کد خبر: ۲۱۵۵۲۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴

حضور سه وزیر پیشنهادی در جلسه کمیسیون برنامه

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان در جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) با کمیسیون خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی‌محمد احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه صبح امروز پیش از آغاز جلسه علنی با فرجی‌دانا، صالحی امیری و فانی تشکیل جلسه داد تا برنامه‌های وزرای پیشنهادی را در حوزه‌های مربوطه مورد بررسی قرار دهد.

وی اضافه کرد: در این جلسه نمایندگان سوالاتی را که درباره برنامه‌های وزرا داشتند مطرح کردند و وزرای پیشنهادی هم به تشریح برنامه‌های خود پرداختند و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

به گفته احمدی، طرح اصلاح نظام آموزشی، ترکیب جنسیتی کارکنان آموزش و پرورش، کیفیت آموزشی و مدارس غیرانتفاعی در حوزه آموزش و پرورش، بحث‌ درباره تولید علم، تعادل کمیت و کیفیت در دانشگاه‌ها، پویایی محیط‌های دانشگاهی، ارتباط دانشگاه با صنعت و تجاری‌سازی علم در حوزه آموزش عالی و همچنین بحث ورزش و جوانان در حوزه وزارتخانه‌های مربوطه از جمله مباحث مطرح شده در جلسه صبح امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بوده است.

احمدی همچنین یادآور شد که تقریبا نظر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در مورد هر سه وزیر پیشنهادی موافق بوده است.

 وزرای پیشنهادی علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان شنبه شب در نامه‌ای از سوی رییس‌جمهور به مجلس معرفی شدند و قرار است یکشنبه آینده (5 آبان ماه) جلسه رای اعتماد آنها در مجلس برگزار شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین