کد خبر: ۲۳۱۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵

اسکوچیچ: شام خوردن من و قلعه‌نویی هیچ مسئله غیرعادی نداشت

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: شام خوردن من و قلعه‌نویی هیچ مسئله غیرعادی نداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دراگان اسکوچیچ در مورد دیدار روز چهارشنبه با استقلال و حواشی‌ که به دلیل شام مشترکش با قلعه‌نویی برای او و ملوان از سوی مالک باشگاه مطرح شد، گفت: این یک امر معمول در فوتبال است و ضیافت شام ما هیچ ایراد و اشکالی نداشت. من با مربیان زیادی در زندگی‌ام جلسه داشتم و هیچ امر غیرمعمولی در این مسئله نیست در دنیای فوتبال چنین اتفاقی زیاد می‌افتد.

وی در مورد اینکه مالک باشگاه ملوان به این مسئله ایراد گرفت، گفت: بهتر است که در مصاحبه‌‌های‌مان حس مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته باشیم.

سرمربی ملوان در مورد شرایط فنی بازی با استقلال گفت: این بازی برای استقلال از نظر شرایط جدول بسیار مهم است و آنها برای قهرمانی می‌جنگند ما هم برای موفقیت تیم خودمان در انزلی تلاش می‌کنیم در پانزده بازی اخیر نتایج خوبی گرفتیم و سعی می‌کنیم در این بازی هم خوب نتیجه بگیریم.

اسکوچیچ در مورد اینکه از نظر جدولی این مسابقه هیچ حساسیتی برای ملوان ندارد، گفت: من این مسئله را قبول ندارم ما در هر مسابقه فقط برای پیروزی و موفقیت به میدان می‌رویم و این بازی هم برای ما مثل بازی‌های دیگر مهم است.

سرمربی ملوان در مورد اینکه اکبریان داور مسابقه همان داوری است که باعث باخت ملوان به پرسپولیس شد، گفت: هر کسی باید کار خودش را انجام بدهد. من مربی هستم و کارم را انجام می‌دهم و داور هم باید کار خودش را انجام بدهد.

وی در مورد اینکه نتیجه دیدار با استقلال برای سایر تیم‌های لیگ و همچنین سرنوشت قهرمانی مهم است، گفت: ما به هیچ چیز جز موفقیت ملوان فکر نمی‌کنیم و فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم.

اسکوچیچ در مورد اینکه بالاخره فصل آینده در ملوان می‌ماند یا نه، گفت: الان به این مسئله فکر نمی‌کنم و فقط به دیدار با استقلال و موفقیت در این بازی فکر می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین