاق مي‌افتاد با مردم ملاقات كند و اگر هم ملاقاتي صورت مي‌گرفت ملاقات كنندگان بعضا از جنسيت و يا گروههاي خاصي انتخاب مي‌شدند. 

وي تصريح كرد: پس از بيان اين مصاحبه كذب، اينجانب در جمع خبرنگاران مجلس اعلام كردم كه «بايد دهان كساني را كه به مردم دروغ مي‌گويند خرد كرد» و ايشان اين عبارت را توهين به خود تلقي كرده است. 

نماينده سابق بيجار در مجلس با اشاره به شكايت شهردار سابق بيجار گفت:اين شكايت به انتقادات اينجانب از اجراي غلط و غير فني چندين طرح عمراني به وسيله شهرداري بيجار در دوران تصدي آقاي رمضانزاده به عنوان استاندار بر مي‌گردد كه عموما پس از انجام تشريفات بازديد و يا افتتاح و پخش نمايش فيلم آن يكي پس از ديگري تعطيل، تخريب يا مجددا اصلاح شده‌اند. 

محمد رضايي تبديل سالن مرغداري به پايانه مسافربري، تكميل كشتارگاه بدون آب، احداث پل و سپس دفن آن و يا احداث ميداني حادثه خيز را به عنوان چند نمونه در اين زمينه اعلام و خاطرنشان كرد:اين پروژه‌ها اكنون مايه مزاح شده و به پايانه سخنگو، كشتارگاه ديمي، پل مشاركت و ميدان اصلاحات شهرت يافته‌اند. 

وي تاكيد كرد:اميدوارم آقاي رمضانزاده و همكارانش به عنوان شاكي شهامت حضور در دادگاه و شنيدن حقايق ناگفته و مدارك ناديده‌اي را كه تصميم دارم براي ثبت در تاريخ به محضر دادگاه ارائه نمايم، داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین