کد خبر: ۴۲۵۲۴۲
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

دستگیری 13 نفر در رابطه با قاچاق کالا در آذربایجان غربی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی گفت: یک میلیارد و 970 میلیون ریال کالای خارجی قاچاق طی 2 روز گذشته در این شهرستان کشف و 13 نفر متهم در این ارتباط دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ بهزاد بندریان عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این کالاهای خارجی شامل 500 کیلوگرم چای، 31 حلقه لاستیک، 94 طاقه پارچه، 10هزار و 880 ثوب البسه و 250 کیسه برنج است.

وی با اشاره به اینکه متهمان قصد داشتند تا کالاهای قاچاق را به دیگر استان های عمقی کشور حمل کنند، ادامه داد: 6 دستگاه خودرو سواری و کامیون در این ارتباط توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی همچنین از کشف و انهدام یک شبکه از سارقان منازل در چند روز گذشته در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این ارتباط 6 نفر سارق که در زمینه سرقت منازل به صورت شبکه فعالیت می کردند، دستگیر شدند و در بازجویی به 36 فقره سرقت از منزل اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی بوکان اضافه کرد: در روزهای گذشته 2 سارق خودرو نیز توسط نیروهای انتظامی دستگیر و از آنان پنج دستگاه خودرو سواری کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا در سایه تلاش های شبانه روزی عوامل نظامی و انتظامی سالانه میلیاردها ریال کالای قاچاق در استان مرزی آذربایجان غربی کشف و ضبط می شود؛ مبارزه با قاچاق کالا در سال مزین به عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل با جدیت بیشتری در این استان دنبال می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین