کد خبر: ۳۳۶۸۸۳
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

بررسی ثروت میلیاردرهای بزرگ جهان: دارایی پنجمین میلیاردر جهان به 63.4میلیارد دلار رسید

مجموع دارایی 200میلیارد جهان در روز 15دسامبر 23.6میلیارد دلار افزایش یافت.
آفتاب‌‌نیوز : بر اساس آخرین به روزرسانی وضعیت دارایی میلیاردرهای جهان در فهرست 200نفره بلومبرگ، از ده نفر نخست، هشت نفر سود کردند. بیل گیتس به عنوان نخستین میلیاردر جهان 277.8میلیون دلار به دارایی خود اضافه کرد. دارایی گیتس در حال حاضر برابر با 82.2میلیارد دلار است.

به گزارش صدای اقتصاد، آمانسیو اورتگا به عنوان دومین نفر 1.7میلیارد دلار سود کرد. او اکنون بیش از 74.4میلیارد دلار ثروت دارد. وارن بافت نیز 1.4میلیارد دلار به دارایی خود اضافه کرد و آن را به 63.4میلیارد دلار رساند.

دیگر میلیاردری که در روز 15دسامبر سود میلیاردی داشت کارلوس اسلیم بود. اسلیم 1.3میلیارد دلار به دارایی خود اضافه کرد و مجموع ثروت خود را به 53.2میلیارد دلار رساند.

کارلوس اسلیم تاجر و سرمایه‌گذار مکزیکی متولد ژانویه 1940 است که به عنوان فردی بشردوست شناخته شده‌است. مردم مکزیک او را به عنوان وارن بافت مکزیکی می‌شناسند.

اسلیم دارایی خود را از طریق هلدینگ شرکت‌های مکزیکی به دست آورده‌است. او در کنار بیل گیتس و وارن بافت در موسسه خیریه آن‌ها فعالیت می‌کند و به همین خاطر شهرت بسیاری پیدا کرده‌است.

آخرین نفر در فهرست بلومبرگ، ملکر اسکورلینگ بود که 149.9میلیون دلار به دارایی خود اضافه کرد. او اکنون 6.3میلیارد دلار ثروت دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین