کد خبر: ۴۲۵۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

عوامل «ایتالیا ایتالیا» خبر انصراف از جشنواره فجر را رد کردند

عوامل فیلم «ایتالیا ایتالیا» با انتشار بیانیه‌ای خبر انصراف خود از جشنواره را رد کردند.
آفتاب‌‌نیوز : کاوه صباغ‌زاده کارگردان فیلم «ایتالیا ایتالیا» که در بخش مسابقه سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، ضمن رد خبر انصراف این فیلم از شرکت در رقابت، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دیروز شایعه‌ای مبنی بر انصراف نامزدهای فیلم «ایتالیا ایتالیا» از رقابت در جشنواره به گوش رسید. ما قویا این شایعه را تکذیب می‌کنیم. نه چنین تصمیمی داشته‌ایم و نه خواهیم داشت.

در هر رقابتی برنده و بازنده وجود دارد و معتقدیم نامزد نشدن به معنی ضعیف بودن فیلم یا بی‌اهمیتی زحمت عوامل نیست. وقتی در این رقابت شرکت کردیم همه قواعد، مقررات و سلیقه‌های موجود در آن را پذیرفتیم و تا آخر پای تصمیم‌مان می‌ایستیم. به نظر و رای هیئت داوران، خوب یا بد، احترام می‌گذاریم و امیدواریم هیئت داوران بدون تاثیرپذیری از شیطنت‌های برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها و فشارها و جهت‌گیری‌های بیرونی با استقلال کامل آرای خود را اعلام نمایند و ما نتیجه را هر چه که باشد می‌پذیریم.

اگر برنده شویم خوشحال می‌شویم و اگر همکاران دیگر برنده شوند برای آن‌ها خوشحال می‌شویم و تبریک می‌گوییم. به جشنواره احترام می‌گذاریم و نقدها و اعتراضاتمان را به بعد موکول می‌کنیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین