کد خبر: ۶۸۶۲۷
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۸۶ - ۲۲:۵۲

سومین روز جشنواره بین المللی موسیقی فجر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در سومین روز جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۶ برنامه در تالا رهای مختلف اجرا می شود.
به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، امروز در بیست و سومین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر «گروه کر دختران» به سرپرستی شهلا میلانی و «آکورد» به سرپرستی شاکه آقامال ساعت ۱۸ و گروه موسیقی سنتی راجستان هند ساعت ۲۰/۳۰ در تالا ر وحدت به روی صحنه می رود.
 
همچنین گروه «مدینا» به سرپرستی مهر سیما سعادت، «مشرق» به سرپرستی، محمد سلیمانیان ساعت ۱۸ و «نوا» به سرپرستی امیر حسین نوژن از شیراز و «مستان نو» به سرپرستی سعید جعفر زاده همایی ساعت ۲۰/۳۰ در تالا ر رودکی به اجرای برنامه می پردازند.
 
بنابراین گزارش، در فرهنگسرای هنر نیز گروه «نغمه کیمیا» به سرپرستی غلا مرضا حقیقی فرد، «مشتاق جام» به سرپرستی اسفندیار تخم کار از تربت جام ساعت ۱۸ و گروه «کر آریا» به سرپرستی هنگامه عظیمی از مشهد به همراه گروه «کر پاسارگاد» به سرپرستی امیر عباس حسینی از شیراز ساعت ۲۰/۳۰ آثار خود را اجرا می کنند. در فرهنگسرای نیاوران هم لیلی افشار ساعت ۱۸ و گروه «مهدی کلا نتری» به همراه «کر مهرگان» به سرپرستی نرگس رییسی ساعت ۲۰/۳۰ کنسرت می دهند.

بنابر گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی، گروه «باربد» به سرپرستی روزبه پهلوانی نژاد و «بهراد» به سرپرستی بهراد شجاعی ساعت ۱۸، همچنین گروه «پاپ صفحه» به سرپرستی حسن خرسندی از مشهد در کنار «اکسیر» به سرپرستی محمد رضا سمندر از شیراز ساعت ۲۰/۳۰ در سالن اریکه ایرانیان به اجرای برنامه می پردازند.
 
در سالن سینما تراس دهکده نیز گروه «پژواک» به سرپرستی پژمان پارس مهر از قزوین به همراه «آلا متو» به سرپرستی بهروز چمن آرا از ایلا م ساعت ۱۸ و «روژان» به سرپرستی ارشد بابا شهابی از سنندج در کنار گروه «جوانان استاد سلیمی» به سرپرستی میرمحمد اصل جلیلی از تبریز ساعت ۲۰/۳۰ برنامه خواهند داشت. 

براساس این گزارش، در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن نیز گروه «آکسان» به سرپرستی بهرنگ بهادر زاده به همراه «آرشاما» به سرپرستی آرش فنائیان اجرا می کنند. در تالا ر بزرگ وزارت کشور نیز کنسرت پاپ با آواز «حمید عسگری» اجرا می شود.

گفتنی است بیست و سومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از ۳۰ آذر ماه تا ۸ دی ماه در تهران برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین