کد خبر: ۶۵۷۴۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱

وعده دوباره وزیر بهداشت: در روزهای آینده خبر خوشی درباره واکسن خواهیم داشت!

سعید نمکی که چند ماه پیش قرار بود خبری خوش درباره ویروس کرونا به مردم بدهد، بدون اینکه مردم بدانند ماجرا چه بوده؛ حالا دوباره در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، درباره آخرین یافته‌های علمی پیرامون واکسن و درمان بیماری کرونا، گفت: تا امروز هیچ داروی خاصی در دنیا برای کووید ۱۹ کشف نشده است و دنیا به روی واکسن کار می‌کند.
وعده دوباره وزیر بهداشت: در روزهای آینده خبر خوشی درباره واکسن خواهیم داشت!
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد دریافت هزینه تست کرونا، توضیحاتی ارائه داد.

سعید نمکی، در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، درباره آخرین یافته‌های علمی پیرامون واکسن و درمان بیماری کرونا، گفت: تا امروز هیچ داروی خاصی در دنیا برای کووید ۱۹ کشف نشده است و دنیا به روی واکسن کار می‌کند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران هم بر روی واکسن‌های مرتبط با کووید ۱۹ کار گسترده‌ای را شروع کرده است، دو تیم بسیار برجسته در شرکت‌های دانش بنیان در حال فعالیت هستند که من هم با آنها همکاری دارم، ما راه بسیار خوبی را پیش رفته ایم، اما هنوز زود است که برای پرده برداری از آن اقدام کنیم. در روزهای آینده خبر خوشی درباره واکسن خواهیم داشت.

وزیر بهداشت درباره دریافت هزینه تست کرونا، گفت: افراد برای گرفتن تست باید وارد سیستم شبکه شوند که در این صورت ما از کسی پول نمی‌گیریم. در واقع آنهایی که ما تشخیص می‌ دهیم به عنوان گروه هدف، باید تست شوند، اما اگر کسی خودش بخواهد تست شود در آزمایشگاه‌های خصوصی نرخ مصوب دارند که تست در آنجا انجام می‌شود.

منبع: مشرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
2
این خبر خوب مثل دستگاه کرونا یاب مستعان غیب نشود . ان دستگاه تکلیفش چی شد نکنه بلوف بود خدا کند سازندگانش برای بقیه تولیداتی که نشان میدهند بلوف نباشد
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
خبر های خوش این مام شدنی نیست.تا حالا هم خبری نشده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
وقتی ادم با نمک باشه همینه دیگه
جامعه شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
0
به نظر می رسد برخلاف زحمات کادر درمان اعم از پزشک و پرستار و سایر در مراکز درمانی که ملت سپاسگذار ایشان است، عامل گسترش کرونا در ایران بیشتر بخاطر سیاست های غلط همین وزیر بهداشت کنونی حراف و معاونین ایشان ( مانند آقای حریرچی که سیاست قرنطینه را متعلق به جنگ جهاتی دوم می دانسته است) که بیشتر گزارشاتشان برای خودنمایی خودشان است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین