کد خبر: ۹۲۷۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳

کولاک یونس امامی و صعود امیرحسین زارع به یک چهارم نهایی

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در المپیک ۲۰۲۴ برابر حریف عنوان دار خود از ایتالیا به پیروزی قاطع دست یافت.
کولاک یونس امامی و صعود امیرحسین زارع به یک چهارم نهایی
آفتاب‌‌نیوز :

در آغاز رقابت های ۲ وزن دوم کشتی آزاد المپیک پاریس، یونس امامی آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال برنز جهان در دور نخست برابر فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا و دارنده ۲ مدال طلا و یک برنز المپیک با نتیجه قاطع ۹ بر ۴ به برتری رسید.

امامی دور بعد و در یک هشتم نهایی به مصاف ندوم از گینه بیسائو می رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی در فینال زودرس برابر کایل دیک دارنده ۴ طلای جهان و یک برنز المپیک از آمریکا قرار می گیرد.

همچنین در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک تا دقایقی دیگر برابر لازاریف از قرقیزستان به روی تشک می رود و در صورت برتری در دور بعد با برنده چین و کانادا مسابقه می‌دهد. زارع در صورت کسب دو پیروزی، در نیمه نهایی به احتمال فراوان با طاها آکگول از ترکیه مصاف خواهد کرد.

صعود امیرحسین زارع به یک‌چهارم نهایی المپیک پاریس

همچنین در ادامه رقابت‌های دو وزن دوم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس، امیرحسین زارع، دارنده دو مدال طلای جهان و یک برنز المپیک، در دور نخست مقابل لازاریف از قرقیزستان با نتیجه قاطع پنج بر صفر به برتری رسید و راهی دور یک‌چهارم نهایی شد.

زارع در دومین مبارزه با برنده چین و کانادا مسابقه می‌دهد. زارع در صورت پیروزی در این مبارزه در نیمه‌نهایی احتمالا با طا‌ها آکگول از ترکیه مصاف خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین