کد خبر: ۲۱۲۴۴۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

راز سرقت‌هاي پيامکي پايتخت فاش شد

دزداني که به سارقان پيامکي معروف شده بودند طي يک درگيري خونين با ماموران پليس تهران بزرگ مغلوب شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چندي پيش شهروندان شرق تهران با تماس‌هاي مکرر و مراجعه به کلانتري 147 از سرقت و کيف قاپي دو جوان موتور سوار خبر دادند. به دليل حساسيت و مطالبات مردم دستگيري اين دو متهم در دستور کار ماموران کلانتري قرار گرفت و ماموران اطلاعات در بررسي‌هاي اوليه از مالباختگان دريافتند که اين سارقان جوان پس از سرقت از دختران و پسران شرق پايتخت از طريق تلفن همراه مالباختگان به اقوام درجه‌ يک آنان پيامک زده و از آنان در خواست پول مي‌کنند و در پيامک مي‌نويسند که اين مبلغ را تا دو روز آينده به آنان بر مي‌گردانند و از همين طريق نيز از تعداد زيادي کلاهبرداري کرده‌اند.
 
در ادامه ماموران اطلاعات و تجسس با انجام يکسري فعاليت‌هاي پليسي توانستند متهمان را در يکي از خيابان‌هاي شرق پايتخت رديابي و در يک عمليات منسجم محاصره کنند.
 
 متهمان که خود را در چنگال پليس اسير ديدند به سمت يکي از ماموران حمله ور شده و با مضروب ساختن مامور از ناحيه دست چپ قصد فرار داشتند که با سرعت عمل دستگير و تحت الحفظ به کلانتري منتقل شدند.
 
به گزارش ابتکار،رئيس کلانتري 147 گلبرگ سرگرد نورآبادي درباره اين خبر گفت: متهمان به هويت هوشنگ 19 ساله و داريوش 29 ساله پس از رويارويي با مالباختگان به د‌ه‌ها مورد سرقت و کلاهبرداري از شهروندان شرق پايتخت اعتراف کردند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین