کد خبر: ۲۶۱۳۴۵
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰

هفته ازدواج از 4 مهر آغاز می شود

معاون فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تعامل خوب و تنگاتنگ استانداران سراسر کشور در حوزه جوانان و توجه به مسائل و مشکلات آنان می تواند وزارت ورزش و جوانان را نیز در پیشبرد اهداف خود یاری دهد و در حل مشکلات جوانان، تاثیرگذار باشد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود گلزاری در دیدار با استاندار آذربایجان غربی، از برگزاری برنامه های هفته ازدواج از چهارم تا دهم مهر ماه امسال خبر داد و گفت: این برنامه ها می تواند گامی موثر در ایجاد شور و نشاط اجتماعی به ویژه در بین قشر جوان جامعه بوده و موجب تشویق و ترغیب فعالان و خیران در امر تامین شرایط مناسب برای ازدواج و اشتغال جوانان شود.

او ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان به تنهایی نمی تواند نیازهای 25 میلیون جوان کشور را پاسخ دهد و در این راستا استفاده از تمامی امکانات دستگاهها و ارگانهای مرتبط با امور جوانان باید به صورت بهینه و برنامه ریزی شده در اختیار گرفته شود.

گلزاری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان آذربایجان غربی نیز گفت: جوانان پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی هستند و ما باید بطور جدی پیگیر رفع مسائل و مشکلات آنان در حوزه های مختلف باشیم.

او گفت: در گذشته ما سیستمی منظم برای تربیت مدیران جوان نداشتیم لذا در مقطع کنونی، باید در جهت تربیت و آموزش جوانان و آماده نمودن آنها برای ورود به صحنه مدیریت کشور اقدام کنیم.

او ادامه داد: جوانان یک گروه بسیار شاخص و مهم از جامعه را تشکیل می دهند؛ گروهی که دارای استدلال فکری و قدرت تحلیل هستند و ما باید از این ظرفیت و پتانسیل بالقوه برای توسعه و آبادانی کشور به نحو احسن استفاده نماییم.

گلزاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوانان نیز گفت: جوانی، یک پدیده ی درخشان و یک فصل بی بدیل و بی نظیر از زندگی هر انسانی است؛ در هر کشوری که به مساله جوان و جوانان، آن چنان که حق این مطلب است، درست رسیدگی بشود، آن کشور در راه پیشرفت، موفقیتهای بزرگی به دست خواهد آورد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه جمعیت جوان، یک جمعیت غالب و بزرگ و یک نسبت عظیم از جمعیت کل کشور را تشکیل می دهد، ادامه داد: جوانان پشتوانه بزرگ و مهمی برای این انقلاب اسلامی هستند که در معرض تهدیدها و توطئه های دشمنان نیز قرار دارند که ما باید با مدیریت صحیح بتوانیم از همین جوانان، مدیران جوان با اراده بسازیم.

او در ادامه به مسئله ترویج جوان هراسی در کشور در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: اعتماد به جوانان و جوان باوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است که ما با این اعتماد می توانیم ارتباط بسیار خوبی با جوانان کارآفرین و نخبه داشته باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما باید جوان باور و جوان یاور باشیم تا بتوانیم با مشارکت اجتماعی جوانان و توانمند سازی آنان در امر توسعه کشور بکوشیم.

به گزارش ایسنا، او گفت: جوانان را باید توانمند سازیم و زمینه و انگیزه لازم را در میان آنان برای مشارکت و کمک به جامعه فراهم سازیم زیرا این جوانان بسیار خلاق، نوآور و دارای ایده های ناب هستند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین