کد خبر: ۸۸۱۳۵
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۸
حمله تند نماینده طیف احمدی‌نژاد به مهندس موسوی

رسایی: کودتاگران در ستاد موسوی و پابرهنگان در ستاد احمدی‌نژادند

برای دست و پا کردن رأی با سیب‌زمینی نیاز به واردات میلیون‌ها تن از آن بود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: «در چند سال اخیر برخی ارزش‌های دینی که در گذشته با تلاش عده‌ای کمرنگ شده بود بار دیگر احیا شد؛ به گونه‌ای که امروز اشرافی‌گری بر خلاف گذشته که ارزش دانسته می‌شد، تبدیل به ضد‌ارزش شده است.

حمید رسایی دوشنبه شب در جمع مردم اراک در مسجد سیدهای این شهر با بیان اینکه دولتی ارزش انتخاب شدن از سوی مردم را دارد که برای مردم کار و برای آنان جان دهد، گفت: «ارزش مردم و ملت ایران بیش از اقداماتی است که تاکنون برای آنان صورت گرفته است و باید با انتخاب رئیس‌جمهوری فعال و ارزشی و مردمی با کار و تلاش ملت ایران را شایسته استفاده از بهترین خدمات کرد».

وی گفت: «در دولت نهم پافشاری به اصول و ارزش‌ها و مواضع ضد‌استکباری و عدم شرمندگی در برابر غرب و مقابله با نفوذ سکو‌لاریسم در بدنه اجرایی مورد توجه قرار گرفت که این از مهم‌ترین دستاوردهای دولت نهم در طول فعالیت خود بوده است».

وی با اشاره به گذشت بیش از 30 سال از دوران انقلاب تصریح کرد: «در مدت 30 سال، انقلاب اسلامی با فراز و نشیب‌های زیادی روبه‌رو بود و تفاوت‌های بسیاری بین سال‌های مختلف انقلاب وجود داشت که با بررسی این موارد تجربه خوبی برای ورود به دهه چهارم به وجود می‌آید که به فرموده رهبری باید دهه پیشرفت و عدالت باشد».

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهوری که از سوی مردم انتخاب می‌شود باید پایبند به قانون اساسی و دین باشد، گفت: «قانون اساسی میثاق ملت ایران است که دین اساس و پایه آن را تشکیل می‌دهد بنابراین تمام کسانی که در اطراف کاندیداها هستند و برای او کار می‌کنند باید التزام به قانون و دین داشته باشند».

رسایی اضافه کرد: «متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که در ستاد کاندیدایی افرادی حضور پیدا کرده‌اند که برخی از اصول قانون اساسی را قبول نداشته و حتی آن را ابراز نیز کرده‌اند بنابراین جای این سوال وجود دارد که چگونه افرادی که قانون اساسی را قبول ندارند، می‌توانند آن را اجرا کنند».

وی یادآور شد: «در گذشته عده‌ای که به زبان و نه عمل قانون اساسی را قبول کرده بودند به عنوان نماینده، وزیر و استاندار در نقاط مختلف کشور نفوذ کردند ولی به محض رسیدن به قدرت با چنگ‌اندازی به قانون اساسی خصوصاً اصل ولایت فقیه کوشیدند بی‌قانونی را در جامعه ترویج کنند که نباید دوباره اجازه داد چنین افرادی به قدرت دست پیدا کنند».

رسایی طلاب و دانشجویان آگاه به مسائل روز، دانشجویان متدین و پایبند به ارزش‌های اسلامی را بهترین مرجع برای مردم در انتخاب اصلح‌ترین فرد برای انتخابات ریاست‌جمهوری دانست و گفت: «ولایت فقیه خیمه‌گاه و پشتوانه نظام اسلامی است و این انقلاب به پشتوانه ولی فقیه است که 30 سال پابرجا باقی مانده است و دانشجویان و طلاب نیز با تأسی به ولی فقیه با درک و استنباط دقیق از مسائل سیاسی و اجتماعی روز در این خصوص بهترین گزینه برای بهره‌گیری مردم از آرا و نظرات آنان هستند».

وی با اشاره به اینکه در گذشته صدای منافقین در مجلس به گوش می‌رسید، اظهار داشت: «برخی از این افراد در روزنامه‌ها و سایت‌های خود اعلام می‌کردند که می‌توان خدا را هم محاکمه کرد و حتی رویداد عاشورا را ناشی از خشونت‌طلبی ائمه در واقعه بدر دانسته و خشونت طلبی ائمه را عامل اصلی وقوع رویداد عاشورا دانسته و ائمه را محکوم کرده بودند».

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز عده‌ای در کشور می‌گویند که موافق ولایت فقیه هستند چرا که ولی‌فقیه جلوی کودتا را می ‌گیرد، گفت: «چرا در 20 سال سکوت خود هنگامی که شاهد بروز روزانه کودتا در کشور بودید و رهبری جلوی آن را می‌گرفت به سخن در نیامدید».

وی اضافه کرد: «هنگامی که تهاجم گسترده مطبوعاتی بر علیه رهبری و نظام رخ داد، در مجلس تحصن کردند و استانداران وقت بیانیه صادر کردند که حاضر به برگزاری انتخابات مجلس هفتم نیستند، سخن نگفتید».

رسایی هشدار داد: «ببینید امروز کودتاگران دیروز در کجا و در چه سمت‌هایی در ستاد انتخاباتی شما حضور پیدا کرده‌اند و شما با آنان چه برخوردی صورت می‌دهید».

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از فرمایشات امام راحل در دستگیری از مستمندان و یاری محرومان از سوی مسئولان گفت: «امروز ببینید پابرهنگان در ستادهای انتخاباتی چه افرادی حضور پیدا می‌کنند و ثروتمندان و اشراف در چه ستادهایی هستند و خود قضاوت کنید چه کسی می‌تواند نماینده واقعی مردم و توده‌های آن باشد».

وی با اشاره به احیای بخشی از ارزش‌های دینی در جامعه گفت: «در گذشته هر کسی مقام و مسئولیت بیشتری به دست می‌آورد از بهره‌مندی بیشتری برخوردار می‌شد و از اموال بیت‌المال سود بیشتری به دست می‌آورد در حالی که امروز مسئولیت‌پذیری در میان مسئولان نه تنها باعث کاهش حس مالکیت بر اموال بیت‌المال شده است بلکه سبب شده است برای خدمت بیشتر به مردم رقابت در میان مسئولان ایجاد شود».

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به سابقه دیرینه دشمنی غرب با ملت و نظام اسلامی ایران گفت: «نباید در انتخاب افراد کسانی بر مصدر امور قرار گیرند که شرمنده غرب شوند بلکه باید با انتخابی آگاهانه کسانی را انتخاب کنیم که بتوانند با حضور در مجامع مختلف بتوانند از غرب در خصوص اعمال و رفتار خود بازخواست کنند».

وی تصریح کرد: «در گذشته افرادی در کشور بودند که همواره در مقابل غرب و زیاده‌خواهی‌های آنان کرنش می‌کردند ولی امروز با تدبیر به کار گرفته شده و شجاعت دولت نهم در مجامع مختلف بارها غرب در مقابل استدلال‌های جمهوری اسلامی ایران به زانو درآمده و اینک شاهد زوال هیمنه غرب در مقابل ملت ایران هستیم».

رسایی با بیان اینکه برخی می‌گویند سخنرانی احمدی‌نژاد در ژنو به نفع ملت ایران نبود، ضمن رد آن گفت: «احمدی‌نژاد در ژنو سخنی بر زبان آورد که کسی جرات بیان آن را نداشت و چون احمدی‌نژاد با صلابت نسبت به نژاد‌پرست بودن صهیونیزم سخن گفت عده‌ای که تاب شنیدن این سخنان را نداشتند، اجلاس را ترک کردند که این نشان از عمق حقیقت جویی دولت و ملت ایران با وجود همه فشارها بر آنان است».

وی اضافه کرد: «اگر توهین به احمدی‌نژاد در اجلاس ژنو توهین به ملت ایران است و اصلاح‌طلبان به این شدت نگران توهین به احمدی‌نژاد و ملت ایران هستند پس چرا همواره در سایت‌ها و روزنامه‌هایشان بر علیه احمدی‌نژاد مطلب نوشته و به او توهین می‌کنند».

رسایی به موضوع توزیع سیب‌زمینی در میان اقشار محروم جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه عده‌ای با برداشت سیاسی از آن کوشیدند چهره دولت را مخدوش کنند، گفت: «اگر دولت قصد داشت با توزیع سیب‌زمینی در میان مردم برای خود رای دست و پا کند باید میلیون‌ها تن سیب‌زمینی به کشور وارد می‌شد بنابراین طرح این ادعاها تنها بهانه‌جویی برخی افراد ناآگاه و بی‌خبر از مسائل است که کارکردی انتخاباتی و تخریبی دارد».

وی با اشاره به نامه‌نگاری احمدی‌نژاد با رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «در گذشته عده‌ای با ارسال نامه به رئیس‌جمهور وقت آمریکا آبراهام لینکلن را شهید خواندند و وعده دادند به جای خارج کردن نام ایران از محور شرارت از حمایت حزب‌الله دست برداشته و با آزاد کردن اموال بلوکه شده ملت ایران انرژی هسته‌ای و فناوری آن را متوقف می‌کنیم ولی احمدی‌نژاد با نامه‌های خود علاوه بر اعلام قاطع مواضع ایران آمریکا را به سوال کشانده و آنان را به چالش کشید که همچنان غرب را به حیرت وا داشته است».

رسایی برنامه‌ریزی در اجرای امور را از دیگر ملاک‌های مردم برای انتخاب رئیس‌جمهور دانست و گفت: «کسی که برای اداره کشور برنامه دارد و از نزدیک در روند اجرای امور در کشور بوده است، می‌تواند دولت و کشور را اداره کند و نمی‌توان بر روی کسانی که سال‌ها از مدیریت کشور فاصله داشته برای اداره امور حساب کرد».

نماینده تهران در مجلس به گزارش دیوان محاسبات از عملکرد مالی دولت اشاره کرد و گفت: «امروز شاهد آن هستیم که اصلاح‌طلبان می‌گویند 400 میلیارد دلار پول نفت در کشور چه شده است و این سوال خود را به گزارش دیوان محاسبات مرتبط می‌کنند در حالی که این افراد یا نمی‌دانند و یا نمی‌خواهند بدانند که گزارش ارائه شده پیش‌نویس اولیه گزارش دیوان محاسبات است».

وی اضافه کرد: «تمام هزینه‌های صورت گرفته در دولت در اجرای امور عمرانی صرف شده است که ممکن است اسناد مالی آن به دیوان تحویل داده نشده باشد و یا تحویل دیوان شده ولی هنوز بررسی نشده باشد که باید منتظر ارائه تمام اسناد مالی ماند تا دیوان با بررسی کامل آن گزارش نهایی خود را منتشر کند».

وی خاطرنشان کرد: «برخی از پروژه‌هایی که در دولت به انجام می‌رسد با زمان برای ارائه اسناد مالی روبه‌رو می‌شود که این موضوع نیز در دولت‌های گذشته مسبوق به سابقه است هر چند که در دولت‌های قبلی با وجود ارائه اسناد عملکرد مالی دولت، سوالات و ابهامات بی‌جوابی نیز باقی ماند که البته کسی آن را پیگیری نکرد».

وی اضافه کرد: «گزارش دیوان در دادگاه دیوان مورد بررسی قرار گرفته تا مشخص شود که تخلفی رخ داده است یا نه بنابر‌این تا زمانی که دادگاه دیوان نظر خود را نداده است هرگونه اظهار نظر در این خصوص نمی‌تواند مبنای قانونی داشته باشد».

نماینده تهران در مجلس به بخشی از عملکرد عمرانی دولت در چهار سال اخیر اشاره کرد و گفت: «رشد 268 درصد آسفالت محورهای ارتباط روستایی کشور و افزایش آن از 6 هزار و 696 کیلومتر به 23 هزار و 589 کیلومتر، ایجاد 938 هزار و 500 شغل جدید در قالب بنگاه‌های زودبازده اقتصادی، افزایش اعتبارات سازمان ملی جوانان از 110 میلیارد ریال به 280 میلیارد ریال و نیز افزایش دو برابری تولید ظرفیت سیمان کشور به 64 میلیون تن بخشی از دستاوردهای دولت نهم در این عرصه است».

وی به برخی انتقادهای صورت گرفته از احمدی‌نژاد و تبلیغاتی خوانده شدن سفرهای استانی دولت در آستانه انتخابات گفت: «اگر دولت هر شش ماه یک بار به سفرهای استانی می‌رفت این ادعا درست بود ولی وقتی که احمدی‌نژاد 59 سفر استانی را صورت می‌دهد و برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌‌شناسد چرا او را متهم به تبلیغاتی بودن این سفرها می‌کنید».

رسایی گفت: «برخی ازکاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری قبل از انتخابات به سفرهای استانی می‌روند و پس از انتخاب شدن دیگر به استانی سفر نمی‌کنند ولی احمدی‌نژاد پیش از انتخابات به سفرهای استانی رفت و پس از انتخابات نیز به هر استان کشور دست‌کم دو بار سفر کرده است تا به وعده‌‌های خود به آنان عمل و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرد بنابراین نمی‌توان او را متهم به تبلیغاتی بودن سفرهای استانی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری کرد».

وی اضافه کرد: «چگونه است که وقتی احمدی‌نژاد به عنوان مسئول دولت به سفر استانی برای رسیدگی به مشکلات مردم می‌رود صدای بسیاری در‌می‌آید و آن سفرها را انتخاباتی و تبلیغاتی می‌نامند ولی از اصلاح‌طلبان که به سفرهای صرفا تبلیغاتی در ایامی که تبلیغات ممنوع است می‌روند، کسی اعتراضی نمی‌کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
0
ولی ظاهرا و باطنا برعکس آن را همه می بییم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
0
لابد آقای رسایی با ماشین مدل بالایش جزو پابرهنگان است؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
0
برو یره...
آخرین حرفاتو بزن چون قراره فردا پس فردا بری...
!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
0
پابرهنگان خونه میلیاردی و حقوق میلیونی ندارند ولی رسایی همه اینها را داره پس رسایی پابرهنه نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
0
با سلام
من حامد نیک فر به عنوان یک بسیجی و طلبه ودانشجو و یکی از مقلدین رهبری به رسائی می گویم که در انتخابات به آقای میر حسین موسوی رای میدهم نه کودتاگر و نه ثروتمند ونه اشراف و نه اشراف زاده و نکته دیگر اینکه(( هرچه بگندد نمکش میزنند وای به حالی که بگندد نمک ))
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
0
ببین مملکت افتاده دست کی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
0
0
میلیون ها جوان رو در تمام دنیا بدبخت و آواره کردید.ملت را به نیستی و نابودی کشاندید.فساد را در کشور به اوج رساندید.آینده میلیونها جوان را به سیاهی کشاندید.دیگه چی میخواهید.به کجا می خواهید بروید.راه گریزی نیست.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین