کد خبر: ۳۱۲۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

قضات دادگاه، غیرعمدی بودن قتل زن توسط شوهرش را پذیرفتند

16شهریورماه سال 90 ماجرای مرگ مرموز زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران معمایی پیچیده‌ را پیش روی تیم قضایی و پلیسی قرار داد. خانواده مقتول ادعا می‌کنند که متهم دخترشان را به قتل رسانده‌ است.
آفتاب‌‌نیوز : 9 شهریور ماه سال 90 پیکر نیمه‌جان زن جوانی در بومهن با هلیکوپتر امداد و نجات به بیمارستانی در پایتخت انتقال یافت.

به گزارش ایران، از آنجا که آثار کبودی روی صورت این زن دیده می‌شد مراقبت‌های ویژه از وی آغاز شد اما تلاش تیم پزشکی برای نجات مؤثر نبود و زن جوان سرانجام پس از یک هفته جدال با مرگ جان سپرد.

مسئولان بیمارستان ماجرای مرگ مرموز این زن را به پلیس مخابره کردند از طرفی هم پدر و مادر قربانی ادعا کردند که دامادشان عامل جنایت است.

بنابر این گزارش، تیمی از کارآگاهان پلیس به دستور بازپرس ویژه قتل مأموریت یافتند تا برای رازگشایی از مرگ مرموز زن جوان دست به تحقیق بزنند.

کارآگاهان نخست خاله قربانی که هنگام حادثه در خانه این زوج بود را احضار کردند و تحت بازجویی قرار دادند.

وی گفت: من با خواهرزاده‌ام و همسرش زندگی می‌کردم. روز حادثه داماد خواهرم تلفن همراه همسرش را برداشت و همین موضوع باعث درگیری شد.

در این میان متهم خواست از اتاق بیرون برود که خواهرزاده‌ام پاهای او را با دست گرفت و التماس کرد که از خانه بیرون نرود اما وی پاهایش را تکان داد و ناگهان سر خواهرزاده‌‌ام به زمین خورد و حالش بد شد.

همین سرنخ کافی بود تا پلیس جنایی، داماد ناتوان را بازداشت کند و تحت بازجویی قرار دهد.
عباس در بازجویی‌ها منکر قتل همسرش شد و گفت ناخواسته این اتفاق رخ داد.

متهم به قتل توانست در مراحل بازپرسی با پرداخت دیه، رضایت پدر و مادر قربانی را جلب کند.

صبح دیروز متهم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی و دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفت. وی در آخرین دفاع گفت: روز حادثه با همسرم شوخی می‌کردم اما در یک لحظه به وی مشکوک شدم و تلفن همراهش را برداشتم، زمان بررسی یک تصویر داخل گوشی او بود که تصورم این بود متعلق به او است اما اشتباه کردم، آمدم که از خانه بیرون بروم اجازه نداد و پاهایم را گرفت.

وقتی پاهایم را تکان دادم ناگهان سرش به تختخواب خورد و از حال رفت. باور کنید من هیچ ضربه‌ای به او نزدم تنها پاهایم را تکان دادم. من بی‌گناهم.

به دنبال اعترافات متهم به قتل، سه قاضی عالیرتبه با هم وارد شور شدند و مرگ زن جوان را شبه‌عمد دانستند و متهم از مجازات قصاص نجات یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین