کد خبر: ۷۴۰۴۷
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۲
خوش‌چهره:‌

دانش جعفری به تذکرات مجلس توجه نکرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ محمد خوش‌چهره، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هفتم درباره اظهارات انتقادی داوود‌ دانش‌جعفری از دولت نهم در مراسم تودیعی که روز گذشته برگزار شد، تصریح کرد: «سخنان آقای دانش‌جعفری درست و حق بود اما منظور و غرض ایشان باطل است».

خوش‌چهره در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با تاکید بر جمله "کلمه الحق یراد بها الباطل" گفت: «درست است که مشکلاتی که آقای دانش‌جعفری به آنها اشاره کرده در دولت نهم وجود دارد، اما ایشان یک‌شبه که به این نتایج نرسیده است». 

وی ادامه داد:‌ «دکتر دانش‌جعفری از همان ابتدا هم می‌دانسته که این مشکلات و مسایل وجود دارد و از جایی که ایشان باید به علم خود احترام می‌گذاشت و بر اساس دانسته‌های خود و دیدگاه‌های کارشناسان و اهل فن عمل می‌کرد، اکنون سخن گفتن از این مشکلات، دیرهنگام و با منظوری باطل است». 

خوش‌چهره تصریح کرد: «ما از جناب دانش‌جعفری احترام و عمل به نظر و دیدگاه کارشناسان برجسته اقتصادی را چه در کمیسیون اقتصادی و چه در مجلس ندیدیم».

نماینده تهران در مجلس هفتم افزود:‌ «وقتی اینجانب برای نخستین‌بار درباره تورم از آقای دانش‌جعفری سوال کردم، ایشان در پاسخ گفتند که اینها ساخته و پرداخته ذهن مطبوعات و رسانه‌هاست و آن را "توهم تورم" خواندند».

وی همچنین با اشاره به سوال خود به همراه دکتر سبحانی و علیرضا محجوب از دانش‌جعفری درباره بانک‌ها و موضوع بورس گفت:‌ «ایشان در پاسخ به این سوالات ما پاسخ‌های ناقص می‌داد و زمانی که بنا شد این سوال در صحن علنی مطرح شود، از طرح آن جلوگیری شد».

خوش چهره اضافه کرد: «بعد از دو سال هنوز هم این سوال به صحن علنی نیامده و اینها نشان می‌دهد که سخنان آقای دانش‌جعفری در عین صحت و درستی برای منظوری باطل مطرح شده است».

وی در پایان اظهار داشت:‌ «این‌ موضوعات نشان می‌دهد که آقای دانش‌جعفری مطالبی را ردیف کرده که خیلی از آنها درست است ولی همه چیز را نگفته‌اند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین