چینی ها به سرویس خرید آنلاین اعتماد ندارند
آفتابنیوز :
طبق اين نظرسنجي ؛بيش از 75 درصد از آنهايي كه در نظرسنجي انجام شد از سوي آكادمي علوم اجتماعي چين شركت كردهاند، هرگز از طريق شبكه خريد نكردهاند و تنها ده درصد كاربران چيني به طور پايدار از طريق نت خريد ميكنند.
در حالي كه استفاده از شبكه در چين با سرعت زيادي در حال گسترش است ، رشد تجارت الكترونيک در اين كشور بسيار كندتر بوده است.
طبق بررسي انجام شده در مورد وضعيت كاربران در چين ؛ بيشتر اين افراد مرد ، زير 25 سال ، داراي تحصيلات بالا و از قشر بالاتر از متوسط جامعه هستند.
چين در حال حاضر بيش از 100 ميليون كاربر دارد و بعد از آمريكا بيشترين شمار كاربران را دارد.
اگر چه روند رشد اينترنت در چين سريع است ، هنوز درصد اندكي از مردم اين كشور از اينترنت برخوردارند. در حال حاضر تنها 8 درصد جمعيت چين به اينترنت دسترسي دارند و دسترسي به شبكه در مناطق شهري نيز زير 50 درصد است.
به گفته محققان ؛ علت اصلي روند كند تجارت الكترونيک در چين عدم اعتماد كاربران به سرويسهاي آنلاين و كيفيت كالاهايي است كه از طريق شبكه ارايه ميشود.
طبق اين نظرسنجي ؛بيش از 75 درصد از آنهايي كه در نظرسنجي انجام شد از سوي آكادمي علوم اجتماعي چين شركت كردهاند، هرگز از طريق شبكه خريد نكردهاند و تنها ده درصد كاربران چيني به طور پايدار از طريق نت خريد ميكنند. در حالي كه استفاده از شبكه در چين با سرعت زيادي در حال گسترش است ، رشد تجارت الكترونيک در اين كشور بسيار كندتر بوده است.
طبق بررسي انجام شده در مورد وضعيت كاربران در چين ؛ بيشتر اين افراد مرد ، زير 25 سال ، داراي تحصيلات بالا و از قشر بالاتر از متوسط جامعه هستند.
چين در حال حاضر بيش از 100 ميليون كاربر دارد و بعد از آمريكا بيشترين شمار كاربران را دارد.
اگر چه روند رشد اينترنت در چين سريع است ، هنوز درصد اندكي از مردم اين كشور از اينترنت برخوردارند. در حال حاضر تنها 8 درصد جمعيت چين به اينترنت دسترسي دارند و دسترسي به شبكه در مناطق شهري نيز زير 50 درصد است.
به گفته محققان ؛ علت اصلي روند كند تجارت الكترونيک در چين عدم اعتماد كاربران به سرويسهاي آنلاين و كيفيت كالاهايي است كه از طريق شبكه ارايه ميشود.
گزارش خطا
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره عضویت در خبرنامه