کد خبر: ۴۲۵۴۱۴
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
با فرمان پوتین

نیروی هوایی روسیه به حالت آماده‌باش درآمد

در پی بالاگرفتن تنش بین دولت روسیه و سازمان «ناتو» در خصوص بحران شرق اوکراین رئیس جمهور روسیه به نیروی هوایی این کشور فرمان آماده‌باش داد.
آفتاب‌‌نیوز : رسانه‌های روسیه روز سه‌شنبه گزارش دادند که  «ولادمیر پوتین» رئیس‌جمهور این کشور به نیروی هوایی این کشور دستور داده خود را برای زمان جنگ آماده کنند.

به گزارش میزان، بنا به گزارش خبرگزاری «تاس»، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه ضمن بیان اینکه «پوتین» دستور بازرسی سرزده از نیروهای مسلح  را صادر کرده اظهار کرد که در بازرسی‌های سرزده میزان آمادگی نیروهای مسلح و نهادهای نظامی برای نبردهای احتمالی بررسی می‌شود.

وزیر دفاع روسیه می‌افزاید که در راستای فرمان رئیس‌جمهور باید میزان آمادگی سامانه‌های نظامی و نیروهای رزمی روسیه سنجیده شود که تدارکات این ارزیابی هم‌اکنون شروع شده‌است.

«شایگو» ضمن اشاره به اینکه باید توجه ویژه‌ای به هشدارهای جنگی و میزان آمادگی پدافند هوایی روسیه برای نبرهای احتمالی داشت  تصریح کرد که بازرسی‌های سرزده از نیروی هوایی روسیه و نهادهای آن شروع شده‌است.

بنا به نظر کارشناسان سیاسی این فرمان ولادمیر پوتین در شرایطی صورت می‌گیرد که هم‌اکنون تنش بین مسکو و کشورهای اروپایی در خصوص الحاق «کریمه» به روسیه و جدال جدایی‌طلبان روس‌گرای اوکراین و «کیف» بالا گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین