کد خبر: ۲۳۳۷۰۲
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷

مرگ کارگر جوان بر اثر تخریب در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ کارگر جوان افغانی در پی ریزش آوار یک ساختمان در حال تخریب خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سید جلال ملکی در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه ریزش آوار در ساعت 12:59 ظهر امروز به آدرس شهرری میدان نماز به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آتش‌نشانان دو ایستگاه 9 و 90 به همراه گروه نجات دو به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک کارگر 21 ساله افغان مشغول تخریب یک ساختمان دو طبقه قدیمی بوده که ناگهان بخش‌هایی از این ساختمان ریزش کرده و این کارگر در زیر آوار محبوس شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات آتش‌نشانان برای خارج کردن این فرد از زیر آوار، افزود: آتش‌نشانان پس از مدتی این کارگر را از زیر آوار خارج کرده و در حالی که به شدت از ناحیه سر و صورت دچار جراحت بود، به عوامل اورژانس تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ وی را تائید و اعلام کردند.

ملکی علت این حادثه را عدم رعایت اصول ایمنی از سوی این کارگر دانست و افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 13:30 به عملیات خود خاتمه دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین