کد خبر: ۸۳۲۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

رونمایی از نساجی مدل ۱۴۰۲ / سودای تکرار قهرمانی مازنی‌ها در جام حذفی

تیم فوتبال نساجی مازندران در نخستین بازی خانگی خود در سال ۱۴۰۲ و درپنجمین فصل حضورخود در لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه خانگی شهیدوطنی قائمشهر و درحضور هواداران پرشور این تیم برابر شاگردان سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در تیم مدعی گل گهر سیرجان رونمایی خواهد شد.
رونمایی از نساجی مدل ۱۴۰۲ / سودای تکرار قهرمانی مازنی‌ها در جام حذفی
آفتاب‌‌نیوز :

پرونده هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه شب درحالی با انجام چهار مسابقه بسته خواهد شد که ۸ تیم از ۱۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.

در یکی از این مسابقات نیز تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر باید از تیم گل گهر سیرجان میزبانی کند.

نساجی مازندران پس از پشت‌سر گذاشتن سال رویایی با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال کشور، پنجمین فصل حضور خود در رقابت‌های فوتبال کشور را اما پرنوسان سپری کرد.

این تیم که از زمان ورود رضا حدادیان به کادر مدیریتی و در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه توسط این سرمایه‌گذار مازندرانی، شرایط بسیار خوبی از نظر ثبات تیمی و فاصله گرفتن از تنش‌ها و حاشیه‌ها پیدا کرده، شروع خوب و امیدوارکننده در جمع تیم‌های بالای جدولی داشت، اما با سریالی شدن چند شکست و تساوی‌های خانگی و بیرون از خانه درنهایت سال ۱۴۰۱ را با قرارگرفتن دررده یازدهم جدول شانزده تیمی این مسابقات به پایان رساند.

جایگاهی که هواداران پرشور سرخ‌ها درمازندران برای قهرمان جام حذفی تا پایان هفته بیست وسوم درلیگ متصور نبودند و انتظار دارند، این تیم در بازی‌های باقی مانده با کسب نتایج درخور شان این تیم و با رتبه تک رقمی لیگ را به پایان برساند.

سودای نساجی چی‌ها برای تکرار ۳ امتیاز از شاگردان سرمربی سابق تیم ملی

شاگردان حمید مطهری در تعطیلات لیگ برتر به علت برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی ونیز تعطیلات نوروز چند بازی دوستانه در تهران برگزار کرده وشرایط ایده آلی برای برگزاری نخستین بازی خانگی در تعطیلات نوروز۱۴۰۲ دارد.

نساجی در بازی رفت این فصل در سیرجان با یک گل شاگردان "امیرقعله نوعی" سرمربی سابق تیم گل گهر سیرجان را شکست داده بودند و حالا به پشتوانه همان برد به دنبال کسب ۳ امتیاز دیگر از یکی از مدعیان لیگ هستند.

اما بزرگ‌ترین تفاوت این مسابقه با بازی رفت، رفتن امیر قلعه‌نویی از نیمکت گل‌گهر به سوی نیمکت تیم ملی است و باید دید سیرجانی‌ها با هدایت سعید الهویی چه نتیجه‌ای به دست می‌آورند.

گل نساجی دربهار خواهد روئید؟

شاگردان حمید مطهری در تیم نساجی که در چند بازی اخیر نتوانستند بردی کسب کنند در نخستین بازی سال جدید امیدوارند طلسم نبردن را بشکنند.

دوری نساجی از آخرین برد به ۹ بازی رسید، آن‌ها آخرین بار تراکتور را در ورزشگاه وطنی شکست داده بودند.

پیروزی نساجی‌ها هرچند جایگاه آنها را دررده یازدهم جدول تغییرنخواهد داد، اما درهفته‌های پایانی به جایگاه دلخواه آنها درلیگ نزدیک‌تر خواهد کرد.

انتظار سرمربی نساجی از حضور پرشور هواداران نساجی برای حضور درورزشگاه

درهمین حال سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درنشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تیم گل گلهر سیرجان ابرازامیدواری کرد؛ که دوست دارم مثل همیشه به ورزشگاه بیایند وبا حضور پرشورشان تیم نساجی را با تشویق خودشان رو به جلو هدایت کنند.

حمید مطهری، گفت: در این بازی برابر تیم گل گهر نیاز به حمایت هواداران خودمان داریم وامیدوارم آنها دراین بازی نیز با حضور پرشور از تیم نساجی حمایت کنند.

نساجی محروم از دو بازیکن محوری

وی با بیان اینکه گل‌گهر تیم خوبی است اما ما هم نساجی هستیم و تیم ما باید دراین بازی بجنگند، تصریح کرد: دویدن و جنگیدن کاری است که برابرگل گهر انجام خواهیم داد تا با دست پر از بازی خارج بشویم.

سرمربی تیم نساجی مازندران درعین حال به غیبت حامد شیری و صابر حردانی دو بازیکن محوری وتاثیرگذار این تیم به علت محرومیت اشاره کرد و گفت: با این حال ما تیم هستیم وهمیشه به تیم بودن اعتقاد داشتم و امیدوارم بازیکنان جایگزین جای خالی آن‌ها را پر کنند.

سودای تکرارقهرمانی مازنی‌ها درجام حذفی

نساجی که برای فوتبال مازندران در ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با پیروزی ارزشمند یک برصفر برابر تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی تهران در دیدارپایانی جام حذفی فوتبال کشور برای نخستین‌بار تاریخ سازی کرده، پس از انجام بازی‌های قابل قبول وپیروزی برابر حریفان دراین مسابقات اکنون درمرحله یک چهارم نهایی این جام قرار دارد.

شاگردان حمید مطهری برای رسیدن به دیدارنهایی سی و ششمین دوره رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور باید از سه خان سخت پیش‌رو نیز عبور کنند.

این تیم درگام نخست در این مرحله روز دهم اردیبهشت ماه در بازی خانگی تیم سرسخت پیکان تهران را درپیش‌رو دارد که با پیروزی برابر خودروسازان پایتخت می‌تواند خود را درجمع چهارتیم پایانی این مسابقات ببیند.

ادامه مسابقات هم با انجام قرعه کشی ومشخص شدن حریف احتمالی که قطعا بازی بعدی در بیرون از قائمشهر خواهد بود، هرچند نساجی مازندران در دوره گذشته این مسابقات دربیشتر بازی‌ها دربیرون از ورزشگاه وطنی ازحریفان میزبانی کرده بود و این شرایط هم می‌تواند نساجی را به مراد دلش نزدیک‌تر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین