کد خبر: ۸۳۱۲۵۳
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۳

توقیف "ولوو" با سرعت ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت در اصفهان

 رئیس پلیس راه استان اصفهان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری ولوو با سرعت غیر مجاز ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت توسط گشت ویژه پلیس راه خبر داد.
توقیف
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ اصغر زارع اظهار داشت: تیم گشت ویژه پلیس راه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، یک دستگاه خودروی سواری ولوو را به علت رانندگی با سرعت ‎ غیرمجاز ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت متوقف کردند.

وی با بیان اینکه تمامی تخلفات حادثه ساز دارای نمره منفی هستند، افزود: راننده‌ای که به علت تخلفات حادثه ساز متوقف و اعمال قانون می‌شود، نمره منفی نیز برای گواهینامه وی در سیستم ثبت خواهد شد و برابر قانونی رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی زمانی که نمره منفی نیز به حد نصاب برسد گواهینامه راننده توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: وقوع و مشاهده تخلفات حادثه ساز در شأن مردم قانونمدار استان اصفهان نیست، چرا که وقتی این عدد به درصد بالاتری برسد نشان دهنده این است که رانندگان به خصوص رانندگان بومی توجهی به قوانین و مقررات نکرده و مرتکب تخلفات حادثه ساز می‌شوند.

سرهنگ زارع گفت: با توجه به اینکه سرعت و سبقت غیر مجاز، انحراف و تجاوز به چپ، استفاده از تلفن همراه و نبستن کمربند ایمنی جزو تخلفات حادثه ساز بوده و نقش بسیار مؤثری در تصادفات به ویژه تصادفات منجر به فوت دارند، به رانندگان توصیه می‌کنیم از انجام اینگونه تخلفات که باعث به خطر انداختن جان خود و یا سایر رانندگان شده خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین