آفتابنیوز : 
وی افزود : فکر میکنم مرگآگاهی باعث میشود انسان در زندگی روزمره و تصمیمگیریها با حواس خیلی جمع عمل کند، اما نگاه من بیشتر معطوف به زندگی است.
با توجه به شرایط موجود داستانهایی در ذهنم شکل میگیرد و من آن را انتخاب میکنم و پیش میروم و فیلمهایم به مرحله تولید و ساخت میرسند. این منتقدان هستند که از آثارم تعابیر مختلفی دارند. بیشتر نگاهم معطوف به زندگی است و فکر میکنم مرگآگاهی حواس انسان را در زندگی روزمره و تصمیمگیریهایش خیلی جمع میکند."
سازنده "شازده احتجاب" در مورد تلختر شدن نگاهش در این فیلم گفت: "اصولاً یک نسلی دارد میمیرد و از بین میرود بدون آنکه جایگزین داشته باشد. اگر از ابتدای سال جاری نگاه کنیم با نامهای بزرگی که از میان ما رفتند رو به رو میشویم (جلال آشتیانی، شاهرخ مسکوب، کریم امامی، منوچر آتشی، مرتضی ممیز) و این نگاه شاید از این موضوع سرچشمه میگیرد."
این کارگردان در مورد حضور نسل سوم و جوان در "یک بوس کوچولو" گفت: "من معتقدم این نسل باهوش و بااستعداد هستند و امید مملکت به این جوانها است. چون نسل ما دارد کمکم به پایان راه خود میرسد. باید بستر مناسبی برای نسل جوان فراهم کنیم که به گذشته پرافتخار بیشتر نزدیک شوند. بیشتر جوانهای دبیرستانی این دوره گویی از دبیرستانهای بورلی هیلز بیرون آمدهاند و نبودن هویت است که این مسئله را به وجود آورده است."
وی در مورد فرم روایتی فیلم و شکست مداوم زمان و مکان در طول فیلم گفت: "نمیتوانم به یک خط داستانی ساده و معمولی در روایت فیلم بسنده کنم. وقتی ساخت یک فیلم را شروع میکنم، از نسخه اولیه تا نسخه آخر که تبدیل به فیلم اصلی میشود، معمولا هفت بار این مراحل طی میشود و در این مدت به چارچوب روایی فیلم برای هر چه بهتر منتقل کردن فضای داستان به مخاطب استفاده میکنم."