کد خبر: ۷۰۳۷۰۰
تعداد نظرات: ۱۰۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
"مملكت را به فلاكت كشانده‌اند و مردم دارند در فقر دست و پا می‌زنند"

احمدی‌نژاد: فنر مردم به زودی در خواهد رفت/ از کسی نمی‌ترسم و حرف می‌زنم

احمدی‌نژاد "خطاب به طاغوت‌ها و مستكبران عالم" گفت: این اشتباه بزرگی است که فكر كرده‌اید كه می‌توانید ملّت ايران را در اين سطح نگه دارید. اين فنر به زودی درخواهد رفت. من هم به وقت انتخابات مطالبی دارم كه در‌باره وضعیت موجود کشور عرض خواهم كرد و به فضل الهی از كسی هم نمی‌ترسم. مملكت را به فلاكت كشانده‌اند و مردم دارند در فقر دست و پا می‌زنند و دائم برای مردم ادعا می‌كنند. قبل از شما بوده‌اند و بعد از شما هم خواهند آمد، هیچ کس ابدی نيست.
احمدی‌نژاد: فنر مردم به زودی در خواهد رفت/ از کسی نمی‌ترسم و حرف می‌زنم
آفتاب‌‌نیوز :

محمود احمدی‌نژاد در دیدار با جمعی از مردم استان کرمان که عصر روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ در تهران برگزار شد، طی سخنانی از مشکلات زیرساختی به عنوان مانعی برای پیشرفت کشور و به ویژه در امر اقتصاد یاد کرد و گفت: هفتاد سال است که در کشور طرح‌های مختلف از جمله طرح خروج از رکود و طرح فقر‌زدایی به اجرا در می آید اما اتّفاق مثبتی در زندگی مردم نمی افتد. همه اين طرح‌ها بر روی زیرساخت و بستری اجرا می‌شود که دارای اشکالات اساسی است. بسیاری از حرف‌ها درست است اما وقتي روی این زيرساخت قرار می‌گیرد، عمل نمی‌كند و جواب نمی‌دهد. در اين سال‌ها و به خصوص بعد از انقلاب، خیلی‌ها فداكاری كردند تا اوضاع درست شود امّا نتیجه‌ای از تلاش‌های صورت گرفته حاصل نشده است و امروز نیز همان مشکلاتی فهرست می‌شود که از ۶۰ یا ۷۰ سال قبل وجود داشته است.

احمدی‌نژاد در تبیین ضرورت‌ها برای حل مشکلات گفتند: اوّلين اصل در مقام اداره کشور اين است كه بايد معلوم باشد در عرصه اقتصاد، سياست، فرهنگ و اجتماع چه كسی تصميم‌گير است و مسئولیت تصمیمات نیز با کیست؟ و الّا تجربه نشان داده است که بهترین طرح‌ها هم از مسیر مجلسی با این کیفیت و اين نظام تصمیم‌گیری، راه به جایی نمی‌برد.

استاد دانشگاه علم و صنعت افزود: يكی از این اقدامات دولت قبل دادن سهام عدالت به مردم بود که بيشترين مقاومت‌ها را در داخل سيستم به دنبال داشت و مانند یک نبرد سنگين بود!، امّا به نظرم از دستشان در رفت زیرا تا مدّت‌ها به آن فحش می‌دادند. اين اواخر هم ديدند اوضاع خيلی خراب است، سهام عدالت را دادند تا مردم یک آرامشی پيدا كنند. البته آن را به حساب خودشان گذاشته‌اند که از نظر من اشكالی ندارد. ما حاضریم همه چیز را به نام آنها بزنیم و مجسمه‌شان را هم بسازیم اما فقط اجازه بدهند ملّت کار کند.

وی با اشاره به سنگ اندازی‌های صورت گرفته در مسیر پرداخت یارانه به مردم گفتند: در بحث يارانه‌ها، قانونی را تصویب کردند که هر كسي می‌خواست آن را اجرا كند، هم خودش و هم كشور زمين می‌خورد زیرا همه راه‌ها را بسته بودند، در حالی كه در قانون قبل از آن، دولت از اختيار كامل و مسئوليت اندک برخوردار بود امّا مجلس، مسئوليت دولت را صد در صد و اختياراتش را نزديك صفر كرد! من به ناچار برای رهبری نوشتم که اين مصوبه اجرا شدنی نيست و دولت قادر به اجرای آن نیست.

احمدی نژاد به اظهارات مخالفان دولت‌های نهم و دهم در جلسات خصوصی اشاره کرد و گفت: آنها می‌گفتند اگر احمدی‌نژاد يارانه‌ها را اجرا كند، آراء او به شدت افزایش می‌یابد! بنابراین قانون را به گونه‌ای نوشتند که نشود آن را اجرا كرد، اما رهبری دستور دادند و دوباره وارد مباحثات شدیم و ۱۲ بند حداقلی، برای اجرا آماده شد و ما آن را اجرا كرديم و بعد هم از زمين و زمان بر سر آن ريختند و تخريب كردند. مشكلات تاريخ از حضرت آدم تا الان را به این مبلغ اندک یارانه ارتباط داده‌اند اما این موضوع هم مانند مسکن مهر و طرح‌های دیگری که به نفع مردم بود، از دستشان در رفت.

احمدی‌نژاد با تأکید بر ضرورت شفاف بودن ساختار تصمیم‌گیری گفتند: باید معلوم باشد که چه کسی مسئول تصمیم‌گیری درباره مسائل کشور است. اینگونه نمی‌شود کشورداری کرد که یکی می‌گوید من خبر نداشتم! دیگری می گوید من مسئوليت نداشتم یا من مخالف بودم و آن یکی هم بگوید من خواب بودم و صبح فهميدم! به این شکل حتی نمی‌شود یک مغازه را اداره كرد.

وی بر اهمیت اطّلاع مردم از همه امور کشور تأکید کردند و گفتند: مردم صاحبان اصلی این سرزمین هستند و موفقیت یک تصميم نیز در گرو اطّلاع همه مردم از آن است. امّا با وجود تجربه.های ناموفّق گذشته، بازهم تصمیمات را از مردم پنهان می‌کنند! این نحوه از تصميم‌گيری موفّق نبوده است، چرا می‌خواهند دوباره آن را تجربه كنند؟ در موضوع برجام اگر متن آن را منتشر می‌كردند و ۴۰ ميليون نفر در باره آن نظر می‌دادند آیا به چنين افتضاحی منجر می‌شد؟ الان چه چيزی گير ملّت آمده است؟ هسته‌ای را دادند و يقه آنها هم دست بيگانه است. حالا خدا می‌داند چه چيزهایی در آن نوشته‌اند چون هنوز كسی متن برجام را نديده است. اينها می‌گويند تمام ملّت به جز عدّه‌ای خاص، ضدّانقلاب و خراب است! اين تفكر طاغوتی است و باید کنار گذاشته شود.

استاد دانشگاه علم و صنعت مخفی کردن متن برجام از مردم به بهانه احتمال برهم زدن آن از سوی رژیم صهیونیستی را کودکانه توصیف کردند و افزودند: شما مناسبات جهان را نمی‌شناسيد و نمی‌دانيد كه آقای جان كری و اوباما، قبل از اينكه چيزی را با شما بنويسند، صهيونيست‌ها را خبردار می‌کردند. اینگونه اظهارات توهین به شعور ملّت ایران است! وقتی اينگونه رفتار می‌كنيد، آنها هم با هر چيزی كه عليه ملّت ما باشد مخالفت می‌كنند و شما این مخالفت را به نشانه درست بودن آن تلقّی کرده و امضايش می‌كنيد. پنج سال بعد معلوم می‌شود چه افتضاحی بوده است. حالا چه كسی بايد برود و جبران كند و خسارت آن را چه كسی جز مردم بايد بدهد؟

احمدی‌نژاد به تمرکز ۸۵ درصد ثروت كشور در دست دولت و نهادهای حكومتی اشاره کرد و گفت: از جمله مواردی که با دولت قبل مخالفت می‌کردند، طرح واگذاری‌ها و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی بود. با آنکه واگذاری‌ها در بورس انجام شده بود، مخالفان می‌گفتند خصوصی‌سازی نشده است و بايد به افراد خاص داده می‌شد! آنها واگذاری سهام شرکت‌های دولتی به ۵۰ میلیون نفر را خصوصی‌سازی نمی‌دانند اما واگذار کردن شرکت‌ها با ۲۰ درصد قیمت به رفقايشان آن هم از محل وام‌های بانکی را خصوصی‌سازی می‌نامند!

وی بازگرداندن ثروت كشور به كلّ ملّت را ضروری خواند و گفت: بيش از ۸۰ درصد انرژي كشور، توسط ۲۹ درصد جامعه استفاده می‌شود و بيش از ۸۰ درصد مردم كمتر از ۲۰ درصد انرژی را مصرف می‌کنند. نه فقط انرژی بلکه زمين‌ها، جنگل‌ها، معادن و بقیه ثروت‌های طبیعی متعلق به کل ملّت است. برخی بر معادن آنچنان چنبره زده‌اند كه اصلاً ملّت از آن خبر ندارد. سنگ معدن را كيلویی ۱۰ تومان می‌برند و محصولش را با استفاده از انرژی ارزان به قیمت جهانی به مردم می‌فروشند. همين كارها باعث می‌شود مردم فقير شوند و یک عدّه به ثروت‌های کلان دست پیدا کنند.

وی تمرکز همه تصمیمات در حکومت را اشتباه توصیف کردند و گفتند: دولت و حكومت باید منطقی بشوند به نحوی كه همه دنيا آن را بپذيرد. نقش حکومت، هدايت و نظارت و مراقبت از عدم وقوع ظلم و تجاوز به حقوق مردم است. باید راه را بر همه مردم باز كند و ثروت را به مردم برگرداند، اینجاست که عدالت نمود عینی پیدا می کند.

احمدی‌نژاد بزرگترين امر به معروف و نهی از منكر را از طرف مردم به سمت مديران و حاكمان دانستند و افزودند: اصل امر به معروف و نهی از منکر را آنقدر تنزّل داده‌اند که يكسویه و از طرف حكومت به سمت مردم شده است و مردم حق اعتراض به حكومت را ندارند. در حالی که اگر کسی از میان صاحب منصبان یک درجه منحرف شود، این انحراف با ۱۸۰ درجه به جامعه منتقل می‌شود.

وی حق تعيين سرنوشت را متعلّق به ملّت دانستند و گفتند: همه پيامبران آمدند تا اين حق مردم را احياء كنند. امام خمینی(ره) بارها تصریح کرد که مردم آزادند و حق دارند هر تصميمی را حتی اگر به زیان خودشان باشد، بگيرند امّا عدّه‌ای با توسّل به یک بهانه کودکانه و دروغین می‌گويند اگر به مردم آزادی بدهيم، مرتکب اشتباه و فساد می‌شوند. اصلا اشتباه كنند به شما چه ربطی دارد؟ چطور است که اشتباه نكردند و شماها را بر سر اين كارها آوردند؟ خدا به انسان‌ها اختيار داده است تا تصمیم بگیرند اما وقتی اين حق از مردم سلب شود، دیگر حق و باطل، راست و دروغ، خوب و بد، ارزش و ضد ارزش، بهشت و جهنّم، معنای خود را از دست می‌دهند. همه اينها زمانی معنا پيدا می‌كنند كه مردم اختيار داشته باشد و بتوانند برای سرنوشت خود تصميم بگيرند. درطول تاریخ هرجا که ملّت تصميم گرفته، مصالح خودش را در آن ديده است.

استاد دانشگاه علم و صنعت افزود: خدا بهترين ثروت و فرهنگ و زمين دنيا را برای ملت ایران قرار داده است، بنابراین جمهوری اسلامی بايد پاك‌ترين، سالم‌ترين، منظم‌ترين و پيشرفته‌ترين كشور جهان باشد و در دنيا بدرخشد. نه اينكه هر كجا آمارگيری می‌كنند، در خوبی‌ها آخر و در خرابی‌ها اوّل هستيم! برخی جوری حرف می‌زنند كه انگار نشدنی است و مدّعی هستند که دارند کشور را خيلی عالی اداره می‌كنند و می‌گویند اگر ما نبوديم قحطی می‌آمد و وضع خيلی بدتر می‌شد!

وی درست کردن کینه بین مردم و انداختن گناه ندانم‌کاری‌ها به گردن مردم را تقبیح کردند و گفتند: عجیب است که تمام اختيارات و ثروت کشور در دست شماست امّا مردم را مقصّر وضع موجود معرفی می‌کنید!؟ تحقير و در فقر نگاه داشتن و محدود کردن مردم، کار شیطان است. تک‌تک مردم بايد سرشان را بالا بگيرند و راه بروند، عزيز و محترم شمرده شوند و دستشان هم در جيب خودشان باشد. در عدالت و آزادی است كه انسانيت انسان‌ها شكوفا می‌شود. وقتی اختيارات و ثروت در یک طرف تمرکز داشته باشد ، نتیجه‌اش فقر و بدبختی در طرف دیگر است.

احمدی‌نژاد به برپایی تمدّن بزرگ ایران از سوی ایرانیان در همين سرزمين خشک اشاره کرد و گفت: اکنون هم همان ايرانی‌ها هستند. تقسيم‌بندی‌های قومی، قبيله‌ای و مذهبی و به جان هم انداختن مردم هیچ نسبتی با فرهنگ غنی ملّت ایران ندارد. همه مردم عاشق كشورشان و عاشق ارزش‌های الهی هستند، همه موحّدند و دوست دارند ايران بالا برود و عدالت و انسانيت حاکم باشد و ما فقط بايد راه مردم را باز كنيم.

وی خطاب به طاغوت‌ها و مستكبران عالم گفتند: این اشتباه بزرگی است که فكر كرده‌اید كه می‌توانید ملّت ايران را در اين سطح نگه دارید. اين فنر به زودی درخواهد رفت. من هم به وقت انتخابات مطالبی دارم كه در‌باره وضعیت موجود کشور عرض خواهم كرد و به فضل الهی از كسی هم نمی‌ترسم. مملكت را به فلاكت كشانده‌اند و مردم دارند در فقر دست و پا می‌زنند و دائم برای مردم ادعا می‌كنند. قبل از شما بوده‌اند و بعد از شما هم خواهند آمد، هیچ کس ابدی نيست.

احمدی‌نژاد همچنین به تجلیل از مردم استان کرمان پرداخت و گفت: این منطقه گنج پيدا و پنهان و برخوردار از بهترين مردمان، بهترين فرهنگ و انديشه و استعدادها و بهترين ظرفيت‌های طبيعی است. مردم استان کرمان در طول تاريخ، اهتمام خود را مصروف عزّت و عظمت ايران و ارزش‌های الهی کرده‌اند و مردان بزرگ، دانشمندان، سياستمداران، خادمان، دلسوزان، فن‌آوران و كارآفرينان این استان، همواره منشاء خدمات بزرگی به ايران عزیز بوده اند.

منبع: سایت دولت بهار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۰۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
7
44
یعنی انقدر اینا فراموشی دارن که از این شخص دعوت می کنن دوباره بیاد؟
واقعا جای سوال داره!!
آزموده را آزمودن خطاست....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
اگر این آقا به جای کاغذ پاره خوندن قطع نامه ها کمی درست تر با دنیا تعامل میکرد و ۸۰۰ میلیارد پول بی زبون رو صرف عوام فریبی نمیکرد الان اوضاع اینگونه نبود. بیچاره دولت فعلی که باید جواب کارهای این و امثال این رو بده. البته منظور قصورهای دولت روحانی نیست که موثر بوده ول عامل اصلی نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
7
46
فریب تو رو نمیخوریم. تو باید محاکمه شی.
پاسخ ها
بیدل
| Germany |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
احمدی نژاد فقط در صورتی بخشوده میگردد که اسرار و اتفاقات پشت پرده سال ۸۸ را بدرستی و مستند بیان نماید.
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
7
44
هشت سال بودی چرا کار نکردی؟ یعنی اینهایی که فرمایش میکنی قبلا نمی دانستی؟ یا نمی توانستی درستشان کنی ؟ الان چه فرقی کرده که فکر میکنی میتوانی این مشکلات را حل کنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
6
37
اگر نمی ترسی دقیقا بگو منظورت چه کسی است و او را افشا کن و مردم را به قیام دعوت کن، البته به شرطی که عوام فریبی نکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
7
35
هرچند حرفهای ایشان درسته ولی شنیدنش از زبان احمدی نزاد خنده داره. بقل قدیمیها ماهم بالاتو دیدیم هم پاینتو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
30
8
فاش میگویم و از گفته خود دلشادم
اگرایشان کاندید شود بنده به ایشان رای خواهم داد و به آشنایانی که به ایشان رای دهند معادل یک ماه یارانه خواهم داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
25
هم فنر دررفته هم کمک فنر اگر چیز دیگری باید دررود منتظرش باشید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
4
26
اولویت ها و ارزش های مردم تغییر کرده .زمانی در اوائل انقلاب مردم همه هستی خود را فدای سربلندی و عزت کشور میکردند ولی اکنون عزت و منافع ملی را فدای منافع شخصی خود میکنند . به این عده باید گفت مشکلات اقتصادی کشور به خاطر تحریم ها و عدم تصویب FATF است. فکر نکنید احمدی نژاد میاید و آن وضع اقتصادی تکرار میشود .احمدی نژاد 800 میلیارد دلار در آمد نفت را نابود کرد بدون هیچ اقدام عمرانی و سازندگی . حتی یک دریاچه ارومیه داشت کاملا خشک میشد و هیچ هزینه ای برای احیاء آن نکرد .
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
شما فقط برای ما تحلیل کن ببینیم با تصویب FATF چطوری مشکلات حل میشه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
23
7
زنده باد بهار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
15
منظور کدام فنر هست؟ شاه فنر، کمک فنر یا فنر تخت؟
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
5
32
تو خودت يكي از دشمنان اين ملتي ، شروع تمام بدبختي هاي اين مردم زير سر توست ، بهتره خجالت بكشي! از بس حرف مفت ميزني حال مردم بد ميشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
صحیح است !!! صحیح است !!! صحیح است !!!!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
بله. موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
17
5
درود بر تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
29
زمان انتخابات است و موسم شنیدن حرفهای به ظاهر مردم سالارانه و دمکراتیک اما در باطن پوچ و بی محتوا فرا رسیده!
آقا این مردمو با رثقیل هم نمیتونی ببری پای صندوق. آن سبو بشکست و ان پیمانه ریخت
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
21
فقط برجام نیست. با چین هم نمیدونیم چی امضا کردن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
6
28
احمدی نژاد تو از همه بدتری! تمام بدبختی ها از زمان تو شروع شد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
1
16
نگران نباش فنری وجود نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
5
31
بقول یک بنده خدایی با پدیده ای مواجهیم که راست راست تو چشم ادم دروغ میگه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
4
29
بدتر شدن مشكلات مملكت از زماني سرعت گرفت كه تو زمامدار امور شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
4
18
روحانی چه بر سر این مردم و این کشور اوردی که اونهایی که به خاطر بدبختی که احمدی نژاد سرشون آوار کرد و اومدن به تو رای دادن همین افراد الان دنبال این بشر افتادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
8
30
8 سال گند زدی به این مملکت ول کن دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
24
مشکل شخص شما نیست اقای احمدی نژاد ، مشکل نوع تفکر شماست که ۱۶ سال به جان مملکت افتاده ، پس تا شماها هستید مشکل پابرجاست
احمد تقوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
4
28
ایشان در مناظره از کروبی مدام میپرسیدند اون 300 میلیونی که از شهرام جزایری گرفتی رو چکار کردی ما هم از ایشان میپرسیم اون چند صد میلیارد تومنو که اخرین روز های حکومتت به حساب دانشگاه خیالی ایرانیان که بدون مجوز خودتان تاسیس کرده بودی را چکار کردی تو هم اهل بخور بخور هستی حالا دم از حقوق مردم میزنی ؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
1
17
فنر مردم خیلی وقته در رفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
4
22
ایشان یادشان رفته که خودشان استارت فقر و بدبختی کشور را شروع کردند و چرا فکر میکند که ما باید 8 سال دولت معجزه هزاره سوم را فراموش کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
3
13
اگر واقعا هر دو طرف دلتان برای مردم میتپد یک کاندیدای ریاست جمهوری سلطنت طلب هم همراه خود بیاورید
به نام.......
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
سلطنت طلب که سلطنت طلبه بعد چه جوری می خواهد برای ریاست جمهوری کاندید بشه،بعدشم دیگه پرونده سلطنت بسته شده،حالا شما می خواهید دوباره برگردیم عقب.باآرزوی اصلاح شدن مشکلات،این راه اصلیه......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
11
نقطه عطف چند سال جنگ و سازندگی به سمت خرابی بودی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
1
24
با آن ۸۰۰ میلیارد دلار چه کردی
کهن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
15
جناب احمدی نژاد تجاهل می‌فرمایند، از ۴۰ سال پس از انقلاب
۲۰ درصد آن خود ایشان مسئول بوده اند و از قضا اگر حدود ۱۰ سال اول که جنگ و شرایط قبل از جنگ بود را کسر کنیم ، بیش از ۲۶ درصد زمان ایشان مسئول بوده اند. آیا ایشان مسئولیت ۲۶ درصد از مشکلات را میپذیرند؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
18
تو اون هشت سال چکار کردی که الان بخوای بیای. از تو و امثال تو جز بدبختی چیزی به مردم نمی رسه مثل اون یارانه که تورمش همچنان گریبانگیر مردمه. جناب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
3
16
هنوز جای دولتهای نهم و دهم خوب نشده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
18
فرهنگ " کی بود کی بود من نبودم " واقعا" خجالت أوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
19
6
درودبه شرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
4
17
تو اگه حرف بزن بودی تو 8 سال خیانتت به ایران حرف میزدی ... هنوز اسامی رو از تو جیب کاپیشانت در نیومده ... هنوز 800 میلیارد دلار پول بی زبون نفت در زمان تو معلوم نیست چی شده ... اونوقت تو ابله ار این مردم که از اونا بعنوان خس و خاشاک نام بردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
15
هشت سال به جای درست کردن ساختار رفتی دنبال حل مشکل هولوکاست تا تونستی دشمن درست کردی برای ایران.بهترین کاری که میتونی در حق ملت بکنی اینه که حرف نزنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
1
15
آخر عوامفریبی تا کی؟ مگر چاله برجام با تصمیمات تو نبود که می گفتی: ترمز قطار هسته ای را کنده ایم! "دلاور هسته ای، پشت عدد شکسته ای" را به یاد داری؟ برادران قاچاقچی کی ها هستند؟ چرا افشا نکردی؟ مدعی عدالتخواهی!! خیال می کنی حافظه تاریخی مردم فراموش کرد که در مقابل خبرنگار ترکیه گفتی: تحریم نمنه دی؟....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
3
15
این بابا باز نزدیک انتخابات شده و بوی گوشت خورده به دماغش خخخخخ

دوباره فریب زبون بازی تو را نخواهیم خورد.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
1
15
شرو ور میگه این حرفها کهنه شده
از مردم طوری حرف میزنه که انگار خودش نمی گفت یک عده خس وخاشاک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
1
15
تو اون هشت سال چکار کردی ؟ که الان بخوای بیای. از تو و امثال تو جز بدبختی چیزی به مردم نمی رسه مثل اون یارانه که تورمش همچنان گریبانگیر مردمه. ومیگویی مملکت اربه فلاکت کشانده اند؟ 1- فلاکت ما ازتورمی است که با یارانه شروع کردی وبه حرف اقتصاددانها گوش نکردی!!!!
2- فلاکت ما ازتشدید تحریمهایی است که توجه نکردی وقطعنامه های شورای امنیت راکاغذ پاره خواندی!!!!!
3. هربشکه نفت زمان شما 140 دلارشد ولی آخر دولت کشوررادرحالت افتضاح اقتصادی تحویل دولت روحانی دادی!!
4.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
13
این همه منابع کشور رو هدر دادی بس نبود کشور رو نابود کردی دروغ رو رواج دادی ....رو نهادینه کردی تمام اینها رو به اسم مردم انجام دادی حالا طلب کاری اگر هم بیایی مگر چقدر عوام هستند به تو رای بدن مطمئن باش در یک رقابت سالم و با حضور همه سلایق هیچ وقت انتخاب نمی شی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
16
تو خودت با نفت بشکه ای 150 دلار چه گلی به سر مردم زدی ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
3
13
مردم ساده لوحی داریم.این فرد کشور رو با دلار هزار تومنی تحویل گرفت و با دلار ۴۰۰۰ تومنی تحویل داد.اگر برجام امضا نشده بود و ریاست ایشان ادامه پیدا می کرد در همون سالها دلار ۱۰ هزار تومنی رو هم دیده بودیم.اونهم در شرایطی که میانگین فروش نفت در دوره ایشان بالای صد دلار بود.و به جز یکی دو سال آخر ریاست جمهوری احمدی نژاد تحریم چندانی هم وجود نداشت.شاکله اقتصاد با تاسیس بانک های خصوصی و واگذاری به شبه دولتی ها به اسم خصوصی سازی و همچنین دور زدن تحریم ها به فساد کشیده شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
9
آ ب که سربالا میره قورباغه ابوعطا میخونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
9
متاسفانه ۸ سال به کشور زیان فراوانی زدی که به راحتی جبران نمیشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
1
12
آقای احمدی نژاد کسی به شما نگفته که شما خودتان اصلی ترین عامل فعال کردن فنر مردم بودید. آن زمانی که سرمست از قدرت تحریمهای کمر شکن شورای امنیت سازمان ملل را کاغذ پاره می خواندید را فراموش کرده اید. آنزمانی که اطراف خودتان هاله ای از نور می دیدید....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
16
تو ایران رییس جمهور هیچکاره هست دولت سایه همه کاره امور است والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
4
قبلا شما فنرشون را در اوردید عزیز من یادت رفته بگم بگم میکردی و بعد از 8 سال یکنفر هم نام نبردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
8
5
درود بر شرف افتاب عالم تاب فخر ایران و ایرانی دکتر احمدی نژاد سفیر پاک اسمانی که هر انچه دانم و دانی در حقش ناروا داشتند و می دارند اما
سنگ بی ارزش اگر کاسه زرین بشکست
ارزش سنگ نیفزاید و زر کم نشود
سیدمنصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
4
8سال رئیس جمهور بودی تازه داری میگی اول باید دانست که در مملکت چه کسی برای سیاست واقتصاد وغیره تصمیم میگیردچرا اینقدر عوام فریبی میکنید برای اینکه در این دوروزه دنیا به قدرت وثروت تکیه دهید بسه واقعا خجالت بکشید چه شما وچه کسانی که مثل شما حرف میزنند هیچ فرقی برای این ملت نداره چه راستی چه چپی .کاش یه نفر واقعا ازجنس مردم بیاد ورئیس جمهور بشه تا بفهمه مردم چی دارن میکشن .لعنت برکسی که به ملت وکشور خیانت میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
3
7
پوپولیست عوامفریب خودشیفته
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
3
7
آقای احمدی نژاد جنابعالی در دوره ریاست جمهوری ات کمر مردم را از نظر اقتصادی شکستی. جنابعالی یارانه ارزاق عمومی وحاملهای انرژی وقبوض تلفن وآب وبرق وگاز را به ارزش بیش از 455،000 تومان برداشتی وبجای
آن 45،500 تومان درجیب مردم گذاشتی که آن را هم بعدا قطع کردند وفقط به 30 درصد مردم دادنددر حالیکه افزایش قیمتهای کالاهای یارانه ای وبدنبال آن کالاهای غیر یارانه ای در پاچه مردم ایران ماند.جنابعالی قیمت بنزین 80تومانی درسال 84 را به لیتری 700 تومان درسال 92 رساندی.جنابعالی قیمت مسکن متری 500 هزار تومان درسال 84 را به متری 6تا 7 میلیون تومان در سال 92 رساندی یعنی تا 14 برابر گرانتر از زمانی که رئیس جمهور شدی.جنابعای 9 درصد مالیات برارزش افزوده را در پاچه مردم ضعیف وبدبخت مصرف کننده کردی.جنابعالی قیمت دلار 700 تومان را به 4500 تومان رساندی یعنی 6،5 برابر ارزش پول ملی را تضعیف کردی.جنابعالی روابط بین المللی وروابط با همسایه های ایران را تخریب کردی روابطی که اکنون برای ترمیم آن خرابی ها کشور ومردم دارند هزینه می دهند وترمیم هم نمی شود .هولوکاست را انکار کرده وملت متمدن ایران را درنظر جهانیان بعنوان مردمی معرفی کردی که از جنایتکاران فاشیست همچون هیتلر ونازیسم حمایت می کنند. در یک کلام وختم کلام جنابعالی با کاهش ارزش پول ملی مردم ایران را به میزان هفت برابر فقیرتر کردی واز رفاه وآسایش وخوشبختی دور نمودی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
4
سلام راست میگه چون مردم باید هزینه های تصمیمات غلط رو بدن هفت قطعنامه ذیل بند هفت شورای امنیت برامون گرفت این کار همه کسی نیست من متاسف مردمی هستن که پای صحبت های صد من یه غاز این اقا نشستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
3
4
سلام این اقا با این حرفا میخواد قانون اساسی رو تغیربده وخودشو ریییس جمهور مدام العمر معرفی کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
3
5
باز هم بگم بگم
دوباره دست بزار تو جیب کاپشن و آخرش هم هیچ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
5
6
باورکنید این مرد توهم دارد.زیادجدی نگیرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
6
اول خودت بگو 800 میلیارد در امد نفتی زمان ریاست جمهوری خودت چی شد
بعد برای رسیدن به قدرت دست رو نقاط حساس بذار تاره همه میدانند حرفهایت پوپو لیستی و برای کسب طرفدار است عشق قدرت داری و هدفت هم ویرانی ایران است با ان طرز تفکر...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
3
5
تو حرف نزن.ساکت باش.بدبخت مردم گرسنه که امثال تو بقایی نان بده باشین برایشان.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
8
4
هر کسی بیاد بهتر از حالاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
1
8
تحریمها مملکت را به فلاکت انداخته وتمامش را شما وهم نظرانت ودولتتان
رو دست ملت گذاشتید
الف
|
Australia
|
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
2
حالا فهمیدم چرا این قدر بالا پایین میپری !!!
تو نگو فنر زیر پات داری ...
بقیه آدما فنر ندارن برو مکانیکی درش بیار !!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
2
1
اقای احمدی نژاد راه ما راه انقلاب است شفاف بگو هدفت چیست در مسیر هستی یا می خواهی کج روی کنی ما ضربه خوردیم در همه این سالها انقلاب باید جلوتر از این بود هدفت نابودی اسرائیل و امریکا است خدمت به اسلام یا هدفت غیر از این است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
4
فکر میکنی چرا ضریب تحمل مردم اینقدر بالاست چون در این موج گرانی ها هر کس به گران شدن آنچه در مالکیت دارد دلخوش است ولی نمیداند که این یک فریب است و بس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
4
نتیجه سیاستهای غلط ... بهترازین نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
1
5
تحریمها مملکت را به فلاکت انداخته و تمامش را شما وهم نظرانت ودولتتان
رو دست ملت گذاشتید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
3
باید اینو دستگیر و محاکمه کنن،
در زمان ریاست جمهوریش نفت بشکه‌ای ۱۵۰ دلار میفروخت اونم روزی ۲ میلیون بشکه!! پولشو چیکار کرد؟؟


سلام زبون باز پوپولیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
5
نفت رو 140 دلار فروخت به جاش چوب بستنی و زین اسب و خلال دندان وارد کرد از هیچ دولتی دفاع نمی کنم ولی زمان همین آقا مرغ اون زمان به کیلوی 20 هزار تومن هم رسید که به پول آلان یعنی 200 هزار تومن
امیرمسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
3
0
اینکه احمدی نژاد مملو از انحراف و نادرستی است جای خودش، اما اینکه اصلاح طلب ها جرات کرده اند که (ظاهرا)صدای مردم را منتشر کنند خیلی جالبه. اصلاح طلبان در دشمنی با مردم کشور خودشان و همسویی با آمریکا و دشمنان سنگ تمام گذاشته اند و این که پخش می کنند نظرات مردم نیست بلکه مکمل خبر خودشان است که آن را خوب جا بیندازند و نه نظر مردم.
پاسخ ها
سلطان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
مردم خود ،آگاه هستند
ناشناس
|
Austria
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
5
پس ساندیس ها شون کجاست؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
5
باعث و بانی همه این فلاکت ها تو. ..و امثال توی بی سواد هستید ، ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
3
1
اینگونه خبرهای آفتاب نیوز برای اینه که آمریکا را برای نگهداشتن تحریمهاش امیدوار کند. و بگه مردم داره تحملشون تموم میشه فقط یک کم دیگه مونده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
2
2
فقط نظرات مخالف احمدی نژاد وابسته لایک نوشتی اگه واقعا نظر مردم اینه چراازش استقبال میکنن؟؟؟؟؟ چرا با نظر های تو خالی نمیزاری ریس جمهوری داشته باشیم که کشور با تلاش اداره کنه خیلی از کسانی که این نظرات میدن باعث میشن یک ریس جمهوری مثل روحانی بیاد البته که برای بعضی هابد نشد طلا خریدن بورس به موقع فروختن و دلار 4200 گرفتن و کلا کشور به خاک سیاه نشست چطور میخواهید جواب خدا را بدین؟؟؟ چرا توی مردم که میری احمدی نژاد طرفدار داره؟؟؟ دوره احمدی نژاد سرشار از خوبی بود ولی یک عده نمک نشناس هستن!! راست میگی نظرو منتشر کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
4
آقای احمدی نژاد!
اقتصاد کشوررا تو با تصمیم های غیرکارشناسی به این وضع انداخته ای
یک تقوا داشته باش و ازخدا وروز قیامت بترس
رضوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
3
2
مسکن مهر و سهام عدالت و سود بانکی 10و 4درصد تنها یادگاری توست محمود که هرگز از خاطره ها فراموش نمی شود. 45 دلار یارانه تو رو کسی عرضه ندارد به ملت دهد. آذر ماه 99حدود 9میلیارد دلار پول ذرت و سویا رو دزدیدند ولی به ملت ندادن. جند کشتی بزرگ رفت توی جیب 3نفر. اگر این 7میلیلرد بین 70میلیون توزیع می شد. چقدر زببا بود. محمود تو حرفت را بزن اینها که چسبیده به قدرت و ثروت هستند هرچه می خواهند بگویند ما تورا دوست داریم.
gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
1
4
چرا اصرار داره کسی در ایران بهتر از او نیست . میگه به مردم جواب باید داد و خیلی مردم مردم می‌کنه . میشه بگی چگونه و از چه راهی مردم دیده میشن .نکنه خودت مردمی؟ .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
1
5
رییس جمهور کاره ای نیست
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
1
2
این فنره یا کمره
سینا
|
United States of America
|
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
1
2
یادمون نمیره کی بود می گفت تحریم ها کاغذ پاره هستند !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
1
نمی دونم این آقایان سرشان به جای خورده است یا اصلا آن زمان با منحل کردن سازمان برنامه بودجه خوب شارژشده اند و 800 میلیارد دلار پول نفت چطور شد و حالا روحانی بدون پول نفت همه چیر را می چرخاند هسته ای حقوقها معیشت عدم خاموشی در بر ق گازرسانی به سیستان اتوبان تکمیل دومیلیون مسکن مهر وووووووووو اگر 800 میلیارد را داشتیم دیگر التماس تحریم ها نبودیم خودمان وام می دادیم
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
1
3
جناب احمدی نژاد شما الان باید در کنار یاران غارت مشاعی، بقایی، رحیمی ....... آب خنک بخوری حالا نمیدانم چرا شما آزادید و هر روز نطق می کنید و افاضات می فرمایید و نقش اپوزیسیون بخود گرفته اید. آزموده را آزمودن خطاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
1
4
مردم فریب اینها رونخورین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
1
2
تفکرهمه شما شده مفلوک ترین کشورجهان متورم ترین فاسدترین کشوردنیا شکل بگیره درحالیکه بکرترین منابع روخدابه این کشورهدیه داده بود یعنی هنوزشک دارید چه باکشورکرده اید هرثانیه میلیونها اه ونفرین همین مردم بدبخت هست که به عرش الهی بلندمیشه یعنی واقعا اینهمه تنفرازخودتان رامتوجه نشدین چپ وراست واصلاح طلب واصولگراهم نداره یکی ازدیگری بدترید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
2
2
دیگه حناتون رنگ نداره نفس مردم به شماره افتاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
1
3
پول یه پراید الان رو میدادیم یه خونه میخردیم وقتی دمارازروزگارتون درمیارن بیچارتون میکنن ناامیدوافسردگی مطلق به ارمغان میارن دارییتان رابه یک دهم کاهش میدن امکان ازدواج خانه دارشدن ماشین دارشدن وحتی خریدمایحتاج اولیه زندگی رامحال میکن امنییت روانی وجسمی راازبین میبرن ناتوان ازتصمیم گیری درست درمهارکروناهستن وهرروزيك چيزميگن وقتي امارتلفات كرونا توايران بطرزوحشتناكي چندين برابركشورهاي به ظاهربدبخت وعقب افتاده همسايه هست وايران تنها كشورتودنياهست كه هيچ روزي امارش صفرنشده وپرچم ابتلا وتلفات راازروزاول شيوع يك تنه به دست گرفته وامار100نفرقرباني روزانه روبهش افتخارميكنه وقتي مجلس 10درصدي بدون پشتوانه مردمي ازابتداي كارتابه امروزفقط داره طرحهاي من دراوردي مضحك كه هيچ كدام ضمانت اجرانداره تصويب ميكنه وفقط وعده گشايش ميده وقتي تلوزيون غيرمردمي فقط اخبارش اينه كه غرب وامريكا به بن بست كامل رسيده وداره نابودميشه وفقط ماخوبيم ويكسري امارواعدادمن دراوردي ميده كه ايران درفلان فن اوري وبهمان علم جزو5كشوربرتردنياست وانوقت مردم باتمام وجودفقروفلاكت روروسفره هاشون لمس ميكنن وميبينن دولت حتي بااينهمه منبع گازونفت توانايي تامين سوخت وگازوبرق مردم رونداره وقتي شمال بااونهمه بارندگي ازقطعي اب رنج ميبره وقتي ارزش تحصيلات باخاك يكسان شده وفارغ التحصيلان نخبه بيكارويافراري داده شده ازكشورندوقتي افرادبامدارك كارشناسي ارشدودكترامشغول نگهباني درشركتها وكاردراسنپ ودستفروشي هستند وقتي سازمان حمايت ازمصرف كننده به جاي حمايت دوست داره دمارازروزگارمردم دربياره و خرخره ملت روبجوه وقتي جريان اقتدارگرادركشوربه نظرمردم درارتباط درست باهمه كشورها وغرب اهميت نميدن وميگن شمانمي فهميدماقيم شماييم واصول به مااجازه ارتباط باامريكارانميده وميزان اتفاقا راي ملت نيست حتي اگه 90 درصدمردم خواهان ارتباط باامريكاباشند وبگن به بهانه تحريم زندگي وجواني وحق حيات وسلامت جسمي ورواني مردم نابودشده بازاين جريان ميگن مانمي خواهيم برده امريكاباشيم انگاربقيه كشورهاكه باامريكادرارتباطندواينهمه رفاه واسايش دارند برده امريكاهستن وانوقت مابااين فلاكت وبدبختي اقاي دنياهستيم جزپناه به خداچاره كارچيست ا
پاسخ ها
باران نم نم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
احسنت، کامل و درست گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
2
2
شورش رودراوردید4نفرروانتخاب میکنید میگیدبین این 4نفرکه مامیگیم یه نفرروانتخاب کنیدهمینیه که هست نتیجه اش میشه همین بی دانشی دراداره کشورنبودافرادنخبه دانشگاهی که همه یاخانه نشین ویافراری ازکشورند ببینید چه فاجعه ای این نوع انتخاب درکشوربه باراورده ایا معیشت بدترازاین روهم میشدتصورکردبرای مردم اقتصادکاملا نابود سیاست خارجی هم که با تمام دنیا مشکل داریم ماکه دیگه به هیچ وجه توانتخابات فرمایشی شرکت نمی کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
3
2
درود خدا بر دکتر احمدی نژاد عزیز .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
2
2
درود بر احمدی نژاد امیدوارم دوباره رئیس جمهور شوید و اول از همه یارانه ها را بروز کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
1
3
آقا دزدی و اختلاس در زمان شما نهادینه شد . ۸۰۰ میلیارد دلار رو چکار کردی . شما باید محاکمه بشی به جرم خیانت .
علیرضا مظفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
1
3
ما نابود شدیم نسل آریایی ها خیلی وقته نابود شده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
1
3
احمدی نزاد تو از همه بدتری ایران را به فنا دادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
2
2
احمدی نژاد تنها حامی محرومان هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
2
1
اززمان ریاست جمهوری احمدی نژاد اقتصاد خراب شد بهترین اقتصاد مربوط به دوران خاتمی بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
2
2
درودبرآقای احمدی نژاد..شماسهام عدالت یارانه مسکن مهردادیدبه میلیونهانفر..به خدا دل مردم هم به این سهام عدالت ویارانه خوشه..دستشون بابت خانه دارکردن مردم دردنکنه..به قول ایشان 10سال هست یارانه میدهند..این یارانه دراین دولت 8سال هست تغییری نکرده.آخه چراتغییری نکرده..این هم حرف آقای احمدی نژادهست وخیلیا..مردم خدابهتون عقل داده ببینی دولت احمدی نژادچه کارای مثبتی انجام داد..البته هردولتی درکنارش کاستیهای هم داره ولی خداوکیلی کاستیهاازبعضی خیلی کم بود..انشاالله ایشان کاندیدا شوندومردم بعد رای بدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
3
1
درررررررررررروووووووودفراوان..حلال مشکلات مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
1
یادته بنزین 80 تومن روکردی 1000تومن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
2
اگه این فنر در بره، مطمئن باش چشم تو رو هم کور میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
1
خواسته مردم در انقلاب ۵۷ زندگی بهتر و آزادی اجتماعی بود که هیچکدام را نداریم پس جمهوری اسلامی مشکل گشا نبوده و نخواهد بود.
رضا
|
Netherlands
|
۰۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
انشالله خدا درست مکنید وصبر باید داشتی باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
1
فراموشی وساده لوحی بد دردیه خداهیچکس دچار ش نکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
0
0
دکترمحمود احمدی نژاد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین