کد خبر: ۱۳۵۳۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۰

بخشش هوادار استقلالی توسط خانواده مقتول

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پسر جوانی که در حمایت از تیم محبوبش دست به قتل زده بود با رضایت اولیای‌دم به حبس محکوم شد. این جوان که علیرضا نام دارد، سه سال قبل در شهرری یک سرباز جنوبی را که هوادار تیم صنعت‌نفت آبادان بود، به قتل رساند. 

در ابتدای جلسه محاکمه این جوان، سیدرضایی نماینده دادستان تهران خطاب به قضات شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران گفت: علیرضا جوانی به نام احمد را با ضربه چاقو به قتل رسانده‌ است. این درگیری به دلیل هواداری از تیم استقلال و صنعت‌نفت آبادان اتفاق افتاده‌ بود. آن‌طور که متهم در تحقیقات گفته ‌است زمان قتل بازی این دو تیم نزدیک بود و متهم و دوستانش وقتی احمد را دیدند به نفع استقلال شعار دادند و این کار با واکنش احمد روبه‌رو شد و آنها با هم درگیر شدند و در نهایت احمد با ضربه چاقو علیرضا به قتل رسید. 

نماینده دادستان ادامه داد: متهم در جلسات دادگاه به قتل اعتراف کرد و از آنجایی که موفق به دریافت رضایت شده، درخواست دارم به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شود. 

سپس متهم در جایگاه حاضر شد. او که پیش از این در جلسه محاکمه‌اش بارها با گریه تهدید به خودکشی کرده ‌بود این‌بار گفت: من در زندان روزهای سختی را گذراندم و به شدت اذیت شدم حالا که بعد از سال‌ها رضایت گرفته‌ام، درخواست دارم من را آزاد کنید تا بتوانم کنار پدر و مادرم باشم. پدرم همه دارای‌اش را فروخت و فامیل‌های دیگر هم کمک کردند تا توانستند دیه‌ای را که اولیای‌دم مطالبه کردند، بدهند پدر و مادرم مستاجر هستند و درآمد بخورنمیری دارند درخواست دارم من را آزاد کنید تا بتوانم به آنها کمک کنم. قول می‌دهم انسان شریفی باشم و فقط کار کنم و دیگر خطایی از من سر نزند. بعد از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش هیئت قضات وارد شور شدند و متهم را به حبس محکوم کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین