کد خبر: ۹۳۵۱۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱

عراقچی: ایران به روسیه موشک‌های بالستیک ارسال نکرده

وزیر امور خارجه امروز با بیان اینکه یک‌بار دیگر آمریکا و اروپا بر اساس اطلاعات غلط و منطق معیوب عمل کردند، تصریح کرد: ایران به روسیه موشک‌های بالستیک ارسال نکرده است، تمام. گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بیانیه روز گذشته سه کشور اروپایی و همچنین اقدام آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران از جمله تحریم ایران‌ایر، واکنش سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه را به همراه داشت.
عراقچی: ایران به روسیه موشک‌های بالستیک ارسال نکرده
آفتاب‌‌نیوز :

عراقچی امروز (چهارشنبه) ۲۱ شهریورماه در این باره عنوان کرد: یک‌بار دیگر آمریکا و اروپا بر اساس اطلاعات غلط و منطق معیوب عمل کردند.

وی تصریح کرد: ایران به روسیه موشک‌های بالستیک ارسال نکرده است. تمام. 

وزیر خارجه عنوان کرد: معتادان تحریم باید از خود بپرسند: چگونه ایران قادر است تسلیحات پیچیده بسازد و به ادعای شما بفروشد؟

رئیس دستگاه دیپلماسی افزود: تحریم‌ها راه‌حل نیستند بلکه بخشی از مشکل هستند.

وزرای امور خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان شب گذشته در بیانیه‌ای از تصمیم خود برای لغو قرارداد‌های دوجانبه ارائه خدمات هوایی با جمهوری اسلامی ایران و تحریم ایران‌ایر به بهانه ادعای دخالت در مناقشه اوکراین خبر دادند.

وزارت امور خارجه آمریکا نیز دیشب شرکت هواپیمایی ایران‌ایر را با ادعای ارسال موشک‌های ایران به روسیه به‌منظور استفاده در جنگ اوکراین تحریم کرد. از سوی دیگر دولت انگلیس هم امروز سه‌شنبه مدعی شد قصد دارد همه خدمات هوایی مستقیم به ایران را متوقف کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین