کد خبر: ۲۱۵۲۸۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵

واکنش نعیمه اشراقی به یادداشت خرازی

صادق خرازی پس از انتشار یادداشتی در انتقاد از اظهارات منسوب به نعیمه اشراقی در صفحه فیسبوکش از تماس اشراقی با وی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صادق خرازی سفیر سابق کشورمان در فرانسه و معاون ستاد تبلیغات جنگ در دوران دفاع مقدس در صفحه فیسبوکش نوشت: لحظاتی قبل خانوم نعیمه اشراقی با من تماس گرفتند وگفتند، من هرگز چنین کاری نکردم و با فیس بوک و نام جعلی دیگری این اقدام صورت گرفته است و همچنین تاکید کردند برادر همسرم که فرزند مرحوم آیت الله طاهری اصفهانی است از شهدا و خانواده همسرم نیز از خاندان معظم شهدا هستند و من خاک کف پای شهیدانم و هرگز بخودم اجازه نمی دهم چنین جسارتی آن هم من که نوه حضرت امام هستم به امام وآرمان های امام و شهیدانمان بکنم.

با توضیحاتی که سرکار نعیمه خانوم اشراقی دادند وظیفه شرعی و اخلاقی من است که حمل بر صحت کنم و توضیحات ایشان را بر هر نکته ای دیگری رجحان دهم !

امیدوارم همه ما پاسدار فضیلت ها و آرمان شهیدانمان باشیم و خود را متعهد بدانیم که شهیدانمان سرچشمه بزرگواری و وحدت ملت ایران هستند.

همه ما با هر دیدگاهی و هر مذهبی و ایمانی نمی توانیم نسبت به کسانی که با خون خود در برابر دشمن ایستادگی کردند و همچنین خانواده های ایشان که با شرف وعزت مقاومت وابستادگی وصبوری کردند بی تفاوت باشیم.

خرازی پیش از این در یادداشت خود نوشته بود:
بنام خدای شهیدان

هم حال جسمی من بهم ریخته و هم حال روحی ام !

جمعی از فرزندان شهیدان که پدران ایشان یاران ودوستان هم سنگر دوران دفاع مقدس بودند و گهگاه من را نیز عمو خطاب می کنند طی دو روز گذشته با من تماس گرفتند و خشم و دلخوری خود را از اهانت خانم نعیمه اشراقی بیان می کردند. برخی بخاطر نسبت خانوادگی و برخی بخاطر ارتباطاتم، با من تماس می گرفتند و به شدت از اهانت به ناموس شهیدان که ناموس ملت بزرگ ایران هستند، گلایه می کردند.

من نمی فهمم که چرا عده ایی اینگونه بی پروا برای محبوبیت خویش و مقبولیت خود، حضرت امام را له میکنند و خانواده شهدا را به استهزاء می کشند.

فرزند یکی از شهیدان والا تبار این سرزمین می گفت اگر یکی از مردم عادی و یا حتی یکی از همین خانواده شهدا به امام و شهداء اهانت می کرد حتما چند سالی برایش حبس می بریدند، من اگر چه علاقه ای به حبس و زندان برای هیچ فردی با هر نظر ودیدگاهی ندارم، ولی معتقدم نبایست به صرف بستگی به حضرت امام از روی امام عبور کنند و مرکز نشر و حفظ اثار امام بجای آنکه دیده بان مردم باشد بایست دیده بان خود اعضای بیت باشد که با نام حضرت امام ره برای خود مشروعیت و با حرف های بی منطق و شبه روشنفکری، برای خود محبوبیت خلق کنند .

این مرکز بایست نخست نسبت به خودی ها و رفتار وسکناتشان حساسیت نشان دهد و بعد به گروه های سیاسی !

این اتفاق خیانت به امام (ره) جنایت علیه شهیدان و نامردی به بزرگ مردی است که همه مشروعیت احترام اعضای بیت معظم له، از آن اوست.

دوستان چرا هشت سال گرفتار شبه انقلابیون و شبه اصول گرایانی شدیم که فقط شعار دادند و رفتند، هیچ می دانیم بی تفاوتی مان در دوران اصلاحات به ارزش ها و اصول امام باعث شد تا بدخواهان و فرصت طلبان از اصلاحات سوء استفاده کنند؟

امیدوارم با یک معذرت خواهی خشک وخالی نخواهند این کثافت کاری را ماست مالی کنند، و بزرگان بیت حضرت امام رضوان الله علیه موضع منطقی وجدی بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین