کد خبر: ۵۰۳۱۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱

خرمشهر ۵ هزار بیکار دارد

خرمشهر- فرماندار خرمشهر گفت: در زمان حاضر پنج هزار بیکار در این شهر وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
ولی اله حیاتی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل فرمانداری خرمشهر برگزار شد، افزود: بسته‌های حمایتی دولت در قالب تسهیلات کم‌بهره فرصت خوبی است که باید مردم از آن آگاه شوند.

وی اظهار کرد: طرح‌های ارائه شده از سوی مردم باید توسط کارشناسان ادارات وارد سامانه کارا شود تا در نوبت دریافت بسته‌های حمایتی قرار بگیرند.

حیاتی تصریح کرد: گردشگری و کشاورزی فرصت‌هایی با ظرفیت فراوان برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری هستند که تشویق مردم به این موضوع امری ضروری است.

فرماندار خرمشهر از اروند صغیر و حفار شرقی به عنوان مکان‌های مناسبی برای ایجاد گردشگری سنتی، مضیف و بوم گردی نام برد و گفت: تاکنون گردشگران بسیاری از این بخش استقبال کرده‌اند به همین دلیل باید روی گردشگری سنتی بیشتر کار کرد.

حیاتی با اشاره به وجود حدود پنج هزار بیکار در خرمشهر افزود: ۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای اجرا، مصوب شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی خاستگاهی مردمی دارد چرا که آنان پدیدآورندگان انقلاب اسلامی‌اند.

فرماندار خرمشهر با تاکید بر اینکه دغدغه اصلی مردم رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال است، تصریح کرد: وظیفه مدیران خدمت به مردم و پاسخگویی به آنان است، مطالبات مردم به حق است.

حیاتی گفت: مسئولان با حضور میدانی در شهر و روستا موظف به رصد مشکلات مردم و تلاش در جهت رفع آنها هستند، مردم برای رفع مشکلات خود باید امکان دسترسی به مدیران ادارات را داشته باشند.

به گزارش مهر، وی افزود: کوتاهی مدیران در قبال کار مردم پذیرفتنی نیست، مدیریت امانتی الهی در دست همه ما است و اگر کسی قادر به مدیریت نیست بهتر است استعفا دهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین