کد خبر: ۹۲۷۰۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
تبلیغات

بهترین رنگ‌ها برای سرویس خواب + رنگ‌های ترند ۲۰۲۴

سرویس خواب المان مهمی است که انتخاب رنگ و سبک آن به سلیقه افراد بستگی دارد. اما بیشتر افراد ترجیح می‌دهند دکوراسیون خود را همگام با به روز‌ترین سبک‌های جهانی طراحی کنند.
بهترین رنگ‌ها برای سرویس خواب + رنگ‌های ترند ۲۰۲۴
آفتاب‌‌نیوز :

رنگ‌ها در طراحی جایگاه ویژه‌ای دارند. به خصوص رنگ سرویس خواب می‌تواند بر بهبود کیفیت خواب، کاهش استرس، ایجاد حال خوب، کاهش فشار خون، بهبود خلق و خوی افراد تاثیر گذار باشد. به همین دلیل افراد ترجیح می‌دهند با خرید از مراکز فروش معتبر بهترین محصول را تهیه کنند.

معرفی بهترین رنگ برای سرویس خواب

سرویس خواب از جمله وسایلی است که شما شبانه روز با آن مواجه می‌شوید به این ترتیب سبک طراحی و رنگ آن اثر مستقیمی بر حس و حال شما خواهد داشت.

 در ابتدا سبک غالب طراحی منزل را مشخص کنید. سپس درباره نوع سرویس خواب ام دی اف، تخت خواب فلزی، تخت خواب تمام چوب و…. تصمیم بگیرید. در نهایت علاقه‌های خود را جستجو کنید و برای خرید بهترین تخت خواب با رنگ و طرح مناسب اقدام نمایید.

رنگ‌ها در سه طیف خنثی، گرم و سرد دسته بندی می‌شوند. رنگ خنثی به عنوان پس زمینه عمل می‌کند و شما می‌توانید رنگ‌های مورد علاقه خود را با آن ترکیب نمایید. رنگ گرم مانند قرمز، نارنجی، زرد و … در اتاق خواب چندان جلوه خوبی ندارند. زیرا انرژی این رنگ‌ها اتمسفر فضا را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تعادل آن را به هم می‌زند به این ترتیب استراحت کردن در آن فضا دلچسب نخواهد بود.

رنگ‌های سرد در کنار رنگ‌های خنثی بهترین گزینه برای سرویس خواب و طراحی اتاق خواب هستند. رنگ‌هایی مانند سبز روشن، آبی روشن، یاسی و… می‌توانند محیطی آرامش بخش، یکپارچه و دلنشین را برای خواب و استراحت فراهم کنند.

مدل‌ها و رنگ‌های متنوع سرویس‌های خواب

سرویس خواب در مدل‌های مختلف و رنگ‌های متنوع به بازار عرضه می‌شود. شما می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و مطابق سلیقه خود متریال، سبک و رنگ تخت خواب را انتخاب کنید.

باید توجه داشته باشید که سرویس خواب از بخش‌های مختلفی مانند تخت خواب، پاتختی، دراور، صندلی میز آرایش، پاف نشیمن، آینه قدی و… تشکیل می‌شود؛ بنابراین بخش اعظمی از دکوراسیون اتاق خواب را در بر می‌گیرد. در واقع انتخاب رنگ و طرح سرویس انتخاب نمای اصلی اتاق خواب خواهد بود.

در میان سرویس‌های گوناگون سرویس ام دی اف انتخاب بهتری است. زیرا دست شما را برای انواع طراحی‌ها باز می‌گذارد. سرویس تمام چوب، تخت خواب فلزی و… از جمله مدل‌هایی است که به مشتریان ارائه می‌شود.

رنگ‌های ترند سرویس خواب ۲۰۲۴

هر سال توسط طراحان جهانی تعدادی از رنگ‌ها برای طراحی استایل، دکوراسیون منزل، اتاق خواب، سرویس خواب و… به عنوان رنگ ترند معرفی می‌شوند. در سال ۲۰۲۴ نیز شاهد برجسته شدن برخی از رنگ‌ها هستیم که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود. شما می‌توانید از این رنگ‌ها برای طراحی اتاق خواب و تخت خواب استفاده نمایید.

سرویس تخت خواب با رنگ ۲۰۲۴

رنگ طوسی روشن

رنگ طوسی روشن به عنوان رنگی خنثی معرفی می‌شود. رنگ خنثی مناسب‌ترین رنگ برای اتاق خواب است. البته لازم است که شما در کنار آن از رنگ‌های مکمل استفاده کنید تا فضا از یکنواختی خارج شود.

رنگ سبز مریم گلی

رنگ سبز مریم گلی رنگی پرطرفدار برای خرید سرویس خواب و رنگ آمیزی اتاق خواب می‌باشد. زیرا رنگ سبز آرامش را در فضا پراکنده می‌سازد و محیطی دلپذیر ایجاد می‌کند. از این رنگ می‌توان برای طراحی تخت خواب، پرده‌ها و رنگ دیوار‌ها استفاده کرد.

رنگ آبی تیره

رنگ آبی تیره به دو نیاز اساسی بانوان ایرانی پاسخ می‌دهد. این رنگ علاوه بر اینکه فضای اتاق خواب را آرامش بخش نشان می‌دهد دیرتر کثیفی را نمایان می‌کند. به این ترتیب می‌تواند نظر بسیاری از افراد را جلب کند.

بهترین رنگ برای تخت خواب

رنگ هلویی

رنگ هلویی به عنوان رنگ ترند سال ۲۰۲۴ معرفی شده است. در صنعت مصنوعات چوبی می‌توان به راحتی محصولاتی با این نوع رنگ تولید کرد.

کافی است سرویس خواب ام دی اف خود را با روکش‌های چوب سفارش دهید به این ترتیب طیفی از رنگ هلویی را در اتاق خواب خود خواهید داشت. چوب درختانی مانند توسکا، گردو، راش، بلوط رنگ‌های زیبایی دارند که برای تولید مصنوعات چوبی مناسب هستند.

رنگ شکلاتی

رنگ شکلاتی از رنگ‌های عامه پسند است. این رنگ به عنوان رنگی کلاسیک در بیشتر طراحی‌ها دیده می‌شود. طراحی اتاق خواب و المان‌های موجود در آن با این رنگ می‌تواند مورد پسند واقع شود.

رنگ سفید برفی

شاید هیچ رنگی در جهان به اندازه رنگ سفید زیبا و دلنشین نباشد. رنگ سفید نشانه‌ای از پاکی و صمیمیت است. این رنگ در عین حال که خود جلوه گری می‌کند اجازه دیدن شدن را به سایر رنگ‌ها می‌دهد. شما می‌توانید در اتاق خواب خود به راحتی از رنگ سفید استفاده کنید و سپس رنگ‌های مورد علاقه تان را هوشمندانه به کار بگیرید.

به طور مثال خرید سرویس خواب یک دست سفید با تاج چرم سفید، پرده حریر با نقش آبی روشن، گلدان‌های کهربایی، قالیچه سرخابی اتاقی پر طراوت را به نمایش خواهد گذاشت. 

خرید سرویس خواب با رنگ مناسب

برای آنکه سرویس خواب مناسب را خریداری نمایید ابتدا به علاقه‌های خود رجوع کنید. چه سبک طراحی شما را سر ذوق می‌آورد؟ چه رنگ‌هایی حال درونی شما را بهبود می‌بخشد؟ المان‌های اتاق خواب چگونه باید باشد که در آن احساس راحتی داشته باشید؟ به تمام این موارد فکر کنید و سپس به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید. گفتگو با کارشناسان و دریافت اطلاعات تخصصی به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

از آنجا که سرویس خواب جزو وسایل بزرگ و هزینه بر خانه محسوب می‌شوند شاید نتوان به طور مداوم به تعویض آن فکر کرد بنابراین در لحظه خرید باید بهترین تصمیم را بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین