کد خبر: ۲۱۴۲۳۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳

پیگیرد قضایی اسناد مفقودی تامین اجتماعی

عضو هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی بابیان اینکه همکاری تأمین اجتماعی با کمیته تفحص‌کننده بهبود یافته است، گفت: اگر کسی در زمینه مفقود شدن ۲۰ هزار سند اهمالی کرده باشد قطعاً از طریق دستگاه قضایی پیگیری خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی بابیان اینکه همکاری تأمین اجتماعی با کمیته تفحص‌کننده بهبود یافته است، گفت: اگر کسی در زمینه مفقود شدن ۲۰ هزار سند اهمالی کرده باشد قطعاً از طریق دستگاه قضایی پیگیری خواهد شد.

سیدسعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد به عنوان دبیر کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی در خصوص زمان ارائه نتیجه این کمیته به صحن علنی اظهار داشت: امیدوارم تا پیش از پایان آذرماه گزارش نهایی کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی به مجلس ارائه شود.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اظهارات رئیس کمیته در خصوص عدم همکاری عوامل سازمان تأمین اجتماعی، آیا هم‌اکنون همکاری صورت می‌گیرد، گفت: هم‌اکنون در حال پیگیری هستیم و از کانال‌های مختلف موارد را جمع‌بندی می‌کنند و موارد مورد نیاز را از طریق سازمان تأمین اجتماعی و شرکت‌های وابسته دنبال می‌کنند و در این زمینه مشکلی نداریم. البته در گذشته همکاری مناسبی انجام نمی‌شد، ولی هم‌اکنون وضعیت همکاری مسئولان سازمان تأمین اجتماعی با کمیته بهبود یافته است.

دبیر کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به ماجرای ناپدیدشدن 20 هزار سند تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: در دوره گذشته تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی توسط مجلس انجام و مدارک و مستندات جمع‌آوری شده بود، ولی به دلیل جابه‌جایی‌های صورت گرفته، ممکن است مدارک و مستندات در مکان دیگری باشد، ولی دنبال این هستیم که آن را پیدا کنیم و در این خصوص اگر کسی اهمالی کرده باشد قطعاً از طریق دستگاه قضایی پیگیری خواهد شد.

به گزارش تسنیم، زمانیان خاطرنشان کرد: دنبال 20 هزار برگه بوده‌اند و خلاصه کل گزارش‌ها موجود بوده است، ولی چون برخی از اتاق‌ها جابه‌جا شده است، امکان دارد در مکان دیگری باشد که در حال بررسی هستیم و در ارتباط با این موضوع پیگیری‌ها به شکل جدی دنبال می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین