کد خبر: ۶۶۲۰۱۶
تعداد نظرات: ۵۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
مسئولان یک شب گرسنه نخوابیده که متوجه شوند معنای گرسنگی چیست

نماینده مجلس: مردم محروم یک روز خواهند ریخت و همه ما را از مجلس و دولت بیرون می‌کنند!

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: دو سال قبل من در همین مجلس گفتم اگر دولت کاری نکند به خاطر فقر و گرسنگی و فشار محرومین مردم روزی خواهند ریخت ما را از مجلس و دولتمردان را از دولت بیرون خواهند کرد. خیلی زمان نمی‌برد.
آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی شهریاری در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز -یکشنبه ۲۹ تیرماه- گفت: امسال حدود ۵ سال از برجام که نافرجام شد می‌گذرد؛ پنج سالی که رئیس جمهور بعد از برجام اعلام کرد که مشکلات معیشتی و مشکلات اقتصادی برطرف خواهد شد.

وی افزود: علی رغم اینکه مقام معظم رهبری بارها فرموده بودند که به کدخدا و یاران اروپایی‌اش اعتماد نکنید ولی متأسفانه مسؤولان به این مسائل تکیه نکردند و باورشان این بود که کدخدا مشکلات را حل خواهد کرد.

نماینده مجلس: مردم محروم یک روز خواهند ریخت و همه ما را از مجلس و دولت بیرون می‌کنند!

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه امروز شاهد فقر، گرانی و تورم لجام‌گسیخته و مشکلاتی در ارتباط با اقشار مستضعف و محرومین کشور هستیم. آقای رئیس جمهور یک شب گرسنه نخوابیده که متوجه شود معنای گرسنگی چیست. بی‌پول نبوده که بچه‌اش را به خاطر بی‌پولی نتواند به مدرسه بفرستد. فرزندانش بیکار نبوده‌اند که ببیند بیکاری چه بلایی بر سر خانواده‌ها می‌آورد. خانواده‌هایی هستند که ۴ نفر یا ۵ نفر بیکار تحصیل کرده دارند و هیچ شغلی برای آنها وجود ندارد.

شهریاری خاطرنشان کرد: امروز نه تنها اروپا جوابگو نیست بلکه کشورهایی هم مثل کره که جمهوری اسلامی در آنجا ۹ میلیارد دلار طلب دارد، متأسفانه طلب ما را پرداخت نمی‌کند. کره جنوبی که سالانه شاید ده‌ها میلیارد دلار به کشور ما کالا صادر می‌کند امروز با ما این رویه را در پیش گرفته است.

وی اظهار کرد: متأسفانه سیاست خارجی ما، سیاست فشلی است، نه تنها در اروپا و آمریکا نتوانسته کاری انجام دهد، بلکه در کشورهای همسایه مانند پاکستان و افغانستان هم نتوانسته اقدامی صورت دهد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از یک سال و نیم می‌گذرد دو نفر از عزیزان سپاه ما به گروگان گرفته شده‌اند و هیچ خبری از آزادی آنها نیست. آقای ظریف! اگر فرزند شما هم به گروگان گرفته می‌شد آیا این طور برخورد می‌کردید؟

شهریاری خاطرنشان کرد: آقای ظریف! شما می‌دانید مسؤولان امنیتی و اطلاعاتی ما جایگاه اشرار را می‌دانند، چرا اقدام جدی نمی‌کنید؟ مگر ما قانون استرداد مجرمین را نداریم؟ چرا کاری نمی‌کنید؟ کی به فکر می‌افتید؟

وی اظهار کرد: دو سال قبل من در همین مجلس گفتم اگر دولت کاری نکند به خاطر فقر و گرسنگی و فشار محرومین مردم روزی خواهند ریخت ما را از مجلس و دولتمردان را از دولت بیرون خواهند کرد. خیلی زمان نمی‌برد؛ چرا چشم و گوشتان را بسته‌اید و توجه نمی‌کنید؟

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: چرا به فکر معلمان حق‌التدریسی، بازنشستگان، همسان سازی حقوق نیستید و چرا به فکر کادر بهداشتی و درمانی نیستید؟ کی می‌خواهید به خود بیایید؟ آیا این رفتارها آگاهانه و یا مغرضانه است و یا اینکه برنامه‌ای دارید؟

شهریاری خاطرنشان کرد: چرا فکر نمی‌کنید که مسائل اقتصادی ما را کدخدا حل نخواهد کرد. باید به فکر بومی سازی اقتصاد در کشور باشیم و باید روی پای خودمان بایستیم. جهش تولید و تولید ملی که مقام معظم رهبری سال‌هاست در موردش تذکر می‌دهند، چرا اجرایی نمی‌کنید؟

وی اظهار کرد: دیروز آقای رئیس جمهور متأسفانه موضوعی را مطرح کرد که رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب حداکثر بهره‌برداری را از آن کردند. آقای رئیس جمهور! می‌شود با آمار تکمیلی مسأله‌ای را مطرح کنید که اگر قرار بود این آمار برای کشور ما اتفاق بیفتد باید در آمریکا ۱۲۰ میلیون بیمار کرونایی وجود می‌داشت و برای کشورهای اروپایی این آمار به ۱۵ تا ۲۰ میلیون می‌بود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای رئیس جمهور! چرا شما مسائلی را که اطلاع واقعی در مورد آن ندارید از طریق رسانه ملی مطرح می‌کنید؟ تا دشمنان ما حداکثر بهره‌برداری را از آن داشته باشند.

شهریاری خاطرنشان کرد: ما در حوزه بهداشت و درمان مشکل زیرساخت داریم، اگر فکر اساسی نشود در پاییز و زمستان با توجه به بیماری آنفلوانزا و همراه شدن کرونا قطعاً مشکلات جدی خواهیم داشت. اگر ۲۵ میلیونی که در مورد آمار کرونا در کشور مطرح کرده، ما باید امروز ۷ میلیون بستری می‌داشتیم که اینها وجود خارجی ندارد.

وی اظهار کرد: درآمدهای اختصاصی دانشگاه‌ها که باید ۴۵ هزار میلیارد می‌بود متأسفانه کاهش شدیدی پیدا کرده و به ۲۰ یا ۲۵ درصد رسیده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: یک میلیارد یورویی که توسط مقام معظم رهبری تخصیص داده شد حتی ۳۰ درصد آن هم به حوزه بهداشت و درمان اختصاص پیدا نکرده، کادر بهداشت و درمان مدافع سلامت که همه چیزشان را در طبق اخلاص گذاشتند و خالصانه مبارزه کردند و تعداد زیادی هم جانشان را در این راه از دست دادند، متأسفانه مطالباتشان ماه‌هاست که پرداخت نشده و کارهای پرسنل قراردادی و شرکتی در حوزه درمان انجام نشده است.

شهریاری خاطرنشان کرد: قرار بوده ۵۰ درصد فوق‌العاده شغلی که برای پرسنل بهداشتی درمانی در نظر گرفته شود که این کار انجام نشده، کی می‌خواهند اینها به فکر باشند و مشکلات را حل کنند.

وی اظهار کرد: متأسفانه این روزها گرانی غوغا می‌کند، منابع ارزی و طلای کشور را دولتمردان به تاراج برده‌اند، امروز قیمت دلار سر به فلک کشیده.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز چه کسی می‌تواند تخم مرغ هزار و ۵۰۰ تومان بخرد؟ امروز فقرایی در حوزه انتخابیه من و اقصی نقاط کشور هستند که شاید در طول ۶ ماه نتوانند یک بار گوشت بخورند و یا مواد پروتئینی مصرف کنند. امیدواریم دولتمردان ما به خودشان بیایند قبل از آنکه مردم با آنها برخورد کنند.

شهریاری خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی باید فکر اساسی کند. آقای وزیر بهداشت باید بیاید در مورد آماری که آقای رئیس جمهور اعلام می‌کند تذکر دهد. باید کمک کنیم منابع مالی برای وزارت بهداشت و درمان در رابطه با مبارزه با کرونا برای پاییز و زمستان فراهم کنیم. زیرساخت‌ها را درست کنیم. اگر منابع در اختیار گذاشته نشود این بیماری در پاییز و زمستان قطعاً خیلی سخت خواهد بود.

وی گفت: امیدوارم دولتمردان به خودشان بیایند و مشکل فقرا، معلولان و مستضعفان را حل کنند. کمر فقرا زیر بار بی‌تدبیری دولت بی‌تدبیر و ناامید شکسته، امیدوارم هر چه زودتر مشکلات برطرف شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
5
105
دست پیش گرفتن که پس نیافتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
ما اقتصادمان را قوی می‌کنیم؛ زیرا قدرت خوداتکایی داشته و همه ظرفیت‌های بقا در اختیار ماست و می‌توانیم چند برابر ظرفیت کشورمان را همین امروز تغذیه کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
امروز ملت آگاه ما سختی‌ها را تحمل می‌کنند؛ چرا که هیچ فضیلتی جز با سختی بدست نمی‌آید.
علی
| Canada |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
این ناشناس ها بدانند هیچ راه حلی بجز تعامل مثبت با جهان وجود ندارد این وضع نتیجه مستقیم سیاست خارجی ماست و به آقای نا ظریف بگویید این انتخاب ما نیست نیست نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
ناشناس ١٦:٠٧
بله هر فضيلتي با زحمت بدست (بدست)مي ايد.
اين چند ده سال و اينهمه سختي چه فضيلتي بدست اورده ايم؟
ازرپاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
3
117
خودت هم یکی از همین ها هستی‌ .فرار روبه جلو فایده ای ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
5
101
اگر درد مردم را داشتند هر روز چاق تر نمی شدند مرفه هان بیدرد چه خبر از جامعه دارند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
4
113
این همونی بود که میگفت اگه کسی محتاج بود عیبی نداره کلیه اش رو بفروشه.
پاسخ ها
gaber
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
حالا میگی به اروپاییها اعتماد نکنیم شما که در ایمان داشتن خیلی متعصب هستی همانموقع تعصبت را نشان میدادی نه اینکه بیایی اعتماد کنی و بعد بگویی دیدید اینها مطمئن نیستن . انسان مومن ایمانش را به حراج نمیگذارد . اگر داری چرا آنزمان محکم نایستادی و وا دادی حالا چه فایده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
1
93
تو نگران نباش مردم میرند کلیه میفروشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
3
92
شما که چند روز پیش گفتی کلیه فروشی عیب نداره
دیگه مردم ثروتمند میشوند برای چی می ترسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
حالا اومده ماله کشی کنه واسه امثال این اقا ما مهم نیستیم فقط جییشون مهمه
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
64
فقط حرف........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
3
81
این اقا چند دوره است که درمجلس نماینده مردم بیچاره زاهدان است. نمیدانیم چگونه ایشان دراین چند دوره رای جمع کرده است و جالب اینکه همیشه هم رییس کمیسیون بهداشت مجلس است. سخنوری های بیهوده دیگر جواب نمیدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
4
79
کی باعث شد برجام نا فرجام شود . بله در زمان قرارداد برجام قول شفاهی داده بودند که کدورتها کنار گذاشته شود اما نشد .
بله همان آنهایی که نگذاشتند آمریکا در ایران سرمایه گذاری کند و امریکا هم حتی زمان اوباما گفت روح برجام نقض شد و برجام نا فرجام شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
خدا ازشون نگذره با شیطنت برجام رو نابود کردن بدبختی مملکت شروع شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
73
ايشان بگويد چرا كدخدا ميتواند ما را تحريم كند ولى كارى از دست ما بر نمى ايد چرا كره جنوبى پول ما را نميدهد و كارى از دستمان بر نمى ايد.
حداقل راهكار بدهد چطورى حقمان را بگيريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
4
67
اقای دکتر شهریاری
بخاطرتحریمهای امریکا نفت فروخته نمی شود ودرامد دولت شدیدا پایین امده وهمه مشکلات ناشی از ان است. شماکه همه اینهارا میدانید چرا شعار میدهید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
30
آقا، راه حل ارائه بدهید.
در این برهه زمانی وزارت علوم و وزارت بهداشت (وزارتین) از همه بیشتر و بیشتر باید پیش قدم شوند. چگونه؟
وزارتین بابد و باید پذیرش دانشجوی دکتری را در یک حوزه نظارتگر و متقاضی تر مسائل اساسی کشور متمرکز نمایند. در این راستا ممکن است چند دانشگاه دانشجوی مشترک بگیرند. حتی ممکن است پذیرش دانشجو به حداقل برسد.
صنعت باید مشکلات اساسی را به دانشگاهها معرفی کند و سرمایه در اختیار دانشگاه قرار گیرد.
فعلا جریان چنان است که هدف مسیر کار دانشجو دکتری با این همه هزینه گم شده است و مسائل داخلی مطرح نیست.
ارتقای علمی اساتید به مقاله ISI بستگی دارد و هر دانشگاه به سلیقه ها شخصی در این زمینه مانور میدهند. که این در وضعیت فعلی رویه غلطی است.
باید چند استاد با چندین دانشجو با سرمایه مشرک حداقل یک مشکل را حل کنند. در غیر اینصورت باید هزینه و پذیرش دانشجو حذف گردد. نه اینکه حق التدریس رونق یابد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
دلار و ارز خارجی را گران وپول ملی را بی ارزش وتبدیل کرده اند.فرزندان دانشجوی مردم در خارج کشور که انتقال دهنده علم اروپا وغرب به ایران هستند ودولتمردان پز علمی را می دهند که آنهابه داخل کشور منتقل کرده اند اکنون با 8 برابر شدن قیمت دلاردر بلاتکلیفی وسرگردانی بسر می برند ودولت هیچ برنامه مشخصی برای حمایت از دانشجویان ایرانی ندارد و اکثریت آنها دارنددرسشان را نیمه کاره رها می کنند و به کشور برمی گردند وبه خیل بیکاران داخلی اضافه می شوند.علی برکت الله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
2
0
آفرین آفرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
14
یا مشکل را میدانی و جرات بیانش را نداری و پاچه خواری میکنی که وای بحال ما با این نماینده هایمان واگر نمیدانی مشکل مملکت کجاست که باز هم وای به حال ما با این نمایندگانمان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
24
این همونه که می‌گفت مردم به خاطر نداری کلیه بفروشن هیچ عیبی هم ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
1
14
انشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
27
راه حل اینه ک ما امریکا رو تحریم کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
21
بدون ریختن مردم محروم الان هم خیلی از شما بیرون میروید کانادا و آمریکا خیلی هستید و فرزندان شما که رفته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
3
33
مگر رابطه با روسيه و چين مشكلي از ما حل كرده كه رابطه با آمريكا مشكل ما را حل كند. به قول معروف آمريكا مثل يك گاوي است كه ما مثل احمقها چسبيديم به شاخش ولي ديگران از شيرش استفاده ميكنند.ته رابطه با چين و روسيه ميشود كره شمالي
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
1
23
خدا بداد مابرسد از این از اینگونه نماینده ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
32
5
برجام ریش صاحبانش را خواهد گرفت و روزی باید پاسخگوی حرفهای آنروز خود باشند روزگاری که منتقدین را به استهزاء بردند و همه را مسخره کردند حالا نوبت به خودشن می رسد دلار 25 هزار تومانی و سکه 11 میلیونی نتیجه همان برجام است که امروز مردم از صاحبانش مطالبه خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
آدرس غلط ندهید تا وقتی که برجام پابرجا بود ثبات اقتصادی نسبی داشتیم وقتی که تندروهای داخلی برجام را به زمین زدند نتیجه اش شد این تورم افسار گریخته که برای عده ای خیلی خوب شده!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
دولت به کسی حساب پس نمی دهد که کسی بخواهد از دولت مطالبه کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
تا موقعي كه امريكا از برجام خارج نشده بود شاخصهاي اقتصادي روند رو به رشدي داشت كه اين نشان ميدهد تعامل با دنيا وضع مردم و مملكت را خوب ميكند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
فعلا که نابودگران برجام باید شرمنده باشند
ک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
تامل با دنیا درسته ولی هیچ وقت تعامل یک طرفه انجام نمیشه و حتی برجام هم که یک معامله بین المللی ست ازبین میرود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
32
عده محدودی در امن ترین و بهترین نقاط تهران با رفاه کامل برای ۸۰ ملیون نفر تصمیم میگیرن و آنها را سپر بلا کرده اند.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
14
بله صدرصد مردم توان خرید گوشت رو ندارن .....
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
8
جناب دکتر شهریاری نمیدونم چطوری یکی از نمایندگان ثابت زاهدان شدی ولی بهت توصیه می کنم بجای تقابل با دولت وملت دنبال تعامل باش .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
8
ظاهرا فروش یک کلیه افاغه نکرده مجبور شده دومی رو هم بفروشه
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
15
کسی را که خواب است می توان بیدار کرد ولی کسی را که خود را به خواب زده نمی توان بیدار کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
3
شک نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
13
تا وقتی دروغ و وقاحت و شخص پرستی و خودپرستی و منفعت طلبی شخصی و ... از وجود بی وجود خیلی ها رخت بر نبدد هیچی درست نمیشه که نمیشه.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
7
تحریم جواب تحریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
11
باسلام دکتر شهریاری شما فعلا کپر نشینان سیستان وبلوچستان درست کن حتی آب خوردن ندارن تو فقر وببختی دستو پا میزنند بعد هم این مردم نه محروم هستند ونه مستضعف این مردم ایران کلی ثروت دارن که بطور درست تقسیم بشه از عربها هم بهتر زندگی میکن با شعور ایرانی بازی نکن .؟..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
5
هنوز
هنوز زيادند افرادي كه دو كليه دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
15
امروز٩٩/٤/٣٠سالروزتولد شيخ محمد بن راشد ال مكتوم رئيس دوبي است.
ايشان شن زاري را ابادو مردم كپرنشيني را ثروتمندترين مردم دنيا كرده است.
تولد ت مبارك كه لايق تبريكي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
8
اين گرانيها كاذب است براي بدنام كردن و نا كار آمد نشان دادن دولت است تا در دوره بعد نامي از اصلاح طلبان نباشد. و با آمدن دولت اصولگرا و يكدست شدن قيمتها نصبي پائين ميايد ولي قيمتها سال96 نخواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
12
3
ایشان حرف تازه ای نزدند
امام خمینی رحمت الله علیه چهل سال پیش دقیقا همین را فرمودند اما کو گوش شنوا
وقتی انقلاب دست نا محرمان افتاد مقام عظمای رهبری هم بار ها تکرار فرمودند: جلوی فساد را بگیرید گوش شنوایی نبود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
5
میلیاردرهایی مثل ایشان از کجا به کلینیک چشم پزشکی عظیمی رسیده است؟ بهتر است از پاویون فرودگاه استفاده نکنند. این ثروتمندان هرگز فقرا را درک نمی کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
5
جناب شهریاری
با این مدیریت مسخره آمیز مملکت ، 100 سال دیگه هم همین خواهیم بود
مشکل روسای حمهور نیستن
مشکل در تصمیمات خارجی هست
وقتی همه کشورها گوش به فرمان آمریکای جنایتکار هستن
پس باید باهاش درنیفتین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
چقدربدبختی دشمن ماخودمونیم به هیچ کس ربطی نداره بس کنین این حرف ها رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
4
دو سال قبل گفتي
الان هم ميگي
دو سال بعد هم فقط ميگي
شما هنر ديگه اي جز حرف زدن نداريد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین