کد خبر: ۲۱۳۵۰۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲

اعیاد اسلامی در تقویم آمریکایی جای گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ایکنا نوشت:

نهادهای آموزشی ایالت «کنتیکت» در «نیوانگلند» واقع در شمال شرق آمریکا، دو عید بزرگ فطر و قربان را در تقویم تحصیلی خود به رسمیت شناختند.

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی(CAIR) توانست، مسئولان نهادهای آموزشی این ایالت در بخش نیوانگلند آمریکا را متقاعد کند اعیاد بزرگ اسلامی را در تقویم تحصیلی به رسمیت بشناسند. موافقت با به رسمیت شناخته شدن اعیاد اسلامی در کنتیکت در حالی انجام شد که هیچ‌گونه مخالفتی نه از سوی اعضای شورای آموزشی و نه از سوی والدین دانش‌آموزان با این تصمیم صورت نگرفت.

«ناتاشا احمد»، عضو مرکز اسلامی نیو انگلند و مادر یکی از دانش‌آموزان، ضمن ابراز خوشحالی از این تصمیم گفت: ما از شورای آموزشی نیو انگلند و این که پیشنهاد ما به آنان بی‌هیچ مخالفتی از سوی اعضا مورد قبول واقع شد، متشکریم.

وی همچنین ادامه داد: به رسمیت شناخته شدن اعیاد اسلامی برای من و فرزندانم بسیار با اهمیت بود و ما و مسلمانان آمریکا از این بابت بسیار خرسندیم.

مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی نیز از به رسمیت شناخته شدن اعیاد اسلامی ابراز خشنودی کرد و از انتشار کتابچه راهنمای «آشنایی با اعمال عبادی اسلامی» برای مدرسان مدارس اسلامی خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین