کد خبر: ۹۲۲۱۲۱
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰

چشمی: برای ماندن حردانی تلاش کردیم، اما تصمیمش را گرفته بود

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: همه برای ماندن صالح حردانی تلاش کردند اما او تصمیمش را برای جدایی گرفته بود و به این تصمیم احترام می‌گذاریم.
چشمی: برای ماندن حردانی تلاش کردیم، اما تصمیمش را گرفته بود
آفتاب‌‌نیوز :

روزبه چشمی امروز در حاشیه تمرین استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط استقلال در چند روز اخیر به مراتب بهتر شده است و امیدوارم به زودی تیم تکمیل شود.

وی افزود: اردوی خوبی پیش روی استقلال است و می‌توانیم با حضور تمامی نفرات تمرینات آماده‌سازی خود را ادامه بدهیم.

چشمی اضافه کرد: چند روز تعطیل بود و از فردا باشگاه نقل و انتقالات را پیگیری خواهد کرد.

مدافع استقلال ادامه داد: سید حسین حسینی برای رسیدگی به امور شخصی چند روزی دیرتر در تمرین استقلال حاضر شد. استقلال خانه حسینی است و او کاپیتان استقلال خواهد بود.

وی همچنین درباره جدایی صالح حردانی اضافه کرد: صالح حردانی تصمیم گرفت از استقلال برود. تصمیم او فوتبالی بود. قبل از اینکه جدا شود با او صحبتی داشتیم، اما تصمیمش را برای رفتن گرفته بود. وقتی می‌خواهید در استقلال باشید باید از برخی چیز‌ها بگذرید. حردانی برای استقلال زحمت کشید و قلبش با استقلال بود. به این تصمیم باید احترام گذاشت. همه برای ماندن این بازیکن تلاش کردند، اما نشد. امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

چشمی درباره پیوستن سامان فلاح از گل‌گهر به استقلال نیز گفت: سامان فلاح جوان مستعد و آینده‌داری است که می‌تواند به استقلال در لیگ بیست‌وچهارم کمک کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین